lol, die faalt met de potloodtest ookquote:
heeft er nu 3x in gestaan das wel genoeg, deze mascotte herrinert je eraan wat er gebeurt als je niet meer naar de gym gaat,broquote:
would fuckquote:
Seri swa?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ach, maandag reset toch alles weer. Dus je kan de rest van de week lekker cheaten.
was het eerste wat in me opkwam anders staat het vervolg er pas na 2 minquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom trouwens een fiets TT. Ik wil niet geassocieerd worden met wielrennen.
JE REGELT HET MAAR!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was het eerste wat in me opkwam anders staat het vervolg er pas na 2 min
dat is niet nodig dat zie ik elke dag op straat, de mascotte moet positief inspirerend zijn, wat is er meer inspirerend dat het beest genaamd Raymond als mascotte? niks nee, dat dacht ik ook gvdquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft er nu 3x in gestaan das wel genoeg, deze mascotte herrinert je eraan wat er gebeurt als je niet meer naar de gym gaat,bro
Sooow hey die ying yang twins ook lang niet meer van gehoord.quote:
fuck you, de volgende OP is weer voor jou, vriendelijke vriend!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat is niet nodig dat zie ik elke dag op straat, de mascotte moet positief inspirerend zijn, wat is er meer inspirerend dat het beest genaamd Raymond als mascotte? niks nee, dat dacht ik ook gvd
Haha. ik ben om een onverklaarbare reden een harde oldschool hiphop avond aan het beleven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sooow hey die ying yang twins ook lang niet meer van gehoord.
Jurassic 5-the game.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. ik ben om een onverklaarbare reden een harde oldschool hiphop avond aan het beleven.
Jos en Antoinette op de skippybalquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah de breakout..altijd naar die bepaalde paginas.
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.quote:
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
"oh hij is dood" "pleister erop?" whehe, dat werkt niet!
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Salt&Peppa was het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
...
Jij zat al op de middelbare school toen Chubby Checker op nr1 stond duss
LOL dat kan bestquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.
graag gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
Awesome failquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |