Nou, dat kan dan alleen nog maar tegenvallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je woont in Londen dus je bent automatisch cool
Mmh, misschien wordt het ook weer eens tijd om mijn eten-top-3 aan te passen en het gekookte ei hier wederom in te plaatsen. Lijkt mij geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kook ze nooit, dat vind ik niet lekker denk ik (volgens mij heb ik het nog nooit op). Dus ik bak ze altijd, en altijd op dezelfde manier (2 eieren in een mok, en dan roeren, en dan in de pan, en dan bacon er op). Ook heb ik nog geen andere eieren op dan kippeneieren, en ik moet echt eens wat nieuws proberen. Verder doe ik er een beetje peper en zout op, maar te veel zout is inderdaad vies.
Oja, Ik vind ze natuurlijk ook heel lekker, topt 3 van alle dingen die ik lust op dit moment.
Ik bedoel iets van respecteren i.p.v. accepteren, als in, je vind het niet erg dat ze die mening hebben ondanks dat je er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef andermans mening natuurlijk niet te delen. Accepteren is dus een groot woord in deze.
Iets met 'agree to disagree' zeg maar
het antwoord; rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Een hele goeie vriendin van me, die ik al 8 jaar ken, gaat trouwen. Ze heeft al 8 jaar met die gozer.
Vorige week gaat ook een bekende van me trouwen.
Paar maanden terug gaat ook een oud-klasgenootje van me trouwen.
En dat allemaal volgend jaar.
En ook paar mensen in vriendenkring gaan samenwonen.
EN IK HEB NOG NIEMAND WATSDEZE
Ja, ik moet gewoon eens een keer een gekookt ei proberen!! Maar er zit gewoon iets in mijn hersenen dat me tegenhoud, maar ik ga het overwinnen!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mmh, misschien wordt het ook weer eens tijd om mijn eten-top-3 aan te passen en het gekookte ei hier wederom in te plaatsen. Lijkt mij geen verkeerd idee.
Ik ga trouwens nu verder in het topic kijken. En waar nodig spring ik de discussie in.
Ofcourse not!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan alleen nog maar tegenvallen
Hee Etsu reageert weer met meer dan 1 zinquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoef hem niet meer. hij is op nick gevallen en nick op hem, ik gun ze van harte
Ik noem het tolereren ipv accepteren. Respect heb ik hooguit voor de manier waarop iemand een discussie voert. En jij komt nu ook wel met extreme onderwerpen aanzetten moet ik zeggen. Ik heb geen behoefte om in discussie te gaan met een racist, pedofiel of wat voor idioot dan ook eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel iets van respecteren i.p.v. accepteren, als in, je vind het niet erg dat ze die mening hebben ondanks dat je er niet mee eens bent.
hoi nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee Etsu reageert weer met meer dan 1 zin
Okee, dan is het goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik noem het tolereren ipv accepteren. Respect heb ik hooguit voor de manier waarop iemand een discussie voert. En jij komt nu ook wel met extreme onderwerpen aanzetten moet ik zeggen. Ik heb geen behoefte om in discussie te gaan met een racist, pedofiel of wat voor idioot dan ook eigenlijk![]()
We komen er welquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed
En ja, het woord 'tolereren' zocht ik!
EN IK DAN?!?!??quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
Doei nodig, tienvingers, en stuart
ninja edit spottedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
Doei etsu, nodig, tienvingers, en stuart
Oquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Nein, Morgen werken en diplomauitreiking
Wie is Maaike Nein?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Nein, Morgen werken en diplomauitreiking
Ik mocht jouquote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maaike is xcachet, en met 'nein' bedoelde hij 'nee', en dat was tegen xcachet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |