abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128328411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:19 schreef raptorix het volgende:
-1 keer enorm goed weggekomen, we stonden op camping in frankrijk op een soort schiereiland van 50 meter breed, we waren nog geen dag weg of een enorme storm heeft alles van die camping weggevaagd.
Zo zaten wij in de bus in Peru van Cusco, van waaruit we net Machu Picchu hadden bezocht, naar Puno en kregen te horen dat er mensen vastzaten bij Machu Picchu omdat de enige brug ernaar toe weggespoeld was. Daarna kwamen we nog allemaal mensen tegen die onderweg waren richting Machu Picchu, maar het niet konden bereiken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:40:40 #27
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128328910
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zo zaten wij in de bus in Peru van Cusco, van waaruit we net Machu Picchu hadden bezocht, naar Puno en kregen te horen dat er mensen vastzaten bij Machu Picchu omdat de enige brug ernaar toe weggespoeld was. Daarna kwamen we nog allemaal mensen tegen die onderweg waren richting Machu Picchu, maar het niet konden bereiken.
Brug naar Machu Picchu? Spoorbrug?

Toen ik er heen wilde op de laatste paar dagen in Peru stonden stakende boeren op het spoor en reden de treinen niet.. ik had al kaartjes! :(

Dat was de enige mogelijkheid om het te zien. Erheen lopen had geen zin, er was geen weg naartoe en ze hebben er geen vliegveld.. Ik zou het missen. ;( Totdat iemand zei dat ze wel een helipad hadden.. maar geen vluchten meer. En toen hadden ze wel een terugvlucht waar ik nog niets aan had tot ze opeens toch ook een heenvlucht hadden.

Van een heftige klotesituatie naar een hele mooie helikoptervlucht over de heilige vallei en een heel rustig Machu Picchu.
reset
pi_128329478
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:40 schreef Individual het volgende:
Brug naar Machu Picchu? Spoorbrug?

Toen ik er heen wilde op de laatste paar dagen in Peru stonden stakende boeren op het spoor en reden de treinen niet.. ik had al kaartjes! :(

Dat was de enige mogelijkheid om het te zien. Erheen lopen had geen zin, er was geen weg naartoe en ze hebben er geen vliegveld.. Ik zou het missen. ;( Totdat iemand zei dat ze wel een helipad hadden.. maar geen vluchten meer. En toen hadden ze wel een terugvlucht waar ik nog niets aan had tot ze opeens toch ook een heenvlucht hadden.

Van een heftige klotesituatie naar een hele mooie helikoptervlucht over de heilige vallei en een heel rustig Machu Picchu.
Ja, je kunt (buiten de helicopter :P )eigenlijk op twee manieren naar Machu Picchu, helemaal met de trein of een stuk met de trein en dan de Incatrail lopen. Naar verluid was er een spoorbrug weggespoeld of beschadigd waardoor mensen niet meer wegkonden uit Aqua Calientes (dat dorpje aan de voet van MP). Er is toen ook nog een bus weggespoeld ergens in de buurt van Cusco waarbij een Zuid-Amerikaanse toeriste is omgekomen.
pi_128329632
De Incatrail, dat schijnt één lange file te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 18:00:25 ]
pi_128331015
Vol in mijn gezicht gestompt zonder reden, tas gestolen, aardbeving in china waarbij 200 doden waren, scooterongeluk, enge straathonden, etc.
pi_128331511
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef Sloggi het volgende:
De Incatrail, dat schijnt één lange file te zijn.
Ik ken mensen die 'm gelopen hebben, er mag maar een beperkt aantal mensen op de trail zijn per keer (ik meende 500), maar daar horen de Peruaanse sjouwers ook bij.
De trail gaat jaarlijks ook een maand dicht voor onderhoud en schoonmaak.
Als je de trail loopt, sta je 's ochtends op, je ontbijt en gaat lopen. De Peruanen breken de boel af, gaan ook lopen (sjouwen alles mee dus, ook jouw tent, krukje en een kookstel enz), halen je in als een trein, bouwen ergens kamp op, daar stop je voor lunch, je gaat lopen. De Peruanen breken de boel af, gaan ook lopen (sjouwen alles mee dus, ook jouw tent, krukje en een kookstel enz), halen je in als een trein, bouwen ergens kamp op en daar stop je voor avondeten, je gaat slapen. Volgende dag precies hetzelfde.
Elke groep heeft een eigen kleur trein Peruaanse sjouwers, Gele Trein, Blauwe Trein, Rode Trein, enz.
  donderdag 27 juni 2013 @ 18:57:40 #32
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128331714
Lang geleden richtte de Oost Duitse grenspatrouille hun mitrailleurs op mijn broer en ik toen we bovenop de Berlijnse muur dat ronde ding aan het slopen waren. Dat ging best makkelijk en we trokken veel kijks totdat de soldaten/agenten/stasi ons er vanaf maanden met hun proppenschieters.

Maar goed, niet een trauma aan overgehouden, maar een leuk verhaal.
reset
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:27:17 #33
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_128861917
Schopje :)
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_128862091
Toen ik in Palermo was en een keer langs een parkje liep werd er ineens een roedel wilde straathonden wakker die met z'n allen op mij afgelopen kwamen. Dat was wel eng. Eerste mogelijkheid die ik had ergens naar binnen gerend.
pi_128863142
Barbie en haar familie naast ons op de camping in Spanje, L'Estartit. 8)7
pi_128863174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Toen ik in Palermo was en een keer langs een parkje liep werd er ineens een roedel wilde straathonden wakker die met z'n allen op mij afgelopen kwamen. Dat was wel eng. Eerste mogelijkheid die ik had ergens naar binnen gerend.
Ieuw, dan hoop je dat je harder loopt dan die beesten :o
Voor wat foto's, kijk hier
pi_128863224
Toen ik alleen naar Suriname toe ging werd ik ondervraagd door de Surinaamse politie met de vraag of ik drugs bij me had, en moest een tijdje wachten totdat ze mij als persoon hadden nagetrokken.

Op de terug reis werd ik door de NL douane meegenomen en werd ik ondervraagd of ik drugs bij me had.

Paar jaar geleden ook naar San Francisco geweest met overstap op JFK. Tijdens het wachten op JFK had ik wel zin om even te roken. Ben toen naar buiten gelopen en vervolgens weer naar binnen. Was me er alleen niet van bewust dat ik weer opnieuw door de TSA heenmoest. En m'n vlucht naar SF ging over een half uur. Was toen wel aardig bang dat ik die vlucht zou missen.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 10:53:57 #38
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_128863851
Niet mijn verhaal, maar dat van die FOK!kers op rampvakantie in Jordanië is er ook eentje die blijft hangen. Zal zo de link zoeken.

Edit:
Voilá: TRV / Rampvakantie: Syrie en (een klein beetje) Jordanie

[ Bericht 20% gewijzigd door UIO_AMS op 12-07-2013 11:00:37 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_128864593
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet mijn verhaal, maar dat van die FOK!kers op rampvakantie in Jordanië is er ook eentje die blijft hangen. Zal zo de link zoeken.

Edit:
Da's pas een plottwis op het einde van zijn verhaal.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:30:47 #40
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_128864975
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:

Edit:
Wow, Heftig. Ben benieuwd hoe het met hem gaat nu
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 12:19:46 #41
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_128866595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:30 schreef Essiejj het volgende:
Wow, Heftig. Ben benieuwd hoe het met hem gaat nu
Zo te zien was hij pasgeleden nog op FOK!.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_128867241
Een kennis van mij was een keer in miami, huurauto gehuurd, nachtje hotel gehad, waren alle 4 zijn wielen van de auto gejat. :D

Ik ben wel eens in een onweersbui op miami aan komen vliegen en de piloot ging toch echt door recht er doorheen landen, het leek wel een achtbaan ook als je uit het raam keek kwam de ene keer de grond zomaar flink dichterbij en dan met net zo noodgang weer omhoog.

Een andere vlucht een hartaanval meegemaakt dan komen opeens de stewardessen door het vliegtuig of er nog een doctor in zit. Die zat er wel in maar die persoon was niet meer te redden dus hebben ze op een gegeven moment het lijk maar naar achter gesleept.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:52:19 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128867639
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Een kennis van mij was een keer in miami, huurauto gehuurd, nachtje hotel gehad, waren alle 4 zijn wielen van de auto gejat. :D

Ik ben wel eens in een onweersbui op miami aan komen vliegen en de piloot ging toch echt door recht er doorheen landen, het leek wel een achtbaan ook als je uit het raam keek kwam de ene keer de grond zomaar flink dichterbij en dan met net zo noodgang weer omhoog.

Een andere vlucht een hartaanval meegemaakt dan komen opeens de stewardessen door het vliegtuig of er nog een doctor in zit. Die zat er wel in maar die persoon was niet meer te redden dus hebben ze op een gegeven moment het lijk maar naar achter gesleept.
Op de een of andere manier is er altijd een dokter aan boord, bizar is dat :P

Zelf, gelukkig, geen heftige dingen mee gemaakt op vakantie. :) Hopelijk blijft dat zo :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_128975395
1) 1998: Moskou, politieagentje die papieren wilde zien en waar we mee moesten lopen naar een rustig straatje, oudere Russische man die Engels sprak heeft ons eruit geholpen, wilde gewoon geld ;-)

2) 2004: Cuba, dag rugzak gejat met visa en mobiel, geen andere mogelijkheid om aan geld te komen, toen we naar station liepen, liep er een gozer achter ons en probeerde een tas uit de handen van mijn reisgenote te trekken.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:54:57 #45
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_128976509
Soms indrukwekkende verhalen hier. Ikzelf heb weinig heftigs meegemaakt op trips; nouja, in april 2009 gepoogd een medewerker van de TSA op vliegveld Newark op te vrolijken met wat slap geouwehoer. Resultaat was een extra fouillering. En in februari 2012 in Oostenrijk benauwde ogenblikken op 2500 meter hoogte tijdens het bedwingen van spekgladde haarspeldbochten waarbij indrukwekkende maar dreigende afgronden schering en inslag waren.
pi_128996839
het enige "heftige" ding dat ik op vakantie meegemaakt was een afgebroken start vanwege "technical problems" op de terugweg.

terug naar de gate en in een nieuw vliegtuig bijna 3 uur vertraging.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:33:53 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_128997080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zelf, gelukkig, geen heftige dingen mee gemaakt op vakantie. :) Hopelijk blijft dat zo :)
op zich niet gek als er 400 man in een vliegtuig zitten. De kans is dan best groot dat er iemand tussen zit die dokter is :)
pi_128997262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Voor hartmassage hoef je tegenwoordig geen dokter meer te zijn, toch? ;)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:48:55 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128997390
-past niet in dit topic :+ -

[ Bericht 45% gewijzigd door SEMTEX op 16-07-2013 10:00:17 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:39:06 #50
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_128998491
Ik ben een keer getuige geweest van een heuse seks orgie op mijn hostelkamer, zo'n Amerikaans sletje die gewoon van bed naar bed hopte om seks te hebben met twee jongens. En het gekraak van de bedden ging de hele nacht door, ik heb geen oog dichtgedaan, en om maar te zwijgen over alle zuiggeluiden. Het was echt te belachelijk voor woorden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')