eerder verdrietig jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat schattige meisjes boos konden worden
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...quote:
Jammerquote:
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minor detail though. Geniet van je vakantie man
Ik iets minder. Iets van 11 ongeveerquote:
o, had je het over mij? ik dacht dat je het over nodig hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TC? En je fb achterhalen was toen ineens heel erg makkelijk.
[/creep]
Precies, je kunt het maar weer gehad hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...
[..]
Jammer
[..]
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.
Waar ga jij uit danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...
[..]
Jammer
[..]
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet meer kan lopen, kan ik nog typen.
Ik heb het verdeeld over 2 dagen en mijn pauzes zijn er af, dus maak er maar 15,5 vanquote:
Ik wil weten wie hij is en hem meeten, hij zou ook heel dichtbij zutphen wonen en er iig op school zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, had je het over mij? ik dacht dat je het over nodig had
Hoe doe ik dat :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
nodig, ik ben nu gewoon nieuwsgierig
help mij daar vanaf te komen
lopen kan ik ook altijd nog. Alleen lul ik veel te veel als ik dronken ben en echt veel zinnigs komt er ook niet uit danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.
hm, een spoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil weten wie hij is en hem meeten, hij zou ook heel dichtbij zutphen wonen en er iig op school zitten
wutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat :s :s
oh wacht...![]()
Randompicvanspatieloos.jpg
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.
Was een of ander Yellow Claw feest. En het erge was dat ik dacht dat het een normaal feest was, en toen ik er bijna was zeiden mijn vrienden: 'Ja, het is yellow claw, ook leuk toch?' (Ben zelf niet echt fan van Yellow Claw.) Normaal ga ik naar feesten in de buurt, van vrienden en er is een schuurtje van een aantal jongeren in de buurt, waar ik dan ook alleen maar naartoe ga omdat het bier er goedkoop isquote:
Wel jammer dat je ook zaterdag moet werken thoughquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het verdeeld over 2 dagen en mijn pauzes zijn er af, dus maak er maar 15,5 van
Meisje die er tegen iedereen uit gooide hoe leuk ze een jongen uit mijn klas vond, volgende morgen schrok ze zich kapot toen ze hoorde dat ze dat had verteldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
lopen kan ik ook altijd nog. Alleen lul ik veel te veel als ik dronken ben en echt veel zinnigs komt er ook niet uit dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |