Hm, dat verklaart wel eea.. mijn DL blijft ernstig steken, als ik dit lees denk ik veel te veel reps..quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat zijn je stats dan qua lengte/gewicht? Maar je moet er rekening mee houden dat die stats 1RM zijn. Dus je stats moet je allemaal delen door 0.86 om je niveau te berekenen.
Zou je kunnen doen. Het is geen ramp dat je hem 3x5 pakt. Rippelteen adviseert om het bij 1x5 te houden zodat je ten eerste zwaarder kan en het een belastende oefening is. Als je die meerdere keren zou uitvoeren zou dat je herstel in de weg kunnen zitten en je form beïnvloeden.
Maar komt voornamelijk door het squatten wat je er voorheen doet. Dat belast de benen/rug al behoorlijk. Als je vervolgens je warming up sets doet voor de DL en als volgt nog 3x5 moet doen is dat een overkill voor de rug. 1x5 Is al voldoende om het optimale uit je DL te halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik herstel trouwens kutje slecht van m'n 3x5 deadlift. Een deload pakken of ben ik altijd al een gekkie geweest dat ik em überhaupt 3 setjes deed ipv 1?
Kali met elliot, wat een comboquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:21 schreef ZetaOS het volgende:
Kali Muscle is lekker bezig, wat een baas!
Ga slapen verdorie, demn gainnnnz! ♡♡♡♡quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kali met elliot, wat een combo
Elliot vind ik trouwens echt een gave kerel, zijn toespraak over no is the real yes ofzo was echt best inhoudelijk en betekenisvol.
Wat een lelijk fysiekquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Deze mannetje
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit boek toevallig?
ja gor hequote:
Goed nieuws Susteren! van je lidmaatschap.quote:
Oftewel bijna niemand is serieus bezig met krachttraining. Dan is het ook niet zo gek dat je niemand Starting Strength ziet doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan ga ik even uit van ≥bw, niet heel veel. Meestal laag gewicht en veel reps, al wordt er niet heel veel gesquat hier (heb nog nooit op het rack hoeven wachten, behalve dan eens op een jaja... curler)
Deadliften is overigens helemaal uitzonderlijk.
Ben wel blij dat ik nu eindelijk m'n form gefixt heb (hing teveel naar voren) dus die moet binnenkort ook maar eens m'n squat voorbijgaan (beiden nu 100kg 3x5)
[..]
Tja, ik vind het ook wat latent homofiel. Maar goed, ze doen er niemand kwaad mee dus /care
Vooral die pecs, godverdomme hij zou falen voor de potloodtest volgens mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja gor hekweet niet wat het is maar het ziet er niet uit. 't zal die harsus wel zijn die d'r op zit.
[..]
Goed nieuws Susteren! van je lidmaatschap.
Nu weet je i.i.g. wat je wel zoekt![]()
Ik deed SL en toen ik dat deed waren er minstens vier anderen die het ook deden. Dat werd samen trainen en samen treehuggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
Nog even over Starting Strength. Ondanks dat bijna iedereen het wordt aangeraden op internet en de meesten er positief over zijn zie ik het hier in de gym echt niemand doen, zelfs niet wat er ook maar een beetje op lijkt. Is best een grote gym en ik train op verschillende tijden dus zie behoorlijk wat verschillende lui.
Wisselen is wel aan te raden omdat je anders ook eenzijdig je grip loopt te trainen. Ik switch bij elke set.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is het bij mixed grip deadlifts beter om iedere dag de handen te wisselen? welke je onderhands doet en welke bovenhands, of maakt dat niet echt uit?
ja lijkt me ook, ik doe alleen ss dus maar 1 set. kreeg grip problemen met 102,5 kg, terwijl 105 met mixed grip zojuist een eitje was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wisselen is wel aan te raden omdat je anders ook eenzijdig je grip loopt te trainen. Ik switch bij elke set.
Je doet geen warm up sets? Odd, want dat doe je met SS wel, iets van 40/60/80% of wat mr Rippetoe ook doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja lijkt me ook, ik doe alleen ss dus maar 1 set. kreeg grip problemen met 102,5 kg, terwijl 105 met mixed grip zojuist een eitje was.
klopt het trouwens dat je de onderhandse hand verder van het middenpunt houdt omdat je elleboog meer naar binnen zit gedraaid, of moet dat niet?
oh jawel, maar die blijf ik gewoon met double overhand doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef slacker_nl het volgende:
Je doet geen warm up sets? Odd, want dat doe je met SS wel, iets van 40/60/80% of wat mr Rippetoe ook doet.
Thanks maatje. Ik ga de switch maken. Shit werd echt veel te hevigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maar komt voornamelijk door het squatten wat je er voorheen doet. Dat belast de benen/rug al behoorlijk. Als je vervolgens je warming up sets doet voor de DL en als volgt nog 3x5 moet doen is dat een overkill voor de rug. 1x5 Is al voldoende om het optimale uit je DL te halen.
Kan ik mij voorstellen ja, doe nu zelf de laatste tijd 2x3 reps.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks maatje. Ik ga de switch maken. Shit werd echt veel te hevig
Heb ik ook gedaan na een gedwongen pauze van ruim 3 maanden. Afgelopen week aan een UB/LB schema begonnen en merk dat ik dat toch leuker vind.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef star_gazer het volgende:
Vind het wel weer leuk om een paar maandjes een redelijk pure SS te doenLang geleden en ik heb het gevoel dat het een mooie manier om redelijk snel weer in te komen.
SPOILER: 3day splitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
10% bf @ 82 kg lijkt me heel keurig, tenzij je 2 meter bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef Illuvatar het volgende:
All een tijd niets meer gepost, ben er ook even uit geweest vanwege een gekneusde rib. DL en BP in zijn geheel niet kunnen doen en eigenlijk alleen chins en pull-ups kunnen doen naast wat simpel isolatiewerk. Maar gisteren voor het eerst weer zonder pijn kunnen deadliften, gelijk weer heerlijke spierpijn in m'n hammies en onderrug.
Verder bijna klaar met mijn cut, sta nu op 10% bf @ 82kg. Wel op sommige oefeningen aardig wat in moeten leveren, met name mijn squat en bp, maar dat pakken we snel weer terug als ik eindelijk weer +20% van onderhoud mag eten!
Ik vind lats eigenlijk heel erg lelijk, evenals grote trapsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Susteren het volgende:
Bij basicfit traint echt iedere dag zo'n marrokaan vertelde een vriend van me, heb hem wel eens gezien. Altijd chin ups. En pull ups, zijn lichaam is echt freaky. Echt zo'n v vorm, net superman ofzo
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vind lats eigenlijk heel erg lelijk, evenals grote traps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuff said.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]idd, dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuff said.
Ben er geen fan van
Je zou vetpercentage en BMI (ofwel lengte én gewicht) moeten vragen om een globaal beeld te kunnen vormen van iemands bouwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:14 schreef MrGuma het volgende:
Hoeveel gr. vet nemen jullie per dag gemiddeld tot je? En wat is +- jullie vetpercentage en gewicht?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou vetpercentage en BMI (ofwel lengte én gewicht) moeten vragen om een globaal beeld te kunnen vormen van iemands bouw
En hoeveel vet je per dag inneemt, ik doe altijd, zoveel je wil en in je dagelijkse behoefte en doelen past
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:34 schreef Levolution het volgende:
~130 gram vet waarvan grootste deel verzadigd.
Aanvankelijk wel, heb er nu wel weer rijst en brood in. Train de laatste tijd meer voor massa en kracht en niet voor een lager vp. Heb daar even volledige schijt aan, kan altijd nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef MrGuma het volgende:
[..]
[..]
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?
Carbs, vet en proteine leveren energie. De meeste mensen hebben een kcal-hoeveelheid en een eiwit-hoeveelheid vaststaand in het hoofd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef MrGuma het volgende:
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?
Niet dat het overall een enorm verschil zal maken. Maar ik zag net dat ik al tijden op 40/30/30 zit. Dat lijkt niet te werken voor me. En vaak kom ik niet eens aan 30 in vet maar blijf ik op zo'n 80% hangen. Dus doe ik eigenlijk 40/30/~20, wat niet genoeg is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en natuurlijk de moderate carb - moderate fat - moderate protein approach. Da's wat mensen hebben als ze bijvoorbeeld The Zone diet doen, 40/30/30.
Waarom 3-6-9?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:45 schreef Susteren het volgende:
Merken jullie eigenlijk verschil bij de inname van omega-3 pillen? Ze zeggen dat het je test verhoogt (en natuurlijk is het gezond voor je). Ben van plan vegan omega 3-6-9 aan te schaffen.
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:45 schreef Susteren het volgende:
Merken jullie eigenlijk verschil bij de inname van omega-3 pillen? Ze zeggen dat het je test verhoogt (en natuurlijk is het gezond voor je). Ben van plan vegan omega 3-6-9 aan te schaffen.
Wat hij zegt, maar verder zou ik me focussen op omega 3.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementen
Omdat de combi 3-6-9 goedkoper is dan alleen 3quote:
Ik weet nu wat me beviel en niet (doordat ik in het begin vanalles had aangeschaft), bijv. de post-workout ga ik schappen. Ik werd daar echt iedere keer kostmisselijk van en merkte amper verschil.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementen
Hmm ik merk dat ik na al een glas gedronken te hebben al een halve kilo zwaarder ben op m'n weegschaal, naar de wc en ik ben weer een kilo lichter etc.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, als je jezelf gaat wegen, doe het dan minimaal een keer of vijf. Mijn weegschaal gaf vanmorgen de eerste drie keer wegen aan dat ik 1,7 kg zwaarder was dan dat ik daadwerkelijk was. Fucking trollscale.
's Morgens na het wakker worden eerst pissen en poepen en daarna wegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik merk dat ik na al een glas gedronken te hebben al een halve kilo zwaarder ben op m'n weegschaal, naar de wc en ik ben weer een kilo lichter etc.![]()
Heb eigenlijk geen idee wanneer ik me het beste kan wegen om m'n daadwerkelijke gewichts progressie te meten, 's morgens?
Okey thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
's Morgens na het wakker worden eerst pissen en poepen en daarna wegen.
Dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat de combi 3-6-9 goedkoper is dan alleen 3
Wat had je als post workout?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet nu wat me beviel en niet (doordat ik in het begin vanalles had aangeschaft), bijv. de post-workout ga ik schappen. Ik werd daar echt iedere keer kostmisselijk van en merkte amper verschil.
De proteine mix ga ik ook niet meer aanschaffen. Ik ga denk ik voor de Mass Freak weight gainer ga als post workout (zit eigenlijk zowat alles in, extra bcaa's, 50% whey etc.). Multivit heb ik gewoon van kruidvat, daarbij waarsch nog omega-3 pillen.
Als pre-workout heb ik vorige keer gewoon de instant coffee van de euroshopper geprobeerd, klinkt raar maar dat werkte eigenlijk beter dan die pwo die ik had
Post workout was magnificent van b&f. Had een protein blend gekocht, pre-workout, post-workout en creatine.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat had je als post workout?
Wat heb je nu eigenlijk allemaal gekocht?
En waarom heb je zoveel meer tijd gestoken in de supplementenbusiness dan in het zoeken van een goede gym?
En de laatste vraag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Post workout was magnificent van b&f. Had een protein blend gekocht, pre-workout, post-workout en creatine.
De gym die ik had gekozen leek me prima, was een fout van mijquote:
Maakt niet uit man. Hoe meer fouten je nu maakt, hoe beter je uiteindelijk zult worden. Belangrijk is dat je snel fouten maakt en leert. Gewoon doorgaan, doorgaan, lezen, trainen, lezen, trainen en het komt goed maatje. We zijn allemaal ergens begonnen en niemand was perfect toen die begon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
De gym die ik had gekozen leek me prima, was een fout van mij
Dextrose is nice ja. Wou dat ik het eerder gebruikt had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
- Dextrose, doe ik in het water tijdens trainen. Vind dan wat carbs wel fijn anders voel ik me snel slap.
Van Zonnatura, naast de Roosvicee Laxo en de agavesiroop. 1.50 per halve kilo geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Moet even nieuwe halen, ik hoorde van mensen dat je het bij de AH kon kopen maar nog niet gezien. Straks maar even kijken, of anders bij een andere supermarkt.
Ik dacht ook dat je het bij de supermarkt kon halen, maar daar hadden ze het niet. Ik haal het in ieder geval bij de Tuinen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Moet even nieuwe halen, ik hoorde van mensen dat je het bij de AH kon kopen maar nog niet gezien. Straks maar even kijken, of anders bij een andere supermarkt.
Ja idd, die dextrose van zonnatura was volgens mij goedkoper dan zo'n grote verpakking van b&fquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Zonnatura, naast de Roosvicee Laxo en de agavesiroop. 1.50 per halve kilo geloof ik.
Dextro Energy, vieze zoete troep. Kan dat niet handelen tijdens het trainen. Gewoon een shakebeker met dextrose, een beetje suikervrije tropical limonadesiroop (jwz) en wat ijs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zakje![]()
Niet alle supermarkten hebben het...
Is wel mooi, want zo'n zak is dus ca. 3 EUR per kilo. Koop je van die 'Dextro Energy' tabletten - exact hetzelfde maar dan samengeperst, is het 15 EUR/kg
Hallo winstopslag voor fabrikant
ZMA? Helpt het echt?quote:
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:10 schreef Susteren het volgende:
Maar wat gebruiken jullie nou eigenlijk voor een supps? Wat vinden jullie nodig en wat niet icm. goede voeding en rust?
ff QFTquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.
Dus de les voor vandaag is: analyseer en evalueer je voeding, training en rust.
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Dacht eraan dat aan te schaffen omdat het de slaap blijkt te bevorderen aangezien ik af en toe rusteloze nachten heb, maar melatonine is goedkoper en blijkt specifieker de slaap te bevorderen.
Ik slaap iets vaster maar neem het eigenlijk omdat ik de spannendste avonturen meemaak in m'n dromen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Dacht eraan dat aan te schaffen omdat het de slaap blijkt te bevorderen aangezien ik af en toe rusteloze nachten heb, maar melatonine is goedkoper en blijkt specifieker de slaap te bevorderen.
Bij de Tuinen kan je het ook kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ben naar dat biologische hippieschap gelopen met al dat Zonnatura spul maar zag het niet staan. Zit het in een pot of een zakje?
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.
Dus de les voor vandaag is: analyseer en evalueer je voeding, training en rust.
dat heb je niet nodig met 16 jaar, is je testo aan het plafond en heb de hele dag een stijvequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Hoeveel kcal heb jij nodig per dag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.
Hahaha idd. Soms is het bij de tuinen ook in de aanbieding. Vorige keer 20 zakken gekocht voor 50%.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zakje![]()
[ afbeelding ]
Niet alle supermarkten hebben het...
Is wel mooi, want zo'n zak is dus ca. 3 EUR per kilo. Koop je van die 'Dextro Energy' tabletten - exact hetzelfde maar dan samengeperst, is het 15 EUR/kg
Hallo winstopslag voor fabrikant
10 kilo dextrose?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hahaha idd. Soms is het bij de tuinen ook in de aanbieding. Vorige keer 20 zakken gekocht voor 50%.
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.
Ja dit dus. Je moet niet elke flaw in je levensstijl proberen te 'patchen' met een pilletje hier en een poedertje daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.
Geen idee eigenlijk, hoe zou ik dat moeten berekenenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel kcal heb jij nodig per dag?
Zie hier waarom de supplementenindustrie goed loopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.
http://www.1percentedge.com/ifcalc/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hoe zou ik dat moeten berekenen?
Ben aan de skinny kant, vandaar dat ik gewoon zo veel mogelijk probeer te eten.
Zou je niet eens tijd willen steken in dit soort basic dingen ipv op supplementensites rondstruinen? Je bent nu EXACT hetzelfde aan het doen als met je gym. Ofwel klooien en de belangrijke dingen vergeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hoe zou ik dat moeten berekenen?
Ik heb 2900 cals nodigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
TDEEquote:
Huh mij zijden ze 29 euro per maand?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef THEFXR het volgende:
bij anytime kost het 40 euro per maand met van 9-22..00 iemand achter de bar en de rest van de nacht camera bewaking, dus 24/7/365
is dit niet wat aan de dure kant?
Mooi! Hoe hou je jouw voeding bij? Een tip is om je eigen excel-sheet te maken met formules. Dat lijkt misschien lastig als je niet weet hoe het werkt, maar de drang om te leren en om jezelf op een efficiëntere manier te verbeteren is echt baas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.
Zeta vertelde dat die overleden was, ik geloof het echter niet. Ik volg deze dude op het moment: http://www.youtube.com/user/wetbreastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Yuri, post die dikke van YouTube die aan de AAS was nog updates? Of was ie niet overleden ofzo?
Dat is erg vervelend inderdaad. Heb je dit ook op trainingsdagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |