Ik vind eieren gewoon lekker en het boeit mij eigenlijk niet zo veel mochten ze ongezond zijn. Volgens mij zijn ze ook wel redelijk gezond, zo lang je er maar niet te veel van eet. Je moet er ook niet te veel zout op strooien want dat doen Amerikanen ook altijd en alle Amerikanen zijn dik. Verder moet ik ze niet te hard en ook niet te zacht gekookt hebben, er precies een beetje tussenin is het fijnst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay. Ik vind dat eieren heeel gezond zijn. Ik eet er elke dag in ieder geval 2, en tegenwoordig ook vaak 4, lekker met bacon/ontbijtspek. Ik hoor wel eens dat elke dag een ei ongezond is, door dat er veel cholesterol in zit, maar dat vind ik onzin.
Vind ik er ook wel bij horen ja. Ben blij dat we het van elkaar konden hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pcies, tijd dat ik in KSC mee ga postenen provoceren hoort erbij, vooral in een stevige discussie, is juist fijn man
Gaarne, zelfs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand mij helpen met pagga slaan dames?
Maar jij bent geen damequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]_!
Standaard antwoord van een directioner dit.
Ging het daarbij om het nummer of de clip?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
Zo rollen wij. En ik begreep je ook wel hoor, roken is ook gewoon smerig, zou niemand aan moeten beginnen, maar eenmaal begonnen is het moeilijk er van af te komen enzuks, zonde wel. Ergens zou ik namelijk best graag willen stoppen (ergens anders weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik er ook wel bij horen ja. Ben blij dat we het van elkaar konden hebben![]()
Ga ik je alleen maar meer door waarderen![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Nee ff serieus ik ben geen directioner. Maar vind die muziek niet lelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]_!
Standaard antwoord van een directioner dit.
Same thing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ff serieus ik ben geen directioner. Maar vind die muziek niet lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |