Deze is pas gay:quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind de knipoogsmiley echt de meest gore betweterige kksmiley die er is
Hahahahaha. Nog wa te lulle?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
toen ik nog 16 was dagelijks mijn eerste ex smeken om me terug te nemen
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
Mun ex smst me net weer... Stoer he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef seto het volgende:
[..]
oh god MSN flashbacks
Zit ze in gym reeks, lol?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwzit ook in fok.rar
zal weer eens niet zo'n mongolisch wijf op fok zitten :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik ging altijd in groepschats met een stel idioten. Uiteindelijk nog meisje naakt op cam gekregen, maar ze was echt eng. Ze is nu ook fokster btwzit ook in fok.rar
alleen als je haar gaat ballequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mun ex smst me net weer... Stoer he?
Ga me ex niet kabouteren vriend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef seto het volgende:
[..]
zal weer eens niet zo'n mongolisch wijf op fok zitten :S
[..]
alleen als je haar gaat balle
Kusjehoi he Lkrding zoentje op je klitterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
Hey doeg heallemaal slapen nu. It's all fun and games till someone loses gains!
Naam?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LIF gok ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit ze in gym reeks, lol?
Shift 6 + spatie + O + shift 9 ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de sneltoets nooit onder de knie. Jij wel?
En hoe vond je defqon? Al beetje bijgekomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga me ex niet kabouteren vriend.
Ik wel, ik snapte er alleen nooit wat vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik had fok smileys in msn geprakt. Een hele verbetering t.o.v. ICQ.
Jahjah, dt kennen jullie niet hè, ICQ
Ik dacht eerst waarom zegt die fokker dat nou tegen haar terwijl haar vriend in hetzelfde topic zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kusjehoi he Lkrding zoentje op je klitter![]()
Nee niet in gym reeks. Geen idee waar ze post, in crap fora denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit ze in gym reeks, lol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |