Ben je na de schipbreuk naar dat eiland gezwommen? Waren er meer aan boord?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:07 schreef Impulse101 het volgende:
Ik ben niet zo snel onder de indruk, maar volwaardig schipbreuk lijden en nota bene eindigen op een onbewoond eiland spant wel de kroon (na een dag gered door vissers).
En een keer het (buiten)landelijk nieuws gehaald omdat ons vliegtuig uit de lucht kwam donderen in een storm. We konden de dakpannen tellen van de huizen waar we overheen doken (een 737 en het zal niet veel meer dan 10 meter boven de huizen uit geweest zijn voordat hij hem weer omhoog trok). Schijnt dat daarna alle luchthavens in de omgeving gesloten waren vanwege te gevaarlijk weer.
Welke boot was dat en welk vliegtuig was dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:07 schreef Impulse101 het volgende:
Ik ben niet zo snel onder de indruk, maar volwaardig schipbreuk lijden en nota bene eindigen op een onbewoond eiland spant wel de kroon (na een dag gered door vissers).
En een keer het (buiten)landelijk nieuws gehaald omdat ons vliegtuig uit de lucht kwam donderen in een storm. We konden de dakpannen tellen van de huizen waar we overheen doken (een 737 en het zal niet veel meer dan 10 meter boven de huizen uit geweest zijn voordat hij hem weer omhoog trok). Schijnt dat daarna alle luchthavens in de omgeving gesloten waren vanwege te gevaarlijk weer.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Blik het volgende:
Tijdens onze tweede nacht hoorden we wat tumult en geschreeuw, maar we dachten dat het die lompe Israëliers weer waren.
Zo zaten wij in de bus in Peru van Cusco, van waaruit we net Machu Picchu hadden bezocht, naar Puno en kregen te horen dat er mensen vastzaten bij Machu Picchu omdat de enige brug ernaar toe weggespoeld was. Daarna kwamen we nog allemaal mensen tegen die onderweg waren richting Machu Picchu, maar het niet konden bereiken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:19 schreef raptorix het volgende:
-1 keer enorm goed weggekomen, we stonden op camping in frankrijk op een soort schiereiland van 50 meter breed, we waren nog geen dag weg of een enorme storm heeft alles van die camping weggevaagd.
Brug naar Machu Picchu? Spoorbrug?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zaten wij in de bus in Peru van Cusco, van waaruit we net Machu Picchu hadden bezocht, naar Puno en kregen te horen dat er mensen vastzaten bij Machu Picchu omdat de enige brug ernaar toe weggespoeld was. Daarna kwamen we nog allemaal mensen tegen die onderweg waren richting Machu Picchu, maar het niet konden bereiken.
Ja, je kunt (buiten de helicopterquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:40 schreef Individual het volgende:
Brug naar Machu Picchu? Spoorbrug?
Toen ik er heen wilde op de laatste paar dagen in Peru stonden stakende boeren op het spoor en reden de treinen niet.. ik had al kaartjes!![]()
Dat was de enige mogelijkheid om het te zien. Erheen lopen had geen zin, er was geen weg naartoe en ze hebben er geen vliegveld.. Ik zou het missen.Totdat iemand zei dat ze wel een helipad hadden.. maar geen vluchten meer. En toen hadden ze wel een terugvlucht waar ik nog niets aan had tot ze opeens toch ook een heenvlucht hadden.
Van een heftige klotesituatie naar een hele mooie helikoptervlucht over de heilige vallei en een heel rustig Machu Picchu.
Ik ken mensen die 'm gelopen hebben, er mag maar een beperkt aantal mensen op de trail zijn per keer (ik meende 500), maar daar horen de Peruaanse sjouwers ook bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef Sloggi het volgende:
De Incatrail, dat schijnt één lange file te zijn.
Ieuw, dan hoop je dat je harder loopt dan die beestenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Toen ik in Palermo was en een keer langs een parkje liep werd er ineens een roedel wilde straathonden wakker die met z'n allen op mij afgelopen kwamen. Dat was wel eng. Eerste mogelijkheid die ik had ergens naar binnen gerend.
Da's pas een plottwis op het einde van zijn verhaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet mijn verhaal, maar dat van die FOK!kers op rampvakantie in Jordanië is er ook eentje die blijft hangen. Zal zo de link zoeken.
Edit:
Voilá: TRV / Rampvakantie: Syrie en (een klein beetje) Jordanie
Wow, Heftig. Ben benieuwd hoe het met hem gaat nuquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet mijn verhaal, maar dat van die FOK!kers op rampvakantie in Jordanië is er ook eentje die blijft hangen. Zal zo de link zoeken.
Edit:
Voilá: TRV / Rampvakantie: Syrie en (een klein beetje) Jordanie
Zo te zien was hij pasgeleden nog op FOK!.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef Essiejj het volgende:
Wow, Heftig. Ben benieuwd hoe het met hem gaat nu
Op de een of andere manier is er altijd een dokter aan boord, bizar is datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Een kennis van mij was een keer in miami, huurauto gehuurd, nachtje hotel gehad, waren alle 4 zijn wielen van de auto gejat.![]()
Ik ben wel eens in een onweersbui op miami aan komen vliegen en de piloot ging toch echt door recht er doorheen landen, het leek wel een achtbaan ook als je uit het raam keek kwam de ene keer de grond zomaar flink dichterbij en dan met net zo noodgang weer omhoog.
Een andere vlucht een hartaanval meegemaakt dan komen opeens de stewardessen door het vliegtuig of er nog een doctor in zit. Die zat er wel in maar die persoon was niet meer te redden dus hebben ze op een gegeven moment het lijk maar naar achter gesleept.
op zich niet gek als er 400 man in een vliegtuig zitten. De kans is dan best groot dat er iemand tussen zit die dokter isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is er altijd een dokter aan boord, bizar is dat![]()
Zelf, gelukkig, geen heftige dingen mee gemaakt op vakantie.Hopelijk blijft dat zo
Voor hartmassage hoef je tegenwoordig geen dokter meer te zijn, toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is er altijd een dokter aan boord, bizar is dat![]()
Zelf, gelukkig, geen heftige dingen mee gemaakt op vakantie.Hopelijk blijft dat zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |