welke foutcode heb je ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Dingest het volgende:
Hmz, ik krijg nog steeds een Check Engine melding zo nu en dan tijdens het rijden. Echt last heb je er niet van, behalve dat bij stationair hij dan iets onregelmatig loopt. AIC-klep heb ik al gereinigd dus die was het niet. Andere goedkope oplossingen zijn een flesje injectorreiniger en bougies vervangen, anders is het of de DI-cassette (waar we een reserve van hebben) of de Jetronic-ECU zelf. En die kost 120e of zo voor een gebruikt exemplaar.
Die kaas niet zien rijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Dingest het volgende:
Ik vrees dat we het wel zonder vlaggetjes, zoals op de 126 zitten, gaan stellen. Op zich wel jammer want dat vind ik nou één van de leukere details, maar of het komt zo te zitten dat we een beetje vrezen dat het bij hogere snelheden (want we kunnen nu harder dan 90) niet stevig genoeg zit, of dat het juist te stevig zit en dat ik vrees dat het (al dan niet volgens de popo) een gevaar vormt want 'uitstekende scherpen delen'.
En we zijn door ons budget heen![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze zeggen dat als je heeeeeeel stil bent je af en toe een Thundercat in het wild kan zien. Kijk! Kijk daar!
[ afbeelding ]
fotootjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Dingest het volgende:
Ziet er goed gelukt uit![]()
Ik heb de hele auto nu ook beplakt. Voorbumper was toch een rottiger karweitje met alle randjes en zo dan ik dacht, heeft nog een uur of 5 gekostNou alleen de witte details nog.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef Dingest het volgende:
Ik zal vanmiddag eens wat plaatjes schieten
Is dat de jouwe? Vet!quote:
Rijden m'n broertje en een vriend dit jaar in rond. Hoop voor ze dat het niet gaat regenen.quote:
Hebben zij er pluche op zitten dan? Dan kunnen de prestaties van de auto inderdaad best te lijden hebben van de regenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Rijden m'n broertje en een vriend dit jaar in rond. Hoop voor ze dat het niet gaat regenen.
Ik heb in juni keurig een mail gekregen dat het vanaf dat moment mogelijk was te reserveren, en dat heb ik dan ook gedaan. Geen probleem hier dusquote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef 2cv het volgende:
Hmz, wij willen op de CBR-camping staan maar hebben ons niet aangemeld. Reden: daarvoor was geen mogelijkheid op de site en pas in het handboek (wat we een beetje laat lazen) lazen we dat je je aan moet melden voor de camping. Wie heeft hetzelfde probleem ?
Site, en dan het Merchandise-gedeelte. De inschrijving voor de camping is trouwens pas in mei of juni geopend, dus het kan kloppen dat je het eerder niet gezien hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef 2cv het volgende:
Hoe heb je precies gereserveerd ? Via de site of via de mail ?
Wie zet dat dan ook onder merchandisequote:Op zondag 7 juli 2013 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Site, en dan het Merchandise-gedeelte. De inschrijving voor de camping is trouwens pas in mei of juni geopend, dus het kan kloppen dat je het eerder niet gezien hebt.
Nouja, beter daar dan op een andere autoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De bemanning van de Thundercat is ook weer veilig terug in Nederland! Het poesje zelf heeft het er iets minder goed vanaf gebracht, wat te wijten is aan een wel erg krappe parkeergarage in Castelldefels. Het bodywork heeft nu een kleine restyling ondergaan, evenals de laklaag
Precies! elke keer zo'n grote voorbereidingsthread en dan niks van de reis zelf..quote:
Alles op z'n tijd. Eerst maar even wat bijkomenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef powerflux het volgende:
[..]
Precies! elke keer zo'n grote voorbereidingsthread en dan niks van de reis zelf..
Nou, even in het algemeen gezegd (om in dit geval Hawaii_Tim niet ten onrechte naar beneden te halen): Al is het ONZ; als iemand een komisch stuk literatuur poogt te produceren, kan hij/zij daar ook inhoudelijk commentaar op verwachten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
Het is hier PTA, niet LIT
Leuk verhaal, het rakelt bij mij ook wat herinneringen op.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef powerflux het volgende:
welja, ontmoedig mensen maar om een verhaaltje te schrijven..
Kom maar op met de anecdotes, ik lees ze met plezier!
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
picsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Die van mij wil ik het liefst met draaiende motor de shredder in gooien. Ik wil hem horen gillen ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Ik zal vanavond eens wat uitzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef -niemand- het volgende:
[..]
pics![]()
ik hoor het al, genoeg meegemaakt
Normaal wel jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooi dat jullie het gehaald hebben toch
Maar die deuk, de Punto en de sloot... ik hoop dat je rijstijl normaal gesproken beter is
Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.
Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Dingest het volgende:
Wij hebben die van ons al 2400 km lang horen bulderen, met die uitlaat![]()
Het was trouwens erg gezellig bij dat tentje in Barcelona!
Is. Wat er niet in/op/aan zit kan ook niet kapot gaan. Maarja, zonder auto vertrekken is ook weer zo wat ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef CarBtch het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.
Jullie waren sowieso het 4de team wat we zagen, maar het was wel heel toevallig dat we jullie daar tegenkwamenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Ik weet nog wel een grotere auto met meer vermogen te staanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij hadden vooral luxeproblemen: compleet wegbakken in de zon als we 's middags in de file of voor een stoplicht stonden..
Auto heeft zich perfect gehouden en is eigenlijk alleen maar beter gaan rijden (de lange tijd stilstand was te merken de eerste dag). Scheelt natuurlijk wel dat we de koppakking al vervangen hadden voor vertrek omdat die behoorlijk lekte en we anders Hardenberg niet eens zouden halen (kwamen we helaas pas na de koop achter, anders hadden we 't niet gedaan). Misschien volgend jaar dus voor meer uitdaging gaan: grotere auto met meer vermogen, dan kan er ook meer kapot. Maar eerst bedenken of ik volgend jaar überhaupt mee wil en zo ja, in welke samenstelling.
Ben ik erg goed in, mensen niet opmerken die recht voor me staan en naar me zwaaienquote:Ik zag jou, Tim, overigens nog binnenkomen bij de finish, toen waren wij er net. Maar je zag me niet zwaaien
quote:
Wat een verhalenquote:
Ik bekijk het positief; de olie vervangt zich zelfquote:Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef Dingest het volgende:
Ik heb Saab 2-takts gezien met schonere lucht uit de uitlaat
Ah, net als bij onze stuurbekrachtigingquote:Op zondag 21 juli 2013 23:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik bekijk het positief; de olie vervangt zich zelf
Die binnenband-optie zaten we toen ook aan te denken, toen het bleek dat het afdichten niet helemaal was geluktquote:Op maandag 22 juli 2013 02:23 schreef 2cv het volgende:
Die klere-BX ook altijd![]()
Heel tof verhaal ! [LIT]Lekker vlot en prettig leesbaar geschreven ook.[/LIT]
Voor lekke slangen: neem vooraan een binnenband van een fiets mee. Zorg er voor dat het ding niet totaal gaar is en dat je weet waar het gaatje (niet te verwarren met het ventiel) zit. Knip er een stuk af, snijd het in de lengte open, doe het om het lek (eerst tape er over is geen punt, ik denk dat dat zelfs nog beter gaat werken) en dan vast zetten met (nog meer) tape en/of tiewraps.
Ik moet nog aan de woensdag beginnen van ons verslag. Alleen schrijf ik niet zo vlot (en zal het verhaal ook niet zo fijn en vlot weglezen vermoed ik).
Dat soort dingen neem je toch standaard meequote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat soort dingen neem je toch standaard mee
Hoort ...quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]Natuurlijk niet. Een saaB hoort niet stuk te gaan.
Tsja. Over mijn auto's valt wel eens wat op te merken, maar mijn fietsen zijn gewoon te betrouwbaarquote:Op maandag 22 juli 2013 16:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat soort dingen neem je toch standaard mee
Alleen jammer dat door het matige weer en alle pech we maar een klein beetje in Verdon en daarna konden dan van wat eigenlijk de bedoeling was. Dus mogelijk dat we er volgend jaar gewoon voor kiezen met een eigen auto daar weer heen te gaan, en nog meer mooie routes rijden in Italië en Zwitserlandquote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef CarBtch het volgende:
respect voor het verslag, toffe route ook na de run. Door een lege batterij van de camera en kapotte foon heb ik heel weinig foto's gemaakt, leuk om 'ons' barrel er een paar keer tussen te zien.
Daarom heb ik ook een set oude binnenbanden bij de fietsenboer gehaaldquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tsja. Over mijn auto's valt wel eens wat op te merken, maar mijn fietsen zijn gewoon te betrouwbaar
Staat me vaag iets van bij ja! Ondergetekende reed toen zelf en heb stevig gas gegeven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
Netjes! Volgens mij hebben we nog een stukje met jullie 'opgereden' op de eerste avond in het donker, totdat jullie ineens een andere route namen. Een cabriootje en een Alfa 155.
Jullie stonden tijdens de hoosbui in dat dorpje voor de mont ventoux te schuilen onder een tankstation. Een van jullie zei dat er rook van onze motor kwam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:25 schreef Schurkenstaat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ons vervoer. Een Buick Park Avenue. Bergop wat zweterig, dus regelmatig even af laten koelen. Verder geen centje pijn! Een gemiddelde van 1 op 8!
Klopt! Wegens kapotte kofferbak wilden we onze bagage drooghouden. Was trouwens hele toer om vanaf dat punt "mont ventoux" te vinden hebben we gemerkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Jullie stonden tijdens de hoosbui in dat dorpje voor de mont ventoux te schuilen onder een tankstation. Een van jullie zei dat er rook van onze motor kwam.
Goed geheugen. Witte Plymouth Voyager uit '88. Routebeschrijving was niet al te duidelijk op dat stuk inderdaad, je zag ook heel wat auto's verdwaald door dat dorp rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:53 schreef Schurkenstaat het volgende:
Klopt! Wegens kapotte kofferbak wilden we onze bagage drooghouden.
Even uit het hoofd: USA busje/van? Voyager/RAM VAN meen ik me te herinneren.
Ja iets van 3 fouten in die route richting Andorra; maar bijna elke dag zaten er wel 1 of meerdere fouten in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:55 schreef Dingest het volgende:
Ja, de organisatie nam het daar nogal ruim met 'voor plaatsje X afslaan naar Gault'. Waar 'voor' echt kilometers was zodat je er nog niet echt op zat te letten, en dat Gault dus Sault was en je zo de plaats ook niet in je navigatiesysteem kon vinden
Later bij Foix faalde ze dus ook al zo enorm.
Dat hebben wij ook gedaan (of wij waren 1 van die 5). In ieder geval luid toeterend een rondje of 8 over de rotonde gedraaid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef RobertNL het volgende:
Daar nog een heel aantal rondjes over de rotonde gereden met een team of 5![]()
Ja; heb jullie in Andorra ook even opgezocht. Was wel even een grappig momentquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan (of wij waren 1 van die 5). In ieder geval luid toeterend een rondje of 8 over de rotonde gedraaid.
Wij reden ook aardig door inderdaad... was laat zat voor iedereen. Je zat nog even te twijfelen toen er door wegwerkzaamheden en geen belijning en bebording aanwezig was, ik gaf toen nog richting aan naar links als hint dat je niet rechtsaf moest...misschien wel gemerkt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij ja! Ondergetekende reed toen zelf en heb stevig gas gegeven.
Eerste dag vond ik dan ook 3x niks. Te lang (ik zat om 4:30 al in de auto die ochtend), te heet en te omslachtig (verplicht via B-wegen in Zuid-Duitsland). We kwamen pas na 0:00 aan op de camping. Slopend!
Het was ons echter wel gelukt op de foto te gaan met een Robinson heli!
Uit het hoofd: een Volvo 850 estate?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
Er is wel een filmpje van!
[..]
Wij reden ook aardig door inderdaad... was laat zat voor iedereen. Je zat nog even te twijfelen toen er door wegwerkzaamheden en geen belijning en bebording aanwezig was, ik gaf toen nog richting aan naar links als hint dat je niet rechtsaf moest...misschien wel gemerkt?
Daar waren er nogal wat van. Bijvoorbeeld Audi A8, BMW e38 750il, Lexus LS400, Mercedes-Benz E-klasse en een bak vol nette Volvo 850's.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die voldeed nooit aan de 500 euro-eis...
Gaaf filmpje !quote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Voor de geinteresseerden, ik heb uit dashcam beelden ook nog een korte complicatie in elkaar gedraait: Dinges komt er ook een milliseconde in voor
Ah, dat was dus met die BMW met z'n defecte krukassensor die steeds stil kwam te vallen, kort nadat ik de thermostaat eruit had gewiptquote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Voor de geinteresseerden, ik heb uit dashcam beelden ook nog een korte complicatie in elkaar gedraait: Dinges komt er ook een milliseconde in voor
Thanks! Het is jammer dat we nauwelijks meer onboard filmpjes hadden. Iets te weinig gebruikt gemaakt van de 'record' knop.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaaf filmpje !Goed gemonteerd, leuke muziek, enzovoorts.
Volgens mij probeerden wij jullie nog bij te houden, maar dat was bergafwaarts. En zo'n stalen BMW is natuurlijk zwaarder dan een plastic BX dus dan zijn jullie in het voordeel i.v.m. de zwaartekracht
Hij staat alweer te wachten om nogmaal twee weken in het Zwarte Woud rond te rijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:06 schreef Dingest het volgende:
Dat hadden wij ook gehoopt, maar hij gaat helaas naar de sloop. Toch geen animoHeeft-ie wel een mooie laatste reis gehad.
En voor de start had ik er al eens 220 mee aangetikt![]()
[..]
Jullie hebben de finish iig gehaaldMaar is dat ding nog thuis gekomen met z'n 'lichte' tik?
Één van de eerste dingen die ik deed met mijn dagelijkse BX nadat ik hem gekocht had was hem testen op de autobahn. Drie kwartier lang plankgas, top van 159km/u volgens de TomTom (fabrieksopgaaf is 163km/u dacht ik). En dat zonder vantevoren de olie te verversen. Best netjes voor een blok dat toen al 540.000km gedraaid hadquote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar de auto moest per se nog verkocht worden voor een redelijke prijs en dat gaat zo lastig als je blok in de soep is gedraaid
Tik verholpen, of weer op de gok?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Hij staat alweer te wachten om nogmaal twee weken in het Zwarte Woud rond te rijden.
In Italië liepen er 's avonds heel veel locals over het veld om auto's te kijken, en daarna bij het feestje ook nog. In Andorra ook nog wel trouwens. In Duitsland heb ik niemand gezien, maar dat was misschien omdat we pas laat aankwamen, en Frankrijk was echt in the middle of nowhere. Jammer, want ik vind het wel leuk om de locals te vermaken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
En inderdaad, in de andere landen was er meer waardering en kreeg ik tenminste nog het idee dat ze het ons naar de zin wilden maken. Ondanks dat ze wel een beetje moesten doorwerken om al die dorst te kunnen stillen, leken ze het wel een mooie happening te vinden. In Barcelona was de sfeer meer in de categorie 'jullie mogen blij zijn dat we jullie ontvangen'.
Als het de Lexus is waar Team Maffiosi in 2012 mee reed is er genoeg mis met die auto hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 13:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Daar waren er nogal wat van. Bijvoorbeeld Audi A8, BMW e38 750il, Lexus LS400, Mercedes-Benz E-klasse en een bak vol nette Volvo 850's.
Toegegeven: onze Buick was ook iets duurder dan EUR 500. Maar het is een excentrieke exoot met mankementen, dus wat dat betreft Carbagerun-waardig.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
Italië was leuk ja, al die locals die kwamen kijken en zich bleven verbazen
Ach, dat hebben ze allemaal. Kan ie hebben, is 'ie voor gemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Tik verholpen, of weer op de gok?
Had het ding graag liefdevol met 9,81m/s2 de berg afgetrapt, maar van jou moest'ie per se weer in NL worden afgeleverd.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik hem harder naar beneden getrapt had
saai. wat is een CR zonder uitdaging? of zijn het XC's?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef densmee het volgende:
Goed zondag gaan we dan 2 volvo's V70 inschrijven
Ja inderdaad Ideal. Even iemand ''lenen'' dan maar als je mee wil doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Bestaan die mensen nog in deze tijd?
Sterkte dan, want dat gaat volgens mij gewoon via iDeal.
Ik neig er op dit moment naar om het even voorbij te laten gaan. Heb nog niets rond, niets zeker en weet ook gewoon niet of het allemaal budgettair past, dus ik wacht nog even. Scoor eventueel later wel een inschrijving via facebook ofzo.
Vorig jaar heb ik geloof ik mijn creditcard gebruikt. Maar goed, ook die moet je eerst hebben voor je er gebruik van kan makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Bestaan die mensen nog in deze tijd?
Sterkte dan, want dat gaat volgens mij gewoon via iDeal.
Wij waren afgelopen jaar, excl. auto, zo'n 1.100 euro de man kwijt. Inschrijving, brandstof, vreten etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:43 schreef ueberduitser het volgende:
Waar kun je qua budget op rekenen met 2 man? Wij willen met een Corrado G60 gaan, er staat nog een exemplaar in de garage van m'n zwager te verstoffen die voor de run prima geschikt is.
Ik zag het helemaal voor me. En dan je auto helemaal ver-wijven met bloemetjes en hartjes enzo. En elke dag allemaal in een jurkie (wel met gewoon gympen er onder ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Er waren überhaupt maar 30 vrouwen ofzo, dus met alleen maar vrouwen, dat zijn er weinig
Ik zeg: gewoon doen. Laat jezelf ook even op de reservelijst zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het helemaal voor me. En dan je auto helemaal ver-wijven met bloemetjes en hartjes enzo. En elke dag allemaal in een jurkie (wel met gewoon gympen er onder ofzo).
Ja dat laatste had ik idd moeten weten, stom van me. Het was een opwelling maar wel een heel serieuze, ik had mijn eigen gegevens en rijbewijsnr enzo ingevuld (eerst flink zitten F5en) en toen zag ik dat je de rijbewijsnummers van je andere teamgenoten enzo ook allemaal moest invullen. En ook zag ik dat je je inschrijfgeld bij annuleren niet terug krijgt dus toen durfde ik het niet aan om fake dingen in te vullen, wist op dat moment niet of je dat nog wel of niet kon wijzigenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik zeg: gewoon doen. Laat jezelf ook even op de reservelijst zetten.
En tip voor volgend jaar: fakegegevens invullen werkt prima. Later kun je alles nog aanpassen
Dankjewel, ik ga meteen Googlen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Dingest het volgende:
Er vinden elk jaar ook wel vergelijkbare evenement plaats, vaak kleiner. Cannonball Run uit Zwolle, Pink Rally uit Breda. En desnoods kan je je proberen op te geven voor een Ramshackle Rally route vanuit de UK
Bij mij is ie in de spambox terecht gekomen, maar ik heb em wel. Alleen op de teamlijst staat al een ander team met het door mij gekozen nummer, en mijn teamnaam staat er niet op. Ik gok erop dat het vanzelf wel goed komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:33 schreef RobertNL het volgende:
Het is geluktAlleen nog geen bevestiging binnen
Nee; helaas ook daar nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is ie in de spambox terecht gekomen, maar ik heb em wel. Alleen op de teamlijst staat al een ander team met het door mij gekozen nummer, en mijn teamnaam staat er niet op. Ik gok erop dat het vanzelf wel goed komt. De rest zie ik later wel
Die krijg ik niet eens te zien. Heb je daar een mail ofzo over gehad? Anders is zelfs dat nog misluktquote:
Gaan jullie weer met de Thunderbird?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is ie in de spambox terecht gekomen, maar ik heb em wel. Alleen op de teamlijst staat al een ander team met het door mij gekozen nummer, en mijn teamnaam staat er niet op. Ik gok erop dat het vanzelf wel goed komt. De rest zie ik later wel
Ben ik niet van plan, ik vind het wel leuk om elk jaar een andere auto te hebben. Ik moet de Thunderbird alleen nog wel zien te slijten. Dus als iemand in dit topic interesse heeft in een dikke V8 met een zacht prijsje...quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens te zien. Heb je daar een mail ofzo over gehad? Anders is zelfs dat nog mislukt.
[..]
Gaan jullie weer met de Thunderbird?
* RobertNL gaat stiekem even nadenken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben ik niet van plan, ik vind het wel leuk om elk jaar een andere auto te hebben. Ik moet de Thunderbird alleen nog wel zien te slijten. Dus als iemand in dit topic interesse heeft in een dikke V8 met een zacht prijsje...
Komt wel goed. Het wordt vanuit verschillende kampen anders bekeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou precies met die 500 euro grens?Ik zie hier namelijk in oudere verslagen auto's voorbij komen die ze vast nooit voor 500 eu hebben kunnen kopen
Mijn samenwoner heeft zich ingeschreven voor 2014 met zijn bluesband, ze hebben een auto gezien met een soort 'podium' bovenop de cabine, die is 1400 euro. Als ze daar een paar deuken intrappen zodat de dagwaarde omlaag gaat, komt zoiets dan door die 500 euro keuring zeg maar?
Ah top. Ze gaan ook écht voor een oud barrel, maar wel een grote, want alle instrumenten van de bluesband inclusief drumstel, 4 volwassen kerels en hun bagage moeten meequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt wel goed. Het wordt vanuit verschillende kampen anders bekeken.
Gewoon een mooi oud barrel kopen en dan valt het allemaal wel mee.
De Transporter die wij hadden was ook geen 500 euro. Maar wij hadden geen zin om nu een Renault espace te nemen. Toch was alles aan de reis (bergen etc) wel een uitdaging voor de auto en dus wat mij betreft CBR waardig.
Enige waar ik wellicht een beetje over zou kunnen vallen zijn de mensen die een dikke BMW (oid) uit 1998 kopen waarvan je weet dat je hem met 150 vingers in je neus gaat uitrijden.
Als je maar zorgt dat het een brik is, is het prima. Waar vooral over gevallen wordt zijn inderdaad de dikke BMW's 7-serie en de Audi's A6 waarvan je weet dat ze voor 1.500 euro in de handel circuleren. Als je daarin rijdt, moet je gewoon niet meedoen. Of auto's die voor een prikkie gekocht worden, maar aan alle kanten opgeknapt worden. Dus nieuwe riemen, draagarmen, dynamo's etc, waardoor er aan de techniek amper meer iets stuk kan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou precies met die 500 euro grens?Ik zie hier namelijk in oudere verslagen auto's voorbij komen die ze vast nooit voor 500 eu hebben kunnen kopen
Mijn samenwoner heeft zich ingeschreven voor 2014 met zijn bluesband, ze hebben een auto gezien met een soort 'podium' bovenop de cabine, die is 1400 euro. Als ze daar een paar deuken intrappen zodat de dagwaarde omlaag gaat, komt zoiets dan door die 500 euro keuring zeg maar?
Duidelijk, thanks!quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat het een brik is, is het prima. Waar vooral over gevallen wordt zijn inderdaad de dikke BMW's 7-serie en de Audi's A6 waarvan je weet dat ze voor 1.500 euro in de handel circuleren. Als je daarin rijdt, moet je gewoon niet meedoen. Of auto's die voor een prikkie gekocht worden, maar aan alle kanten opgeknapt worden. Dus nieuwe riemen, draagarmen, dynamo's etc, waardoor er aan de techniek amper meer iets stuk kan.
Er reden ook wel een paar mee die ook nog boven die 1500 zatenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
erie en de Audi's A6 waarvan je weet dat ze voor 1.500 euro in de handel circuleren. Als je daarin rijdt, moet je gewoon niet meedoen. Of auto's die voor een prikkie gekocht worden, maar aan alle kanten opgeknapt worden. Dus nieuwe riemen, draagarmen, dynamo's etc, waardoor er aan de techniek amper meer iets stuk kan.
Meeste mensen hebben het inmiddels wel losgelaten geloof ik. 2 jaar geleden werd er in ieder geval veel meer kritiek op gegeven dan laatste run, voor mijn gevoel. 'tsja, iedereen moet z'n eigen run rijden' heb ik veel gehoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als je maar zorgt dat het een brik is, is het prima. Waar vooral over gevallen wordt zijn inderdaad de dikke BMW's 7-serie en de Audi's A6 waarvan je weet dat ze voor 1.500 euro in de handel circuleren. Als je daarin rijdt, moet je gewoon niet meedoen. Of auto's die voor een prikkie gekocht worden, maar aan alle kanten opgeknapt worden. Dus nieuwe riemen, draagarmen, dynamo's etc, waardoor er aan de techniek amper meer iets stuk kan.
Geen speciaal topic; maar wellicht wel net zo leuk omdat het kleinschaliger isquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee over die Cannonballrun trouwens, die met 100 teams, hoe snel die doorgaans vol zit? Ik denk dat ik daar zelf aan mee ga doen, of is daar een apart topic over?
Italië dacht ik in een zinnetje te lezen ergens, even zoeken nog...quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen speciaal topic; maar wellicht wel net zo leuk omdat het kleinschaliger is![]()
Ben benieuwd waar die komend jaar heen gaan; afgelopen jaar UK was wel vet denk ik.
volgens http://www.thecannonballrun.nl/quote:Eind September opent de inschrijving voor 2014, eindbestemming ITALIE!!
Ik heb tot nu toe vier auto's op mijn naam gehad, alle vier van een ander merk, uit een ander land en met een andere motorconfiguratie. Het lijkt me wel wat dat voort te zetten, dus dan zou ik op zoek moeten naar een auto met 2, 5, 6 of 12 cilinders uit Engeland, Frankrijk, Zweden, Spanje of Korea. Een Jaguar zou daar leuk bij passen, maar is ook weer vrij onzuinig. Een klein zuinig brikje heeft ook wel wat, maar dan hangt het van de teamsamenstelling af of het kan (en het wordt dan lastig er een te vinden met het juiste aantal cilinders). Ik zie het vanzelf wel, voorlopig heb ik nog tijd zat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Haha sorryIk denk dat ik pas tegen de zomer ga kijken voor een andere auto, mits ik een startbewijs op de kop getikt krijg...
Heb je al een idee voor een andere auto?
Denk er rustig over naquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL gaat stiekem even nadenken.
Als iemand hier nog op zoek is naar een mooie Transporter T4 1.9D!
Zal eens komen kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe vier auto's op mijn naam gehad, alle vier van een ander merk, uit een ander land en met een andere motorconfiguratie. Het lijkt me wel wat dat voort te zetten, dus dan zou ik op zoek moeten naar een auto met 2, 5, 6 of 12 cilinders uit Engeland, Frankrijk, Zweden, Spanje of Korea. Een Jaguar zou daar leuk bij passen, maar is ook weer vrij onzuinig. Een klein zuinig brikje heeft ook wel wat, maar dan hangt het van de teamsamenstelling af of het kan (en het wordt dan lastig er een te vinden met het juiste aantal cilinders). Ik zie het vanzelf wel, voorlopig heb ik nog tijd zat.
[..]
Denk er rustig over na. Als er vragen zijn kan je die denk ik het beste per PM stellen. De auto staat in Leeuwarden en heeft voorlopig nog APK, voor het geval je de auto van dichterbij wil bekijken of even een proefritje wil maken. Ik zou het wel leuk vinden als de Bird nog een keer mee gaat
Er is niks met zekerheid over te zeggen, maar gezien de latere omschrijving denk ik dat ze er ook zonder deuken wel mee weg komen. 1400 euro vind ik zelf trouwens wel heel veel meer dan de richtlijn van 500, dus zelf zou ik het niet doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou precies met die 500 euro grens?Ik zie hier namelijk in oudere verslagen auto's voorbij komen die ze vast nooit voor 500 eu hebben kunnen kopen
Mijn samenwoner heeft zich ingeschreven voor 2014 met zijn bluesband, ze hebben een auto gezien met een soort 'podium' bovenop de cabine, die is 1400 euro. Als ze daar een paar deuken intrappen zodat de dagwaarde omlaag gaat, komt zoiets dan door die 500 euro keuring zeg maar?
Dat stond er nadat je op ok klikte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens te zien. Heb je daar een mail ofzo over gehad? Anders is zelfs dat nog mislukt.
[..]
Gaan jullie weer met de Thunderbird?
Ze zijn idd al van dat idee afgestapt, hij is te 'goed'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is niks met zekerheid over te zeggen, maar gezien de latere omschrijving denk ik dat ze er ook zonder deuken wel mee weg komen. 1400 euro vind ik zelf trouwens wel heel veel meer dan de richtlijn van 500, dus zelf zou ik het niet doen.
Wij hadden dit jaar een imperiaal met een paar op maat gezaagde planken (met latjes er onder voor het schuiven).quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn idd al van dat idee afgestapt, hij is te 'goed'
Hij viel ze in het oog doordat er al een soort podium op het dak zit (alsof ze op dat dak gaan zitten drummenik zie gebroken nekken voor me) maar ze gaan op zoek naar een uitdagender vervoermiddel
Daar ging ik ook niet vanuit, met anderhalf uur was het volquote:Op maandag 19 augustus 2013 04:58 schreef 2cv het volgende:
Ik nam een beetje aan dat de inschrijvingen niet zo snel gingen![]()
![]()
Ik sta als 132e ofzo op de wachtlijst
Ach, vorig jaar hebben we ook redelijk laat een startnummer via Marktplaats bemachtigd (de auto was er voor de inschrijving).
*Kopieert bucketlist van Beestjuh*quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:13 schreef beestjuh het volgende:
Omg.
* beestjuh voegt carbage run toe aan bucket list.
Afgelopen rit was er een Jeep bij waar ze een complete vouwwagen op het dak hadden geknutseld. Lekker hoog en droog slapen. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Hij viel ze in het oog doordat er al een soort podium op het dak zit (alsof ze op dat dak gaan zitten drummenik zie gebroken nekken voor me) maar ze gaan op zoek naar een uitdagender vervoermiddel
Zoals eerder gepost heb ik nog een Amerikaanse Ford Thunderbird met V8-motor en Carbagerunervaring staan. In case you're interestedquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef en_door_slecht het volgende:
Zo, Bonnie und Clyde doen mee!
Het zal dus wel een 850 ofzo worden. Al is een dikke Amerikaan beter passend bij ons thema...
Ah thanks, dan is zelfs dat niet gelukt omdat de site plat lagquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:44 schreef slangpie het volgende:
[..]
Dat stond er nadat je op ok klikte.
[ afbeelding ]
Ik was naar de voetbal en had in het stadion geen internet helaas.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
*Kopieert bucketlist van Beestjuh*
Benieuwd wat er verder op staat
Voor de rest mee eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]Er staat nog niet veel op hoor, dus je komt er vrij makkelijk vanaf... Ben allang blij dat ik inmiddels weer wat wil ondernemen.
Het enige andere op mijn lijst tot dusver is op wintersportvakantie (word vervangen door zomervakantie 'Euro Mountaincoaster-trip') gaan, en een keer gebodypaint gaan stappen (word vervangen door 1 maal lol trappen als Furry in een druk winkelcentrum, heerlijk anoniem) ...
Oh, en dus ook eigenhandig mijn polootje (die als donor-auto staat te corroderen) opknappen zodat ie carbage-waardig wordt.
Als furry? Very cool. Laat maar weten als je een partner in crime nodig hebt!quote:
Ik heb een Altootje, genaamd Hommel. Heel Carbage-run-waardig, maar ik ben te zot op het wagentje om hem ook in te zetten voor deze rally. Ooit... ooit..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als furry? Very cool. Laat maar weten als je een partner in crime nodig hebt!
Zonder het hele topic terug te lezen, wat is jouw vehikel?
Ik zal één dezer dagen een plaatje posten van mijn wrak, zoals ze er nu bij staat.
16:00 was hij geopend en 16:33 vol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Miniem het volgende:
Zondag de 18e was de inschrijving he?
Maar hoelaat ging deze nou open? om 0.00 uur?
Zou voor volgend jaar graag op de hoogte willen blijven van wanneer de inschrijving weer is.
Wil me dan ook inschrijven.
Schrijf je in op de wachtlijst, ik kreeg dit jaar een smsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Miniem het volgende:
Zondag de 18e was de inschrijving he?
Maar hoelaat ging deze nou open? om 0.00 uur?
Zou voor volgend jaar graag op de hoogte willen blijven van wanneer de inschrijving weer is.
Wil me dan ook inschrijven.
Ik heb er even naar gezocht in het topic, een Amerikaan met V8 spreekt me wel aan. Alleen deze is niet helemaal wat ik me bij een 'dikke Amerikaan' voorstel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost heb ik nog een Amerikaanse Ford Thunderbird met V8-motor en Carbagerunervaring staan. In case you're interested
Het ding is iets meer dan vijf meter lang, dus zeker niet klein. Hij is echter wel kleiner dan bijvoorbeeld de Caprice die ook mee deed, en inderdaad niet bepaald een gangsterbak. Hij is echter zeker wel tofquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gezocht in het topic, een Amerikaan met V8 spreekt me wel aan. Alleen deze is niet helemaal wat ik me bij een 'dikke Amerikaan' voorstel.
Veel ervaring heb ik er niet mee, maar ik denk dat ik maar eens ga werken aan een bodykit voor een 850. Zo'n 850 is met wat fantasie best een goede basis voor de auto van Bonnie und Clyde.
Dat apparaat staat al jaren bij m'n schoonmoeder in de garage en toevallig eindigden we zaterdag na het klussen bij haar thuis. Jumpstarter lag nog in DE bij m'n zwager (daar is de cor ook van)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:18 schreef 2cv het volgende:
Geen startkabels en/of een sleepkabel meegenomen ?
Volgend jaar als de Carbagerun-ANWB auto meerijden. Of pit-crew.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef 2cv het volgende:
Sja, ik heb een halve garage in de kofferbak. Moet nog iets van een compressor bij ...
Goed plan ! Maar daar kan ik niet aan meedoen. Het kost mij helaas al genoeg moeite om überhaupt de finish te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef Dingest het volgende:
Dat zou misschien iets voor de organisatie kunnen zijn? Een groepje vrijwilligers met voldoende autokennis om de ergste problemen op te kunnen lossen en pech-gevallen te helpen, nu de ANWB zo lastig doet.
Nadeel van BX-en: als de motor het niet meer doet heb je geen hydraulische druk meer. Daardoor heb je geen vering en geen remmen meer. Nou is de handrem wel vrij zwaar uitgevoerd (zeker als je er Xantia-remmerij onder hebt zitten dan kan je de voorwielen laten blokkeren), maar met allen de handrem rol ik niet graag aan een touwtje achter een andere auto aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou mikken op je mededeelnemers. Die kunnen vaak wel helpen bij de kleine prut. Als het groter is ben je toch de zak, en moet je één van hen evt. vragen voor een sleepje.
Bron ? Overigens, wellicht is het handig de ANWB uit te leggen dat het de sport is om met dat oude barrel zonder externe hulp (dus van iemand anders dan CarbageRunners) de finish te halen. Dat + een eigen risico zou toch moeten helpen ? Helaas heb ik geen contacten binnen de ANWB ...quote:Al is het inderdaad niet gek dat de ANWB steeds strikter wordt, dit kost ze jaarlijks bakken met geld.
De eerste en laatste zijn discutabel, maar de middelste is duidelijk. De moeilijkheidsgraad is: kom maar binnen met je brik.quote:Wij helpen u niet als u:
- de pech had kunnen voorzien voordat u vertrok
- deelneemt aan wedstrijden of georganiseerde (prestatie)tochten met een
snelheidselement of moeilijkheidsgraad
-door opzettelijk handelen of nalaten
Daar zijn veel teams laatste editie dus op de harde manier achter gekomen. Het jaar daarvoor waren er veel minder problemen met de ANWB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar wat als je het vooraf navraagt? De meeste runners worden lid van de ANWB alleen vanwege de CR. Als je dat dan niet gedekt krijgt, kun je het net zo goed niet doen. Dat ze niet willen helpen is wel wat voor te zeggen en even goeie vrienden, maar dan wel graag vooraf duidelijkheid daarover. Zo'n WW-service kost je minimaal iets van 80 euro per jaar, toch zonde als je wel betaalt maar geen hulp krijgt.
Iets niet volledig vertellen is iets anders dan liegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:16 schreef en_door_slecht het volgende:
De beste oplossing is dus niet eens de moeite nemen WW-service te nemen. Want het is of de boel flessen (blijkbaar vinden ze de CR een soort race, waar wel wat voor te zeggen is) of voor niks betalen.
Dat lijkt me ook. Ze zullen kritischer worden gezien de forse kostenpost die het is. Mooiste zou zijn als de organisatie er zelf iets voor regelt, maar dat zal te duur zijn denk ik. Of ze hebben er geen zin in, want zoals dit jaar ook wel blijkt: belangstelling genoeg!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Dingest het volgende:
De ANWB schijnt een lijst met kentekens van deelnemers bij te houden. Ik denk dat het er in de toekomst alleen nog maar lastiger op wordt.
Het klinkt inderdaad of er 1 mist.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef powerflux het volgende:
nop, maar dit zijn er geen 4 zo te horen..
Ik denk het niet, ik zal hier misschien regelmatig wat vorderingen posten, maar ga er geen apart topic voor maken.quote:komt er een projecttopic?
Daarom zorg ik ervoor dat bij alle foto's die ik vooraf online zet van mijn auto het kenteken niet zichtbaar is. Ze hebben me het afgelopen jaar geholpen, maar ze hoeven het inderdaad niet te doen. Gelukkig vroegen ze er bij mij niet naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Dingest het volgende:
De ANWB schijnt een lijst met kentekens van deelnemers bij te houden. Ik denk dat het er in de toekomst alleen nog maar lastiger op wordt.
Enig idee hoe deze editie is verlopen?quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Florett het volgende:
Brommer editie van 2014 gaan we los, schijnt dat ze naar Schotland willen met het hele zootje![]()
Ben al druk aan het onderdelen verzamelen, zodat het niet allemaal nog op het laatste moment moet
I know, ik zou volgend jaar wel willen, maar je moet een partner hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
Dat zou nog best slim van ze zijn om even een wegenwachter voor uit te roosteren inderdaad. Dat geld hebben ze zo terugverdiend.quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar een imperiaal met een paar op maat gezaagde planken (met latjes er onder voor het schuiven).
Lekker overzicht op de camping!
Denk het niet; helaas, teamgenoot had een ander ideequote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
die laatste was een vriend van mij, met zn middevoetsbeentjes..quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
En of ze het wel doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).
Zal het eens navragen, ken wel een paar mensen bij de anwb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:14 schreef Dingest het volgende:
En of ze het wel doenMeerdere teams gesproken die expres de Carbage Run niet genoemd hebben, en alleen op vermelding van kenteken te horen kregen 'o, jullie doen met de Run mee, die helpen wij niet'. Organisatie gaf in een interview aan hier ook al van op de hoogte te zijn.
dat gaat aardig onbetaalbaar worden stel dat er 250 auto's meedoen en er rijden er 10 kapot dan zit je zomaar aan 50 euro premie per autoquote:Op woensdag 25 september 2013 04:18 schreef 2cv het volgende:
Vraag dan meteen wat zij van een collectieve verzekering o.i.d. vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef ueberduitser het volgende:
Een eerste photoshop probeerselgeen corrado gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |