Tsja, normaal zijn zondag en woensdag mijn vrije dagen, maar deze week heb ik de woesndag opgegeven voor 5 extra uurtjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ook zaterdag moet werken though
Vast wel, als ik eenmaal student ben. Maar ik vind mij nu nog best jong om heel erg veel te gaan drinken.quote:
Hebben wij ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Was een of ander Yellow Claw feest. En het erge was dat ik dacht dat het een normaal feest was, en toen ik er bijna was zeiden mijn vrienden: 'Ja, het is yellow claw, ook leuk toch?' (Ben zelf niet echt fan van Yellow Claw.) Normaal ga ik naar feesten in de buurt, van vrienden en er is een schuurtje van een aantal jongeren in de buurt, waar ik dan ook alleen maar naartoe ga omdat het bier er goedkoop is
Wel weer extra centjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, normaal zijn zondag en woensdag mijn vrije dagen, maar deze week heb ik de woesndag opgegeven voor 5 extra uurtjes
dat soort dingen zeg ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Meisje die er tegen iedereen uit gooide hoe leuk ze een jongen uit mijn klas vond, volgende morgen schrok ze zich kapot toen ze hoorde dat ze dat had verteld
Idd, yellow claw vind ik geen goede muziek. Had beter thuis wat kunnen gaan drinken met mijn broer en beste vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Hebben wij ookWij gaan nooit naar dat soort feesten. Van yellow claw ga ik sws geen gat in de lucht springen
Wat een kansloze muziek zeg
en maandag is zeker een moeilijke maand...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
Iemand in de trein: "september is een moeilijk jaar"
Ja, hier wordt erg vaak gezegd: "Ik wil je niet opnaaien, maar dat doe je echt niet." En ookal hebben bepaalde personen niets op, ze worden helemaal 'opgenaait' en gaan het dan juist doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat soort dingen zeg ik dan weer nietde dag erna zijn er wel altijd verhalen wat ik allemaal voor rare dingen gedaan heb. Als ik dronken ben en je zegt tegen mij dat doe je niet doe ik het juist...
Goddelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel weer extra centjes
Hoe bevalt je MBP eigenlijk?
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
Iemand in de trein: "september is een moeilijk jaar"
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
en maandag is zeker een moeilijke maand...
Ik heb er ook 8GB inzitten. Ben er net als jij ook ontzettend blij meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GoddelijkGa er wel wat extra geheugen bijprikken, 4GB is net te weinig. Als ik morgen een goede schroevendraaier heb even kijken of het geheugen uit mijn oude laptop werkt
quote:
hoort er een beetje bijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, hier wordt erg vaak gezegd: "Ik wil je niet opnaaien, maar dat doe je echt niet." En ookal hebben bepaalde personen niets op, ze worden helemaal 'opgenaait' en gaan het dan juist doen.
Deze baby gaat nog 4 jaar meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook 8GB inzitten. Ben er net als jij ook ontzettend blij mee![]()
Ik ook niet, vrienden wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hoort er een beetje bijen ik ben er nooit door in de problemen gekomen dus het maakt mij niet uit
dat is dan wel heel extreem...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ook niet, vrienden wel.
Wedde jij durft niet in 1 rechte weg door te lopen!
Oh jawel!
Dak van auto kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |