welke foutcode heb je ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Dingest het volgende:
Hmz, ik krijg nog steeds een Check Engine melding zo nu en dan tijdens het rijden. Echt last heb je er niet van, behalve dat bij stationair hij dan iets onregelmatig loopt. AIC-klep heb ik al gereinigd dus die was het niet. Andere goedkope oplossingen zijn een flesje injectorreiniger en bougies vervangen, anders is het of de DI-cassette (waar we een reserve van hebben) of de Jetronic-ECU zelf. En die kost 120e of zo voor een gebruikt exemplaar.
Die kaas niet zien rijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef Dingest het volgende:
Ik vrees dat we het wel zonder vlaggetjes, zoals op de 126 zitten, gaan stellen. Op zich wel jammer want dat vind ik nou één van de leukere details, maar of het komt zo te zitten dat we een beetje vrezen dat het bij hogere snelheden (want we kunnen nu harder dan 90) niet stevig genoeg zit, of dat het juist te stevig zit en dat ik vrees dat het (al dan niet volgens de popo) een gevaar vormt want 'uitstekende scherpen delen'.
En we zijn door ons budget heen![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze zeggen dat als je heeeeeeel stil bent je af en toe een Thundercat in het wild kan zien. Kijk! Kijk daar!
[ afbeelding ]
fotootjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Dingest het volgende:
Ziet er goed gelukt uit![]()
Ik heb de hele auto nu ook beplakt. Voorbumper was toch een rottiger karweitje met alle randjes en zo dan ik dacht, heeft nog een uur of 5 gekostNou alleen de witte details nog.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef Dingest het volgende:
Ik zal vanmiddag eens wat plaatjes schieten
Is dat de jouwe? Vet!quote:
Rijden m'n broertje en een vriend dit jaar in rond. Hoop voor ze dat het niet gaat regenen.quote:
Hebben zij er pluche op zitten dan? Dan kunnen de prestaties van de auto inderdaad best te lijden hebben van de regenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Rijden m'n broertje en een vriend dit jaar in rond. Hoop voor ze dat het niet gaat regenen.
Ik heb in juni keurig een mail gekregen dat het vanaf dat moment mogelijk was te reserveren, en dat heb ik dan ook gedaan. Geen probleem hier dusquote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef 2cv het volgende:
Hmz, wij willen op de CBR-camping staan maar hebben ons niet aangemeld. Reden: daarvoor was geen mogelijkheid op de site en pas in het handboek (wat we een beetje laat lazen) lazen we dat je je aan moet melden voor de camping. Wie heeft hetzelfde probleem ?
Site, en dan het Merchandise-gedeelte. De inschrijving voor de camping is trouwens pas in mei of juni geopend, dus het kan kloppen dat je het eerder niet gezien hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef 2cv het volgende:
Hoe heb je precies gereserveerd ? Via de site of via de mail ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |