Bij de Tuinen kan je het ook kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ben naar dat biologische hippieschap gelopen met al dat Zonnatura spul maar zag het niet staan. Zit het in een pot of een zakje?
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.
Dus de les voor vandaag is: analyseer en evalueer je voeding, training en rust.
dat heb je niet nodig met 16 jaar, is je testo aan het plafond en heb de hele dag een stijvequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Dacht eraan dat aan te schaffen omdat het de slaap blijkt te bevorderen aangezien ik af en toe rusteloze nachten heb, maar melatonine is goedkoper en blijkt specifieker de slaap te bevorderen.
Hoeveel kcal heb jij nodig per dag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.
Hahaha idd. Soms is het bij de tuinen ook in de aanbieding. Vorige keer 20 zakken gekocht voor 50%.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zakje![]()
[ afbeelding ]
Niet alle supermarkten hebben het...
Is wel mooi, want zo'n zak is dus ca. 3 EUR per kilo. Koop je van die 'Dextro Energy' tabletten - exact hetzelfde maar dan samengeperst, is het 15 EUR/kg
Hallo winstopslag voor fabrikant
10 kilo dextrose?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hahaha idd. Soms is het bij de tuinen ook in de aanbieding. Vorige keer 20 zakken gekocht voor 50%.
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.
Ja dit dus. Je moet niet elke flaw in je levensstijl proberen te 'patchen' met een pilletje hier en een poedertje daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.
Geen idee eigenlijk, hoe zou ik dat moeten berekenenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel kcal heb jij nodig per dag?
Zie hier waarom de supplementenindustrie goed loopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.
http://www.1percentedge.com/ifcalc/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hoe zou ik dat moeten berekenen?
Ben aan de skinny kant, vandaar dat ik gewoon zo veel mogelijk probeer te eten.
Zou je niet eens tijd willen steken in dit soort basic dingen ipv op supplementensites rondstruinen? Je bent nu EXACT hetzelfde aan het doen als met je gym. Ofwel klooien en de belangrijke dingen vergeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb 2900 cals nodigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
TDEEquote:
Huh mij zijden ze 29 euro per maand?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef THEFXR het volgende:
bij anytime kost het 40 euro per maand met van 9-22..00 iemand achter de bar en de rest van de nacht camera bewaking, dus 24/7/365
is dit niet wat aan de dure kant?
Mooi! Hoe hou je jouw voeding bij? Een tip is om je eigen excel-sheet te maken met formules. Dat lijkt misschien lastig als je niet weet hoe het werkt, maar de drang om te leren en om jezelf op een efficiëntere manier te verbeteren is echt baas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
M'n voeding begint steeds meer op orde te komen, voor de extra cal's eet ik ook steeds meer vegetarische burgers met een groentenburger gebakken in olijfolie, tomaten, sla, heinz, mayo en bruin brood, dat tikt wel aan qua calorieën. Ook de 2-3 liter melk en de brinta/muesli bevatten best veel calorieën.
Zeta vertelde dat die overleden was, ik geloof het echter niet. Ik volg deze dude op het moment: http://www.youtube.com/user/wetbreastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Yuri, post die dikke van YouTube die aan de AAS was nog updates? Of was ie niet overleden ofzo?
Dat is erg vervelend inderdaad. Heb je dit ook op trainingsdagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik slaap meestal perfect, maar ik heb een paar keer per maand dat ik gewoon echt niet kan slapen (en soms gewoon een hele avond wakker blijf). Ik heb m'n mobiel uit, verder geen elektrische apparatuur in de buurt of wat dan ook. Als ik op zo'n dagen een middel zou kunnen nemen wat m'n slaap bevorderd zou dit echt fijn zijn.
je bent nog onder een bepaalde leeftijd of studentenkorting?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh mij zijden ze 29 euro per maand?
Sporadisch whey, als ik het niet uit mijn voeding krijg en ga trainen. Creatine staat hier ongebruikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:10 schreef Susteren het volgende:
Maar wat gebruiken jullie nou eigenlijk voor een supps? Wat vinden jullie nodig en wat niet icm. goede voeding en rust?
Hmm ik hou het nog niet precies bij qua calorieën omdat ik iedere dag eigenlijk wel wat anders eet, de ene dag muesli 's morgens, dan een eitje en dan weer brinta.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi! Hoe hou je jouw voeding bij? Een tip is om je eigen excel-sheet te maken met formules. Dat lijkt misschien lastig als je niet weet hoe het werkt, maar de drang om te leren en om jezelf op een efficiëntere manier te verbeteren is echt baas.
Ik heb vorig jaar een excel-sheet gemaakt en die heb ik ondertussen zodanig geavanceerd met een producten database (met voedingswaarden) en een sheet waar ik gewoon een drop down menu heb, het product selecteer, daarachter neerzet hoeveel gram ik ervan gegeten heb en tadaa: alles wordt bij elkaar opgeteld en ik zie exact hoeveel ik nog van alles nodig heb.
[..]
Zeta vertelde dat die overleden was, ik geloof het echter niet. Ik volg deze dude op het moment: http://www.youtube.com/user/wetbreast
[..]
Dat is erg vervelend inderdaad. Heb je dit ook op trainingsdagen?
Nopequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee. Volgende stap: weet je wat dat betekent?
Jep, ben onder de 23quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent nog onder een bepaalde leeftijd of studentenkorting?
Gewoon 2 weken 3000kcal eten en kijken of je aankomt. Kom je teveel aan, eet je 2 weken 2800 en bekijk je dat. Te weinig, eet je 2 weken 3100 ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat kost die Excel file?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi! Hoe hou je jouw voeding bij? Een tip is om je eigen excel-sheet te maken met formules. Dat lijkt misschien lastig als je niet weet hoe het werkt, maar de drang om te leren en om jezelf op een efficiëntere manier te verbeteren is echt baas.
Ik heb vorig jaar een excel-sheet gemaakt en die heb ik ondertussen zodanig geavanceerd met een producten database (met voedingswaarden) en een sheet waar ik gewoon een drop down menu heb, het product selecteer, daarachter neerzet hoeveel gram ik ervan gegeten heb en tadaa: alles wordt bij elkaar opgeteld en ik zie exact hoeveel ik nog van alles nodig heb.
[..]
Zeta vertelde dat die overleden was, ik geloof het echter niet. Ik volg deze dude op het moment: http://www.youtube.com/user/wetbreast
[..]
Dat is erg vervelend inderdaad. Heb je dit ook op trainingsdagen?
SPAM!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende week ma t/m woe AH Kipfiletblokjes ¤5,- voor een kilo.
Mijn enige supp is een multivitamine, oftewel geen sport gerichte supps. Voor de rest 3x per week krachttraining en met voeding 300 kcal boven of onder mijn voeding behoefte zitten(minimaal 1,8gr/kg eiwitten). Dit n.a.v. bulk of cut fase. Op zijn minst 6,5 uur slaap per dag, liefst 8.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:10 schreef Susteren het volgende:
Maar wat gebruiken jullie nou eigenlijk voor een supps? Wat vinden jullie nodig en wat niet icm. goede voeding en rust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |