Uh oh!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik had fok smileys in msn geprakt. Een hele verbetering t.o.v. ICQ.
Jahjah, dt kennen jullie niet hè, ICQ
ook nog gebruiktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik had fok smileys in msn geprakt. Een hele verbetering t.o.v. ICQ.
Jahjah, dt kennen jullie niet hè, ICQ
Ik geloof je meteen. Die smiley was ideaal om vanaf minuut 1 de toon te zetten dat jij toch echt de alpha was.quote:
waar denk je dat ze je voor smst?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga me ex niet kabouteren vriend.
Ik wil jou ook wel een digitale slaaplekkerlik op je klitter geven hoor, als je daar gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.
MSAAAR HAHAHA EINZZZ JIJ BENT GHET ZELUFF,
geen drank meer voor jou, meisjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.
MSAAAR HAHAHA EINZZZ JIJ BENT GHET ZELUFF,
dat feel wanneer je iemand op MSN had die constant :S gebruikte en je het meteen een mongool vondquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Die smiley was ideaal om vanaf minuut 1 de toon te zetten dat jij toch echt de alpha was.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
dat feel wanneer je iemand op MSN had die constant :S gebruikte en je het meteen een mongool vond
Goed vermaakt.. mooi veel bij blue en magenta geweest door het kutweer, maar kon me daar goed vermaken.. jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En hoe vond je defqon? Al beetje bijgekomen?
Gastquote:
Omdat ze wilt kaboutere?quote:
roid rage?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gastje hebt de TT al vernaaid. Ik stel voor dat je je gemak gewoon ff houdt dit topic en het morgen weer eens probeert
je kan niet tegen verandering?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken. Als we dit topic nu helemaal vol lullen, dan worden we morgen misschien wel weer getrakteerd op een officiele CarbonC-multiquotemayhem
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken. Als we dit topic nu helemaal vol lullen, dan worden we morgen misschien wel weer getrakteerd op een officiele CarbonC-multiquotemayhem
Oke een vraag. Wat kan je niet als je geen bezem hebt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
GODVERDOMME FUCK DIS ANAVARONLY KUURJTE GAAT NIET HELEMAAL GOEHOEED.
Maakt niet uit denk ik. Hij 'dit' en 'fixed' toch alleen maar de laatste tijd. Hij wordt sloppy, de kantjes er vanaf etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Deze grap is zo dik,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moete we dikke grappen maken, die zijn goed te quoten voor hem met een smiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |