Goed plan ! Maar daar kan ik niet aan meedoen. Het kost mij helaas al genoeg moeite om überhaupt de finish te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef Dingest het volgende:
Dat zou misschien iets voor de organisatie kunnen zijn? Een groepje vrijwilligers met voldoende autokennis om de ergste problemen op te kunnen lossen en pech-gevallen te helpen, nu de ANWB zo lastig doet.
Nadeel van BX-en: als de motor het niet meer doet heb je geen hydraulische druk meer. Daardoor heb je geen vering en geen remmen meer. Nou is de handrem wel vrij zwaar uitgevoerd (zeker als je er Xantia-remmerij onder hebt zitten dan kan je de voorwielen laten blokkeren), maar met allen de handrem rol ik niet graag aan een touwtje achter een andere auto aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou mikken op je mededeelnemers. Die kunnen vaak wel helpen bij de kleine prut. Als het groter is ben je toch de zak, en moet je één van hen evt. vragen voor een sleepje.
Bron ? Overigens, wellicht is het handig de ANWB uit te leggen dat het de sport is om met dat oude barrel zonder externe hulp (dus van iemand anders dan CarbageRunners) de finish te halen. Dat + een eigen risico zou toch moeten helpen ? Helaas heb ik geen contacten binnen de ANWB ...quote:Al is het inderdaad niet gek dat de ANWB steeds strikter wordt, dit kost ze jaarlijks bakken met geld.
De eerste en laatste zijn discutabel, maar de middelste is duidelijk. De moeilijkheidsgraad is: kom maar binnen met je brik.quote:Wij helpen u niet als u:
- de pech had kunnen voorzien voordat u vertrok
- deelneemt aan wedstrijden of georganiseerde (prestatie)tochten met een
snelheidselement of moeilijkheidsgraad
-door opzettelijk handelen of nalaten
Daar zijn veel teams laatste editie dus op de harde manier achter gekomen. Het jaar daarvoor waren er veel minder problemen met de ANWB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar wat als je het vooraf navraagt? De meeste runners worden lid van de ANWB alleen vanwege de CR. Als je dat dan niet gedekt krijgt, kun je het net zo goed niet doen. Dat ze niet willen helpen is wel wat voor te zeggen en even goeie vrienden, maar dan wel graag vooraf duidelijkheid daarover. Zo'n WW-service kost je minimaal iets van 80 euro per jaar, toch zonde als je wel betaalt maar geen hulp krijgt.
Iets niet volledig vertellen is iets anders dan liegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:16 schreef en_door_slecht het volgende:
De beste oplossing is dus niet eens de moeite nemen WW-service te nemen. Want het is of de boel flessen (blijkbaar vinden ze de CR een soort race, waar wel wat voor te zeggen is) of voor niks betalen.
Dat lijkt me ook. Ze zullen kritischer worden gezien de forse kostenpost die het is. Mooiste zou zijn als de organisatie er zelf iets voor regelt, maar dat zal te duur zijn denk ik. Of ze hebben er geen zin in, want zoals dit jaar ook wel blijkt: belangstelling genoeg!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Dingest het volgende:
De ANWB schijnt een lijst met kentekens van deelnemers bij te houden. Ik denk dat het er in de toekomst alleen nog maar lastiger op wordt.
Het klinkt inderdaad of er 1 mist.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef powerflux het volgende:
nop, maar dit zijn er geen 4 zo te horen..
Ik denk het niet, ik zal hier misschien regelmatig wat vorderingen posten, maar ga er geen apart topic voor maken.quote:komt er een projecttopic?
Daarom zorg ik ervoor dat bij alle foto's die ik vooraf online zet van mijn auto het kenteken niet zichtbaar is. Ze hebben me het afgelopen jaar geholpen, maar ze hoeven het inderdaad niet te doen. Gelukkig vroegen ze er bij mij niet naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Dingest het volgende:
De ANWB schijnt een lijst met kentekens van deelnemers bij te houden. Ik denk dat het er in de toekomst alleen nog maar lastiger op wordt.
Enig idee hoe deze editie is verlopen?quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Florett het volgende:
Brommer editie van 2014 gaan we los, schijnt dat ze naar Schotland willen met het hele zootje![]()
Ben al druk aan het onderdelen verzamelen, zodat het niet allemaal nog op het laatste moment moet
I know, ik zou volgend jaar wel willen, maar je moet een partner hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
Dat zou nog best slim van ze zijn om even een wegenwachter voor uit te roosteren inderdaad. Dat geld hebben ze zo terugverdiend.quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar een imperiaal met een paar op maat gezaagde planken (met latjes er onder voor het schuiven).
Lekker overzicht op de camping!
Denk het niet; helaas, teamgenoot had een ander ideequote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je eventueel nog interesse in de Thunderbird?
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze op maandagochtend gewoon bij de start staan, kentekens noteren/fotograferen. Als je online gaat zoeken naar foto's pak je misschien maar een fractie van het deelnemersveld.
die laatste was een vriend van mij, met zn middevoetsbeentjes..quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Florett het volgende:
166 deelnemers en 164 gefinished volgens de berichten. 2 ongelukjes maar. (iemand arm gebroken en iemand aangereden en daarbij een aantal middenvoetsbeentjes gebroken)
Kon dit jaar zelf door omstandigheden niet mee, baal ik wel van.
En of ze het wel doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. En ze houden ook geen lijst bij, tenzij je zelf aangeeft dat je meedoet aan een race (dan wordt er eventueel een notitie gemaakt).
Zal het eens navragen, ken wel een paar mensen bij de anwb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:14 schreef Dingest het volgende:
En of ze het wel doenMeerdere teams gesproken die expres de Carbage Run niet genoemd hebben, en alleen op vermelding van kenteken te horen kregen 'o, jullie doen met de Run mee, die helpen wij niet'. Organisatie gaf in een interview aan hier ook al van op de hoogte te zijn.
dat gaat aardig onbetaalbaar worden stel dat er 250 auto's meedoen en er rijden er 10 kapot dan zit je zomaar aan 50 euro premie per autoquote:Op woensdag 25 september 2013 04:18 schreef 2cv het volgende:
Vraag dan meteen wat zij van een collectieve verzekering o.i.d. vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef ueberduitser het volgende:
Een eerste photoshop probeerselgeen corrado gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |