Ik vind lats eigenlijk heel erg lelijk, evenals grote trapsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Susteren het volgende:
Bij basicfit traint echt iedere dag zo'n marrokaan vertelde een vriend van me, heb hem wel eens gezien. Altijd chin ups. En pull ups, zijn lichaam is echt freaky. Echt zo'n v vorm, net superman ofzo
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vind lats eigenlijk heel erg lelijk, evenals grote traps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuff said.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]idd, dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuff said.
Ben er geen fan van
Je zou vetpercentage en BMI (ofwel lengte én gewicht) moeten vragen om een globaal beeld te kunnen vormen van iemands bouwquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:14 schreef MrGuma het volgende:
Hoeveel gr. vet nemen jullie per dag gemiddeld tot je? En wat is +- jullie vetpercentage en gewicht?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou vetpercentage en BMI (ofwel lengte én gewicht) moeten vragen om een globaal beeld te kunnen vormen van iemands bouw
En hoeveel vet je per dag inneemt, ik doe altijd, zoveel je wil en in je dagelijkse behoefte en doelen past
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:34 schreef Levolution het volgende:
~130 gram vet waarvan grootste deel verzadigd.
Aanvankelijk wel, heb er nu wel weer rijst en brood in. Train de laatste tijd meer voor massa en kracht en niet voor een lager vp. Heb daar even volledige schijt aan, kan altijd nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef MrGuma het volgende:
[..]
[..]
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?
Carbs, vet en proteine leveren energie. De meeste mensen hebben een kcal-hoeveelheid en een eiwit-hoeveelheid vaststaand in het hoofd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:35 schreef MrGuma het volgende:
En dat gecombineerd met een veel lagere hoeveelheid carbs?
Niet dat het overall een enorm verschil zal maken. Maar ik zag net dat ik al tijden op 40/30/30 zit. Dat lijkt niet te werken voor me. En vaak kom ik niet eens aan 30 in vet maar blijf ik op zo'n 80% hangen. Dus doe ik eigenlijk 40/30/~20, wat niet genoeg is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en natuurlijk de moderate carb - moderate fat - moderate protein approach. Da's wat mensen hebben als ze bijvoorbeeld The Zone diet doen, 40/30/30.
Waarom 3-6-9?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:45 schreef Susteren het volgende:
Merken jullie eigenlijk verschil bij de inname van omega-3 pillen? Ze zeggen dat het je test verhoogt (en natuurlijk is het gezond voor je). Ben van plan vegan omega 3-6-9 aan te schaffen.
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:45 schreef Susteren het volgende:
Merken jullie eigenlijk verschil bij de inname van omega-3 pillen? Ze zeggen dat het je test verhoogt (en natuurlijk is het gezond voor je). Ben van plan vegan omega 3-6-9 aan te schaffen.
Wat hij zegt, maar verder zou ik me focussen op omega 3.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, zorg eerst maar dat je meer geld kwijt bent aan de sportschool dan aan je supplementen
Omdat de combi 3-6-9 goedkoper is dan alleen 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |