imacquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n iMac zit al volgepropt met geheugen
fuck fanboysquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Apple fanboy +1
Nu is het ding echter opgestuurd, cola over heen gevallen. Iemand hier ervaring mee? Kan dat gerepareerd worden of sturen ze je een nieuwe op? Lijkt me niet dat de apparatuur het nog gaat doen namelijk na cola
ze sturen een nieuwe op en jou de factuur, tenzij je een hele goede verzekering erbij hadquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Apple fanboy +1
Nu is het ding echter opgestuurd, cola over heen gevallen. Iemand hier ervaring mee? Kan dat gerepareerd worden of sturen ze je een nieuwe op? Lijkt me niet dat de apparatuur het nog gaat doen namelijk na cola
MacBooks worden gewoon gerepareerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze sturen een nieuwe op en jou de factuur, tenzij je een hele goede verzekering erbij had
gratis bij waterschade? dacht het nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
MacBooks worden gewoon gerepareerd
zeg ik dat dan? ik zeg dat ze niet een nieuwe opsturenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gratis bij waterschade? dacht het niet
Ik ben all-risk verzekerd. Dus zal alleen mijn eigen risico hoeven te betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze sturen een nieuwe op en jou de factuur, tenzij je een hele goede verzekering erbij had
heb je goed gegoktquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben all-risk verzekerd. Dus zal alleen mijn eigen risico hoeven te betalen.
de vraag is of de TD hem ook total loss zal verklarenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben all-risk verzekerd. Dus zal alleen mijn eigen risico hoeven te betalen.
Ik denk overigens dat ie total loss is.
egt te sickoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef slacker_nl het volgende:
Totaal geen onzin, maar een gastje van 15(!!) DL raw gewoon ffkes 250kg. Zo voor m'n ogen. Echt te ziek.
Zolang hij maar weer flawless werkt hè?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de vraag is of de TD hem ook total loss zal verklaren
Pics / bewijs aub.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef slacker_nl het volgende:
Totaal geen onzin, maar een gastje van 15(!!) DL raw gewoon ffkes 250kg. Zo voor m'n ogen. Echt te ziek.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef fathank het volgende:
[..].
Als je dr maar zuinig op bent. Bazenauto
[ afbeelding ]
Zo eentje dus?
Doet 'ie het helemaal niet meer nu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang hij maar weer flawless werkt hè?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kon zo snel geen duidelijkere foto vinden. En die zijspan enzo zijn ook al opgeruimd
Nope, helemaal niets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doet 'ie het helemaal niet meer nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |