Ik weet nu wat me beviel en niet (doordat ik in het begin vanalles had aangeschaft), bijv. de post-workout ga ik schappen. Ik werd daar echt iedere keer kostmisselijk van en merkte amper verschil.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementen
Hmm ik merk dat ik na al een glas gedronken te hebben al een halve kilo zwaarder ben op m'n weegschaal, naar de wc en ik ben weer een kilo lichter etc.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, als je jezelf gaat wegen, doe het dan minimaal een keer of vijf. Mijn weegschaal gaf vanmorgen de eerste drie keer wegen aan dat ik 1,7 kg zwaarder was dan dat ik daadwerkelijk was. Fucking trollscale.
's Morgens na het wakker worden eerst pissen en poepen en daarna wegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik merk dat ik na al een glas gedronken te hebben al een halve kilo zwaarder ben op m'n weegschaal, naar de wc en ik ben weer een kilo lichter etc.![]()
Heb eigenlijk geen idee wanneer ik me het beste kan wegen om m'n daadwerkelijke gewichts progressie te meten, 's morgens?
Okey thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
's Morgens na het wakker worden eerst pissen en poepen en daarna wegen.
Dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat de combi 3-6-9 goedkoper is dan alleen 3
Wat had je als post workout?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet nu wat me beviel en niet (doordat ik in het begin vanalles had aangeschaft), bijv. de post-workout ga ik schappen. Ik werd daar echt iedere keer kostmisselijk van en merkte amper verschil.
De proteine mix ga ik ook niet meer aanschaffen. Ik ga denk ik voor de Mass Freak weight gainer ga als post workout (zit eigenlijk zowat alles in, extra bcaa's, 50% whey etc.). Multivit heb ik gewoon van kruidvat, daarbij waarsch nog omega-3 pillen.
Als pre-workout heb ik vorige keer gewoon de instant coffee van de euroshopper geprobeerd, klinkt raar maar dat werkte eigenlijk beter dan die pwo die ik had
Post workout was magnificent van b&f. Had een protein blend gekocht, pre-workout, post-workout en creatine.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat had je als post workout?
Wat heb je nu eigenlijk allemaal gekocht?
En waarom heb je zoveel meer tijd gestoken in de supplementenbusiness dan in het zoeken van een goede gym?
En de laatste vraag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Post workout was magnificent van b&f. Had een protein blend gekocht, pre-workout, post-workout en creatine.
De gym die ik had gekozen leek me prima, was een fout van mijquote:
Maakt niet uit man. Hoe meer fouten je nu maakt, hoe beter je uiteindelijk zult worden. Belangrijk is dat je snel fouten maakt en leert. Gewoon doorgaan, doorgaan, lezen, trainen, lezen, trainen en het komt goed maatje. We zijn allemaal ergens begonnen en niemand was perfect toen die begon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
De gym die ik had gekozen leek me prima, was een fout van mij
Dextrose is nice ja. Wou dat ik het eerder gebruikt had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
- Dextrose, doe ik in het water tijdens trainen. Vind dan wat carbs wel fijn anders voel ik me snel slap.
Van Zonnatura, naast de Roosvicee Laxo en de agavesiroop. 1.50 per halve kilo geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Moet even nieuwe halen, ik hoorde van mensen dat je het bij de AH kon kopen maar nog niet gezien. Straks maar even kijken, of anders bij een andere supermarkt.
Ik dacht ook dat je het bij de supermarkt kon halen, maar daar hadden ze het niet. Ik haal het in ieder geval bij de Tuinen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Moet even nieuwe halen, ik hoorde van mensen dat je het bij de AH kon kopen maar nog niet gezien. Straks maar even kijken, of anders bij een andere supermarkt.
Ja idd, die dextrose van zonnatura was volgens mij goedkoper dan zo'n grote verpakking van b&fquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Zonnatura, naast de Roosvicee Laxo en de agavesiroop. 1.50 per halve kilo geloof ik.
Dextro Energy, vieze zoete troep. Kan dat niet handelen tijdens het trainen. Gewoon een shakebeker met dextrose, een beetje suikervrije tropical limonadesiroop (jwz) en wat ijs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zakje![]()
Niet alle supermarkten hebben het...
Is wel mooi, want zo'n zak is dus ca. 3 EUR per kilo. Koop je van die 'Dextro Energy' tabletten - exact hetzelfde maar dan samengeperst, is het 15 EUR/kg
Hallo winstopslag voor fabrikant
ZMA? Helpt het echt?quote:
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:10 schreef Susteren het volgende:
Maar wat gebruiken jullie nou eigenlijk voor een supps? Wat vinden jullie nodig en wat niet icm. goede voeding en rust?
ff QFTquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, je moet supps zien als het laatste wat écht telt. Het is zeker belangrijk en het heeft zeker z'n plaats, maar je moet eerst zorgen dat de rest klopt (kcals, macro's, micro's, training etc.) en daarna kun je gaan nadenken over supps. Heel veel hebben genoeg aan whey en creatine, sommige willen gaan voor het maximale/optimale en die hebben genoeg aan 8 supps.
Dus de les voor vandaag is: analyseer en evalueer je voeding, training en rust.
Dit gedrag moet je dus afleren. Zorg ervoor dat je natuurlijke slaap optimaal is. Ga eens informatie bij elkaar sprokkelen over hoe je de slaap natuurlijk kunt bevorderen. ZMA is gewoon zink en magnesium, die kun je ook prima apart nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Dacht eraan dat aan te schaffen omdat het de slaap blijkt te bevorderen aangezien ik af en toe rusteloze nachten heb, maar melatonine is goedkoper en blijkt specifieker de slaap te bevorderen.
Ik slaap iets vaster maar neem het eigenlijk omdat ik de spannendste avonturen meemaak in m'n dromen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
ZMA? Helpt het echt?
Dacht eraan dat aan te schaffen omdat het de slaap blijkt te bevorderen aangezien ik af en toe rusteloze nachten heb, maar melatonine is goedkoper en blijkt specifieker de slaap te bevorderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |