Klopt! Wegens kapotte kofferbak wilden we onze bagage drooghouden. Was trouwens hele toer om vanaf dat punt "mont ventoux" te vinden hebben we gemerkt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Jullie stonden tijdens de hoosbui in dat dorpje voor de mont ventoux te schuilen onder een tankstation. Een van jullie zei dat er rook van onze motor kwam.
Goed geheugen. Witte Plymouth Voyager uit '88. Routebeschrijving was niet al te duidelijk op dat stuk inderdaad, je zag ook heel wat auto's verdwaald door dat dorp rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:53 schreef Schurkenstaat het volgende:
Klopt! Wegens kapotte kofferbak wilden we onze bagage drooghouden.
Even uit het hoofd: USA busje/van? Voyager/RAM VAN meen ik me te herinneren.
Ja iets van 3 fouten in die route richting Andorra; maar bijna elke dag zaten er wel 1 of meerdere fouten in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:55 schreef Dingest het volgende:
Ja, de organisatie nam het daar nogal ruim met 'voor plaatsje X afslaan naar Gault'. Waar 'voor' echt kilometers was zodat je er nog niet echt op zat te letten, en dat Gault dus Sault was en je zo de plaats ook niet in je navigatiesysteem kon vinden
Later bij Foix faalde ze dus ook al zo enorm.
Dat hebben wij ook gedaan (of wij waren 1 van die 5). In ieder geval luid toeterend een rondje of 8 over de rotonde gedraaid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef RobertNL het volgende:
Daar nog een heel aantal rondjes over de rotonde gereden met een team of 5![]()
Ja; heb jullie in Andorra ook even opgezocht. Was wel even een grappig momentquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan (of wij waren 1 van die 5). In ieder geval luid toeterend een rondje of 8 over de rotonde gedraaid.
Wij reden ook aardig door inderdaad... was laat zat voor iedereen. Je zat nog even te twijfelen toen er door wegwerkzaamheden en geen belijning en bebording aanwezig was, ik gaf toen nog richting aan naar links als hint dat je niet rechtsaf moest...misschien wel gemerkt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:14 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij ja! Ondergetekende reed toen zelf en heb stevig gas gegeven.
Eerste dag vond ik dan ook 3x niks. Te lang (ik zat om 4:30 al in de auto die ochtend), te heet en te omslachtig (verplicht via B-wegen in Zuid-Duitsland). We kwamen pas na 0:00 aan op de camping. Slopend!
Het was ons echter wel gelukt op de foto te gaan met een Robinson heli!
Uit het hoofd: een Volvo 850 estate?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:42 schreef Piet__Piraat het volgende:
Er is wel een filmpje van!
[..]
Wij reden ook aardig door inderdaad... was laat zat voor iedereen. Je zat nog even te twijfelen toen er door wegwerkzaamheden en geen belijning en bebording aanwezig was, ik gaf toen nog richting aan naar links als hint dat je niet rechtsaf moest...misschien wel gemerkt?
Daar waren er nogal wat van. Bijvoorbeeld Audi A8, BMW e38 750il, Lexus LS400, Mercedes-Benz E-klasse en een bak vol nette Volvo 850's.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die voldeed nooit aan de 500 euro-eis...
Gaaf filmpje !quote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Voor de geinteresseerden, ik heb uit dashcam beelden ook nog een korte complicatie in elkaar gedraait: Dinges komt er ook een milliseconde in voor
Ah, dat was dus met die BMW met z'n defecte krukassensor die steeds stil kwam te vallen, kort nadat ik de thermostaat eruit had gewiptquote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Voor de geinteresseerden, ik heb uit dashcam beelden ook nog een korte complicatie in elkaar gedraait: Dinges komt er ook een milliseconde in voor
Thanks! Het is jammer dat we nauwelijks meer onboard filmpjes hadden. Iets te weinig gebruikt gemaakt van de 'record' knop.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaaf filmpje !Goed gemonteerd, leuke muziek, enzovoorts.
Volgens mij probeerden wij jullie nog bij te houden, maar dat was bergafwaarts. En zo'n stalen BMW is natuurlijk zwaarder dan een plastic BX dus dan zijn jullie in het voordeel i.v.m. de zwaartekracht
Hij staat alweer te wachten om nogmaal twee weken in het Zwarte Woud rond te rijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:06 schreef Dingest het volgende:
Dat hadden wij ook gehoopt, maar hij gaat helaas naar de sloop. Toch geen animoHeeft-ie wel een mooie laatste reis gehad.
En voor de start had ik er al eens 220 mee aangetikt![]()
[..]
Jullie hebben de finish iig gehaaldMaar is dat ding nog thuis gekomen met z'n 'lichte' tik?
Één van de eerste dingen die ik deed met mijn dagelijkse BX nadat ik hem gekocht had was hem testen op de autobahn. Drie kwartier lang plankgas, top van 159km/u volgens de TomTom (fabrieksopgaaf is 163km/u dacht ik). En dat zonder vantevoren de olie te verversen. Best netjes voor een blok dat toen al 540.000km gedraaid hadquote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar de auto moest per se nog verkocht worden voor een redelijke prijs en dat gaat zo lastig als je blok in de soep is gedraaid
Tik verholpen, of weer op de gok?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Hij staat alweer te wachten om nogmaal twee weken in het Zwarte Woud rond te rijden.
In Italië liepen er 's avonds heel veel locals over het veld om auto's te kijken, en daarna bij het feestje ook nog. In Andorra ook nog wel trouwens. In Duitsland heb ik niemand gezien, maar dat was misschien omdat we pas laat aankwamen, en Frankrijk was echt in the middle of nowhere. Jammer, want ik vind het wel leuk om de locals te vermaken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
En inderdaad, in de andere landen was er meer waardering en kreeg ik tenminste nog het idee dat ze het ons naar de zin wilden maken. Ondanks dat ze wel een beetje moesten doorwerken om al die dorst te kunnen stillen, leken ze het wel een mooie happening te vinden. In Barcelona was de sfeer meer in de categorie 'jullie mogen blij zijn dat we jullie ontvangen'.
Als het de Lexus is waar Team Maffiosi in 2012 mee reed is er genoeg mis met die auto hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 13:03 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Daar waren er nogal wat van. Bijvoorbeeld Audi A8, BMW e38 750il, Lexus LS400, Mercedes-Benz E-klasse en een bak vol nette Volvo 850's.
Toegegeven: onze Buick was ook iets duurder dan EUR 500. Maar het is een excentrieke exoot met mankementen, dus wat dat betreft Carbagerun-waardig.
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
Italië was leuk ja, al die locals die kwamen kijken en zich bleven verbazen
Ach, dat hebben ze allemaal. Kan ie hebben, is 'ie voor gemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Tik verholpen, of weer op de gok?
Had het ding graag liefdevol met 9,81m/s2 de berg afgetrapt, maar van jou moest'ie per se weer in NL worden afgeleverd.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik hem harder naar beneden getrapt had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |