Ligt toch echt aan de bezem. Met een nieuwe Nimbus 2000 ga ik echt niet de vloer aan vegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke een vraag. Wat kan je niet als je geen bezem hebt?
Nimwat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de bezem. Met een nieuwe Nimbus 2000 ga ik echt niet de vloer aan vegen.
Zij is lekker.quote:
Deze man dames en heren, dese man!!quote:
Alsof jij geen barry potter hebt gekeken/gelezen!quote:
Lord of the rings was al buiten mjjn comfortzone.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alsof jij geen barry potter hebt gekeken/gelezen!
Hey doe rustig jonge moet je klappe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
GODVERDOMME FUCK DIS ANAVARONLY KUURJTE GAAT NIET HELEMAAL GOEHOEED.
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...quote:
Welke drugs heb jij op... Ik gooi haar alle hoeken van de kamer door.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...
edelweissquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Welke drugs heb jij op... Ik gooi haar alle hoeken van de kamer door.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
vieze obliques wenkbrauwen te ver uit elkaar en mannenhanden. Geschikt voor gloryhole maar verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:
is goede kush brah moet je niet slaan moet je klappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mjjn opa heeft vroeger een duitser doodgeslagen met edelweiss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |