Jos en Antoinette op de skippybalquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah de breakout..altijd naar die bepaalde paginas.
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.quote:
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah waarom had hij nou die pleister op zijn gezicht?Zag toen wel eens mensen er mee lopen hahah,.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uit respect voor een dode maat. doe ff niet zo gevoelloos bitch.
...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
"oh hij is dood" "pleister erop?" whehe, dat werkt niet!
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was toch uit respect voor een maat die in gevangenis zat?
Salt&Peppa was het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
...
Jij zat al op de middelbare school toen Chubby Checker op nr1 stond duss
LOL dat kan bestquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij kreeg denk ik een bepaalde puist niet weg.
graag gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
Awesome failquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar edit dit bericht ff anders verlies ik mijn gezicht in dit topic. Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |