lol, die faalt met de potloodtest ookquote:
heeft er nu 3x in gestaan das wel genoeg, deze mascotte herrinert je eraan wat er gebeurt als je niet meer naar de gym gaat,broquote:
would fuckquote:
Seri swa?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ach, maandag reset toch alles weer. Dus je kan de rest van de week lekker cheaten.
was het eerste wat in me opkwam anders staat het vervolg er pas na 2 minquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom trouwens een fiets TT. Ik wil niet geassocieerd worden met wielrennen.
JE REGELT HET MAAR!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was het eerste wat in me opkwam anders staat het vervolg er pas na 2 min
dat is niet nodig dat zie ik elke dag op straat, de mascotte moet positief inspirerend zijn, wat is er meer inspirerend dat het beest genaamd Raymond als mascotte? niks nee, dat dacht ik ook gvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft er nu 3x in gestaan das wel genoeg, deze mascotte herrinert je eraan wat er gebeurt als je niet meer naar de gym gaat,bro
Sooow hey die ying yang twins ook lang niet meer van gehoord.quote:
fuck you, de volgende OP is weer voor jou, vriendelijke vriend!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat is niet nodig dat zie ik elke dag op straat, de mascotte moet positief inspirerend zijn, wat is er meer inspirerend dat het beest genaamd Raymond als mascotte? niks nee, dat dacht ik ook gvd
Haha. ik ben om een onverklaarbare reden een harde oldschool hiphop avond aan het beleven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sooow hey die ying yang twins ook lang niet meer van gehoord.
Jurassic 5-the game.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. ik ben om een onverklaarbare reden een harde oldschool hiphop avond aan het beleven.
Jos en Antoinette op de skippybalquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah de breakout..altijd naar die bepaalde paginas.
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.quote:
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
"oh hij is dood" "pleister erop?" whehe, dat werkt niet!
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Salt&Peppa was het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
...
Jij zat al op de middelbare school toen Chubby Checker op nr1 stond duss
LOL dat kan bestquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.
graag gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
Awesome failquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
das 25 jaar geledenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Salt&Peppa was het.Sa sa salt en peppa, heb dat nog geplaybackt op een bonteavond in de brugklas
negers zijn ook niet te begrijpenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef MarMar het volgende:
respect omdat iemand zich heeft laten pakken, die snap ik niet
fakkelteit in je ondertitel hebben wutquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
waarom andere stylen als hardstyle luisteren????
headhunterz
coone
wildztyles
allemaal zo fukkkkkking goed
lol bijna bejaard lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat klopt, ik ben onlangs 37 geworden
Milfjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat klopt, ik ben onlangs 37 geworden
ben je high?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)gedies-with-children
hahH looollll
Mijn smoel heeft in 3 OP's gestaan en daar kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol bijna bejaard lol
hoeveel pomp je?????
BEN JIJ DIE SMA IN DE OP???????????? MAG IK JE NUMMERquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn smoel heeft in 3 OP's gestaan en daar kom je nu pas achter.
Ik pomp niet, ik lift
Vicequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)schuwelijk-en-lelijk
weer negers,lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef no1uknow het volgende:
deze mensen pompen pas hard
[ afbeelding ]
Weer een neger godverdomme.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
heb je die kerel weleens gezien van haar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
BEN JIJ DIE SMA IN DE OP???????????? MAG IK JE NUMMER
Quote mij ook dan bisj.quote:[img]http:. //i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef MarMar het volgende:
[..]ik lachte hardop.
het doet je echt zeer,hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kunnene even stoppen met die negers... Blanke hebbe ook sweg.
zolang dat niet dwayne johnson is kan ik ehm hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je die kerel weleens gezien van haar?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je die kerel weleens gezien van haar?
met je bruine zakdoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zolang dat niet dwayne johnson is kan ik ehm hebben
Ja lijkt de publieke omroep wel hier, maar dan int qwadraad.quote:
shut up, met je ras jokertjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
lol beetje rasistisch zeg k bij jullie oh shit weer kaaskoppe? nee precies kk kazen
gelukkig niet op jequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die was gister pissed omdat ik zwaarder kan tillen dan hij.
Hhah zo slecht dat ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, haha!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhah zo slecht dat ik moest lachen.
Mijn deadlift suckt anders behoorlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
MarMar is echt het grootste beest van dit topic. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te stellen dat ze misschien nog wel zwaarder kan liften dan CarbonC. 'Zei die dat nu echt?' Ja, dat zei ik echt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die was gister pissed omdat ik zwaarder kan tillen dan hij.
moet je niet doen is slecht voor je rugquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn deadlift suckt anders behoorlijk.
En toch nog zo bescheiden blijven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn deadlift suckt anders behoorlijk.
oeh, ook maar stoppen met squatten dan, is slecht voor je knieënquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet je niet doen is slecht voor je rug
eerst was het fanta, die is uitgewoond, dus is nu marmar aan de beurtquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is met die kutlikkerij van marmar hier? Is ze ook negerin ofzo?
110kg squat bro. Nuff saidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is met die kutlikkerij van marmar hier? Is ze ook negerin ofzo?
Mijn kont is ook zwart ff iets anders nu..quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is je anus al geprolapsed door al die aambeien?
Oke ik maak pas op de plaats.quote:
Half uur terug al uitgezet... Ben bang dat die spanjaarden alsnog winnen en dat hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef no1uknow het volgende:
ben ik de enige hier die voetbal kijkt
rot op naar vbl, jochquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef no1uknow het volgende:
strafschoppen en italië opende met stiffie, prachtig
Woman... niet atg is niet gelijk hetzelfde als boven parallel. Vrouwen ook altijd met hun voorbarige conclusiesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boven parallel G. Dat vergeet ej.
Probeer je nu haar shine te stelen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boven parallel G. Dat vergeet ej.
ALESSANDRO DEL PIEROquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Half uur terug al uitgezet... Ben bang dat die spanjaarden alsnog winnen en dat hoef ik niet te zien.
dat doe je niet, rooie debielquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jahroon is vieze cheater.. vnaf nu noem ik je overeem.
Hahaha kleine bazin!quote:
jaloers tot op het bot,hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probeer je nu haar shine te stelen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Woman... niet atg is niet gelijk hetzelfde als boven parallel. Vrouwen ook altijd met hun voorbarige conclusies
sOORRRY IK LIET ME EVENE HELEMAAAL GAAAAN.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Probeer je nu haar shine te stelen?
Kom gewoon wedstrijdje doen dan, dan maak ik die ovenaardappeltjes italian style voor jequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
sOORRRY IK LIET ME EVENE HELEMAAAL GAAAAN.
zolang je nog maar kan pounden met je klit,meidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
sOORRRY IK LIET ME EVENE HELEMAAAL GAAAAN.
Mag ik je mama noemen afterwardsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kom gewoon wedstrijdje doen dan, dan maak ik die ovenaardappeltjes italian style voor je
Nummertje trekken bish.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zolang je nog maar kan pounden met je klit,meid
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mag ik je mama noemen afterwards. Mijn gymmama...
Spanjaarde al verlore?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
zeg BB'ers moeten julie niet naar bed gains enzo/
6-6 perfecte strafschoppen scorequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Spanjaarde al verlore?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Fanta-stick het volgende:
HAHAHHAHAHA DIE PALAATJE EVAN BREEDSPRAAKIUNGHEID.
Nonchalant 2weken baardje all day every day hier. De kuikentjes diggen die shit.quote:
ja, trusten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
zeg BB'ers moeten julie niet naar bed gains enzo/
jwzquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Allemaal beta mense hier. Beetje lifte met kutvorm en voetbal HO maar.... Kansloos.
het lijken wel brandvlekkequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zijn baard is verplaatst naar zijn borst?
Heb er al een van week. Zondoorlaatbaarheid is 2/10quote:
please blijf nog ff?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
we hadden het negerquotem in dit forum toch al gehaald?
Nu echt slapen, doei!
Dusss je segt dus adat je virnedjwed ook moet optriittern ofO?> nAO IK NEEM HET GRAAG VAN JE OVER.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef JackieBrown het volgende:
Maak nie uit Brasil wint zondag tochen volgend jaar wereldkampioen oprotte met die Europeanen
Ga trug naar je eige continent!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef JackieBrown het volgende:
Maak nie uit Brasil wint zondag tochen volgend jaar wereldkampioen oprotte met die Europeanen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die denken dat ze een baard hebben. Maar in realiteit gewoon zon vies vlasbaardje met kale plekken hebben.
Make me ectoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga trug naar je eige continent!!!
ja ZOU JE WEL WILLE HE VIESEE SLET DAT JE BENT probber maar ff kyke wat r dan gebeurttquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dusss je segt dus adat je virnedjwed ook moet optriittern ofO?> nAO IK NEEM HET GRAAG VAN JE OVER.
hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind de knipoogsmiley echt de meest gore betweterige kksmiley die er is
ze wil jou ook, van 2 wallen eteuh enzoooquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja ZOU JE WEL WILLE HE VIESEE SLET DAT JE BENT probber maar ff kyke wat r dan gebeurtt![]()
![]()
Vind ik niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hahahaen die gewone glimlach smiley is ook zo hypocriet en sarcastisch eigenlijk
![]()
Deze is pas gay:quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind de knipoogsmiley echt de meest gore betweterige kksmiley die er is
Hahahahaha. Nog wa te lulle?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
toen ik nog 16 was dagelijks mijn eerste ex smeken om me terug te nemen
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
Mun ex smst me net weer... Stoer he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
Zit ze in gym reeks, lol?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwzit ook in fok.rar
zal weer eens niet zo'n mongolisch wijf op fok zitten :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwzit ook in fok.rar
alleen als je haar gaat ballequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mun ex smst me net weer... Stoer he?
Ga me ex niet kabouteren vriend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef seto het volgende:
[..]
zal weer eens niet zo'n mongolisch wijf op fok zitten :S
[..]
alleen als je haar gaat balle
Kusjehoi he Lkrding zoentje op je klitterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hey doeg heallemaal slapen nu. It's all fun and games till someone loses gains!
Naam?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LIF gok ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit ze in gym reeks, lol?
Shift 6 + spatie + O + shift 9 ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de sneltoets nooit onder de knie. Jij wel?
En hoe vond je defqon? Al beetje bijgekomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga me ex niet kabouteren vriend.
Ik wel, ik snapte er alleen nooit wat vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik had fok smileys in msn geprakt. Een hele verbetering t.o.v. ICQ.
Jahjah, dt kennen jullie niet hè, ICQ
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kusjehoi he Lkrding zoentje op je klitter![]()
Nee niet in gym reeks. Geen idee waar ze post, in crap fora denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit ze in gym reeks, lol?
Uh oh!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
ook nog gebruiktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik geloof je meteen. Die smiley was ideaal om vanaf minuut 1 de toon te zetten dat jij toch echt de alpha was.quote:
waar denk je dat ze je voor smst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga me ex niet kabouteren vriend.
Ik wil jou ook wel een digitale slaaplekkerlik op je klitter geven hoor, als je daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.
MSAAAR HAHAHA EINZZZ JIJ BENT GHET ZELUFF,
geen drank meer voor jou, meisjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.
MSAAAR HAHAHA EINZZZ JIJ BENT GHET ZELUFF,
dat feel wanneer je iemand op MSN had die constant :S gebruikte en je het meteen een mongool vondquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Die smiley was ideaal om vanaf minuut 1 de toon te zetten dat jij toch echt de alpha was.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
dat feel wanneer je iemand op MSN had die constant :S gebruikte en je het meteen een mongool vond
Goed vermaakt.. mooi veel bij blue en magenta geweest door het kutweer, maar kon me daar goed vermaken.. jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En hoe vond je defqon? Al beetje bijgekomen?
Gastquote:
Omdat ze wilt kaboutere?quote:
roid rage?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gastje hebt de TT al vernaaid. Ik stel voor dat je je gemak gewoon ff houdt dit topic en het morgen weer eens probeert
je kan niet tegen verandering?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken. Als we dit topic nu helemaal vol lullen, dan worden we morgen misschien wel weer getrakteerd op een officiele CarbonC-multiquotemayhem
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken. Als we dit topic nu helemaal vol lullen, dan worden we morgen misschien wel weer getrakteerd op een officiele CarbonC-multiquotemayhem
Oke een vraag. Wat kan je niet als je geen bezem hebt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
GODVERDOMME FUCK DIS ANAVARONLY KUURJTE GAAT NIET HELEMAAL GOEHOEED.
Maakt niet uit denk ik. Hij 'dit' en 'fixed' toch alleen maar de laatste tijd. Hij wordt sloppy, de kantjes er vanaf etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Deze grap is zo dik,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.
Ligt toch echt aan de bezem. Met een nieuwe Nimbus 2000 ga ik echt niet de vloer aan vegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke een vraag. Wat kan je niet als je geen bezem hebt?
Nimwat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de bezem. Met een nieuwe Nimbus 2000 ga ik echt niet de vloer aan vegen.
Zij is lekker.quote:
Deze man dames en heren, dese man!!quote:
Alsof jij geen barry potter hebt gekeken/gelezen!quote:
Lord of the rings was al buiten mjjn comfortzone.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alsof jij geen barry potter hebt gekeken/gelezen!
Hey doe rustig jonge moet je klappe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
GODVERDOMME FUCK DIS ANAVARONLY KUURJTE GAAT NIET HELEMAAL GOEHOEED.
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...quote:
Welke drugs heb jij op... Ik gooi haar alle hoeken van de kamer door.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...
edelweissquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Welke drugs heb jij op... Ik gooi haar alle hoeken van de kamer door.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:
is goede kush brah moet je niet slaan moet je klappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mjjn opa heeft vroeger een duitser doodgeslagen met edelweiss.
waar woonj equote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil nu chickoe balle, maar kan niet weg. Aambeien beperken je mogelijkheden.
in frankrijk, check zjin naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ben welbespraakt G. Daarom hang ik ook 50kg om mijn middel bij de dips. Krijg je altijd opmerkingen: Heb je tenminste eens wat gewicht tussen de benen, hihi...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:54 schreef ChesterPerry het volgende:
jij komt toch ook niet uit verbosity btw is 66 kilo echt ligt
Waar de 3 wijzen wegkwamen.quote:
quote:+ pull-up bar im Zimmer
jeruzalem?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar de 3 wijzen wegkwamen.
UIT het OOSTEN JOH KUiKEN!!!!!!quote:
Overijssel, drenthe, Azië, gelderland of wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
UIT het OOSTEN JOH KUiKEN!!!!!!
Ik ook wa met oe.quote:
Tering, is dat een garage bij je huis? Asociaal gewoon. Dikke Kedettt :-)quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kon zo snel geen duidelijkere foto vinden. En die zijspan enzo zijn ook al opgeruimd
Ik sta d'r toch gewoon? Dit is de before foto die er nu staat.quote:
Johnny Bravo weer in de bocht hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:19 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast keer op Kreta waar een agent mijn vriend bewust een enorme bodycheck gaf (hij zag er nogal gay uit) ik ben er op afgestormd en die gast een beuk teruggegeven (als in harde duw in ze rug), liep uit op enorme scheldpartij maar gelukkig niet gearresteerd ofzo.
snickers door zijn kwark doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik sta d'r toch gewoon? Dit is de before foto die er nu staat.moest van ver komen
![]()
![]()
Mijn god mensen. En dit is niet eens een geshopte foto. Dit mannetje bestaat echt.
God damn wat een pecs. HUGE
SRS: Wat moet zo een gastje wel niet vreten dan z'n hele leven, om zo te worden geees.
Aan z'n "ik kan niet meer" gezicht te zien zal die foto wel gemaakt zijn op zo'n FAT Camp lol
lol.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snickers door zijn kwark doendat is zijn geheim!
klinkt goed/mooi :-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Oa. 2 jungletrekkings gedaan elk bestaande uit 2 nachten/3 dagen. Haaien, pijlstaartroggen en barracuda's gezien tijdens snorkelen en daardoor bijna in m'n broek gescheten van schrik. Olifanten gewassen in de rivier. 8 vluchten gehad in drie weken, en 3 kg kwijt, wat een bazenvakantie! En nu weer aan 't ijzer.
Als je na 2 weken nog een nonchalant baardje hebt kun je voortaan beter in de meisjeskleedkamer omkledenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nonchalant 2weken baardje all day every day hier. De kuikentjes diggen die shit.
Wow bad ass jij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je na 2 weken nog een nonchalant baardje hebt kun je voortaan beter in de meisjeskleedkamer omkleden
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Oa. 2 jungletrekkings gedaan elk bestaande uit 2 nachten/3 dagen. Haaien, pijlstaartroggen en barracuda's gezien tijdens snorkelen en daardoor bijna in m'n broek gescheten van schrik. Olifanten gewassen in de rivier. 8 vluchten gehad in drie weken, en 3 kg kwijt, wat een bazenvakantie! En nu weer aan 't ijzer.
Luchtvochtigheid was even wennen, 85% ofzo icm een temperatuur van 33 graden. Bij de instructies vooraf de jungletrekking werd ook duidelijk gezegd dat je minimaal 3 liter water mee moest nemen, en dat was minimaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt goed/mooi :-)
die 3kg zit er zo weer bij. Zal wel lekker warm geweest zijn daar. Flink gezweet
Heel Noord Sumatra gehad, alsmede Oost en West. Jungle gedaan, vulkanen beklommen, ook nog de Perhentians aangedaan en Georgetown in Maleisië. Aanrader!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klinkt goed manwaar zag je precies allemaal?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow bad ass jij.
Edit: oh shit, 2 weken)) ik las 2 dagen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef fathank het volgende:
Heb ik nooit gehad. Omdat ik alleen maar zinnnige dingen post daar.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:41 schreef fathank het volgende:
minimaal 6 kleine maaltijden per dag om je stofwisseling hoog te houden
Uitzondering die de regel bevestigt. Normaal post ik alleen maar verstandige dingen zoals star_gazer boven mij in dat topic.quote:
ik moest gewoon lachen om die baard. Lijkt net of hij een dikke kaak heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog zo'n baard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer alpha dan dat ga je het niet krijgen. Daar kan die ene bulgaar met z'n strak getrimde baard niet tegenop. Ook al heeft ie 100x beter fysiek
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baardenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik moest gewoon lachen om die baard. Lijkt net of hij een dikke kaak heeft.
gelijk weer zo he, gelijk weer zoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baarden
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baarden
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaar
Ze heeft zelf een baard? Full racist /10.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaar
Klinkt alsof het die drie kilo meer dan waard was en dit vraagt om foto's!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |