Johnny Bravo weer in de bocht hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:19 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast keer op Kreta waar een agent mijn vriend bewust een enorme bodycheck gaf (hij zag er nogal gay uit) ik ben er op afgestormd en die gast een beuk teruggegeven (als in harde duw in ze rug), liep uit op enorme scheldpartij maar gelukkig niet gearresteerd ofzo.
snickers door zijn kwark doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik sta d'r toch gewoon? Dit is de before foto die er nu staat.moest van ver komen
![]()
![]()
Mijn god mensen. En dit is niet eens een geshopte foto. Dit mannetje bestaat echt.
God damn wat een pecs. HUGE
SRS: Wat moet zo een gastje wel niet vreten dan z'n hele leven, om zo te worden geees.
Aan z'n "ik kan niet meer" gezicht te zien zal die foto wel gemaakt zijn op zo'n FAT Camp lol
lol.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snickers door zijn kwark doendat is zijn geheim!
klinkt goed/mooi :-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Oa. 2 jungletrekkings gedaan elk bestaande uit 2 nachten/3 dagen. Haaien, pijlstaartroggen en barracuda's gezien tijdens snorkelen en daardoor bijna in m'n broek gescheten van schrik. Olifanten gewassen in de rivier. 8 vluchten gehad in drie weken, en 3 kg kwijt, wat een bazenvakantie! En nu weer aan 't ijzer.
Als je na 2 weken nog een nonchalant baardje hebt kun je voortaan beter in de meisjeskleedkamer omkledenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nonchalant 2weken baardje all day every day hier. De kuikentjes diggen die shit.
Wow bad ass jij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je na 2 weken nog een nonchalant baardje hebt kun je voortaan beter in de meisjeskleedkamer omkleden
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Oa. 2 jungletrekkings gedaan elk bestaande uit 2 nachten/3 dagen. Haaien, pijlstaartroggen en barracuda's gezien tijdens snorkelen en daardoor bijna in m'n broek gescheten van schrik. Olifanten gewassen in de rivier. 8 vluchten gehad in drie weken, en 3 kg kwijt, wat een bazenvakantie! En nu weer aan 't ijzer.
Luchtvochtigheid was even wennen, 85% ofzo icm een temperatuur van 33 graden. Bij de instructies vooraf de jungletrekking werd ook duidelijk gezegd dat je minimaal 3 liter water mee moest nemen, en dat was minimaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
klinkt goed/mooi :-)
die 3kg zit er zo weer bij. Zal wel lekker warm geweest zijn daar. Flink gezweet
Heel Noord Sumatra gehad, alsmede Oost en West. Jungle gedaan, vulkanen beklommen, ook nog de Perhentians aangedaan en Georgetown in Maleisië. Aanrader!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klinkt goed manwaar zag je precies allemaal?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow bad ass jij.
Edit: oh shit, 2 weken)) ik las 2 dagen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef fathank het volgende:
Heb ik nooit gehad. Omdat ik alleen maar zinnnige dingen post daar.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:41 schreef fathank het volgende:
minimaal 6 kleine maaltijden per dag om je stofwisseling hoog te houden
Uitzondering die de regel bevestigt. Normaal post ik alleen maar verstandige dingen zoals star_gazer boven mij in dat topic.quote:
ik moest gewoon lachen om die baard. Lijkt net of hij een dikke kaak heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog zo'n baard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer alpha dan dat ga je het niet krijgen. Daar kan die ene bulgaar met z'n strak getrimde baard niet tegenop. Ook al heeft ie 100x beter fysiek
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baardenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik moest gewoon lachen om die baard. Lijkt net of hij een dikke kaak heeft.
gelijk weer zo he, gelijk weer zoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baarden
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
jij bent dan ook een vrouw die hebben geen verstand van baarden
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaar
Ze heeft zelf een baard? Full racist /10.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ze is turks he, die vrouwen weten heus wel wat van gezichtshaar
Klinkt alsof het die drie kilo meer dan waard was en dit vraagt om foto's!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |