Nee, het is kutmuziek. Ik ben jaloers dat micheal jackson succesvol wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[elitair-modus]Ik had het nieuwe album van Daft Punk al iets van 20 keer gehoord voordat het gelekt werd.[/elitair-modus]
Ik kook ze nooit, dat vind ik niet lekker denk ik (volgens mij heb ik het nog nooit opquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind eieren gewoon lekker en het boeit mij eigenlijk niet zo veel mochten ze ongezond zijn. Volgens mij zijn ze ook wel redelijk gezond, zo lang je er maar niet te veel van eet. Je moet er ook niet te veel zout op strooien want dat doen Amerikanen ook altijd en alle Amerikanen zijn dik. Verder moet ik ze niet te hard en ook niet te zacht gekookt hebben, er precies een beetje tussenin is het fijnst.
Ik vind dat ik persoonlijk wel redelijk goed eieren kan bakken.
Het meeste eet ik kippeneieren, zo af en toe eet ik ook een eendenei en ik heb één keer in mijn leven een ganzenei gegeten. De structuur van het ganzenei leek op die van Michelin maar verder was het wel een lekker ei.
Dit was mijn egoïstische narcistische spreekbeurt over het ei en ik, en ik weet zeker dat ik eerder was dan het ei. Want eerst was ik er en pas 3 jaar later kwam het eerste ei.
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat datquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rollen wij. En ik begreep je ook wel hoor, roken is ook gewoon smerig, zou niemand aan moeten beginnen, maar eenmaal begonnen is het moeilijk er van af te komen enzuks, zonde wel. Ergens zou ik namelijk best graag willen stoppen (ergens anders weer niet)
logica, het is er niet.
En idem, discussie is prima, als je op andere vlakken maar lekker door een deur kuntrespect kweek je daarmee, van alle kanten [/diep gelul] tijd voor vakantie
Koffie staat in het apparaat, bier in de koelkast, help jezelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik haal wel koffie en bier ofzo
* LompeHork niets aan toe te voegen heeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat dat
Meet bij LHquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koffie staat in het apparaat, bier in de koelkast, help jezelf
Wat ___quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oja, Ik vind ze natuurlijk ook heel lekker, topt 3 van alle dingen die ik lust op dit moment.
ja nu is het te laat héquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
eigenlijk missen stuart en nodig ook in de TT
Dus jij accepteert andermans meningen snel? Maar, wat vind je dan van homofoben en dergelijken, en erge racisten, accepteer je die meningen ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat dat
Vaker doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi mooi
Gaat redelijk goed. DrNick ging zingen op tc en heb flink gelachen
Ik hoef niet zo nodig hoor maar thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
eigenlijk missen stuart en nodig ook in de TT
Vind je het raar dat eieren in mijn top 3 staanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ___
Ik eet alles, behalve spruitjes
Als iemands mij iets nieuws voorzet wil ik het proeven ook
Nee... als je maar drie dingen lust....quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je het raar dat eieren in mijn top 3 staan
Je woont in Londen dus je bent automatisch coolquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig hoor maar thanks
ditquote:
Ik lust wel ietsje meer dingen, ik heb al 2x mijn lustlijstje gegevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee... als je maar drie dingen lust....
Ik hoef andermans mening natuurlijk niet te delen. Accepteren is dus een groot woord in deze.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij accepteert andermans meningen snel? Maar, wat vind je dan van homofoben en dergelijken, en erge racisten, accepteer je die meningen ook?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga. Weg.
De volgende lapo is ook voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |