Waar over wil je discuseieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb wel zin aan een goede discussie, volgens mij zitten hier een paar goede potentiële discussiepartners, niet?
mooi mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet vervelend eigenlijk
How are you young lady?
Preciesquote:
Hebben we wel eens gehad toch? *kuch*roken*kuch* maar daarna gewoon niets aan de hand, zoals het hoortquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel jammer vinden als we het niet oneens met elkaar kunnen en durven zijn. Dat vind ik alleen maar goed als zoiets kan![]()
Dus wederzijds respect meneer HorkO+
Spatieloos is er dus je zit helemaal goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb wel zin aan een goede discussie, volgens mij zitten hier een paar goede potentiële discussiepartners, niet?
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi mooi
Gaat redelijk goed. DrNick ging zingen op tc en heb flink gelachen
Okay. Ik vind dat eieren heeel gezond zijn. Ik eet er elke dag in ieder geval 2, en tegenwoordig ook vaak 4, lekker met bacon/ontbijtspek. Ik hoor wel eens dat elke dag een ei ongezond is, door dat er veel cholesterol in zit, maar dat vind ik onzin.quote:
Ik vond het ook gewoon goed. Ik hou er ook niet van als iemand zomaar van zijn standpunt af zou stappen. Ik was misschien een beetje aan het provoceren, maar ach, gelukkig kunnen we wat hebben van elkaar zo blijktquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies
[..]
Hebben we wel eens gehad toch? *kuch*roken*kuch* maar daarna gewoon niets aan de hand, zoals het hoortfijn hard een discussie ingaan is gewoon tof. Vind ik dan
Bedoel je dat negatief over mij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatieloos is er dus je zit helemaal goed
natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat negatief over mij?
Dat is nog 'mooier' dan die paints van mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
Ik kwam zojuist paintwerk van mij tegen![]()
[ afbeelding ]
Pcies, tijd dat ik in KSC mee ga postenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon goed. Ik hou er ook niet van als iemand zomaar van zijn standpunt af zou stappen. Ik was misschien een beetje aan het provoceren, maar ach, gelukkig kunnen we wat hebben van elkaar zo blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |