abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129072434
leuk!
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  Spellchecker donderdag 18 juli 2013 @ 10:58:22 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_129075835
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
Het is hier PTA, niet LIT ;)

Leuk verhaal, het rakelt bij mij ook wat herinneringen op.
Nou, even in het algemeen gezegd (om in dit geval Hawaii_Tim niet ten onrechte naar beneden te halen): Al is het ONZ; als iemand een komisch stuk literatuur poogt te produceren, kan hij/zij daar ook inhoudelijk commentaar op verwachten.
Tevens -purist.
pi_129076330
welja, ontmoedig mensen maar om een verhaaltje te schrijven..

Kom maar op met de anecdotes, ik lees ze met plezier!
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_129081172
Ons team bij de start.

Probleemloze rit gehad. Amerikaanse degelijkheid, onze 24 jaar oude voyager gaf geen krimp op de hellingen van ventoux of andorra. Vervolgens zaterdag in 1 marathonrit teruggereden, 16 uur vrijwel non-stop, en ook dat ging zonder sputteren.

Het ding reed wel 1 op 9, dat was dan weer een beetje jammer. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_129093651
Ah joh, je was met z'n vieren dus hij reed eigenlijk 1:36 :P
Schip ahoy!
  Spellchecker donderdag 18 juli 2013 @ 21:37:56 #56
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_129100547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef powerflux het volgende:
welja, ontmoedig mensen maar om een verhaaltje te schrijven..

Kom maar op met de anecdotes, ik lees ze met plezier!
:z
Tevens -purist.
  † In Memoriam † donderdag 18 juli 2013 @ 22:07:37 #57
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129101947
* 2cv is reeds bezig met schrijven.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_129102585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef 2cv het volgende:
* 2cv is reeds bezig met schrijven.
krijgen we ook pics van je reisgenote :P
  † In Memoriam † donderdag 18 juli 2013 @ 22:39:03 #59
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129103629
Dat moet je aan CarBtch zelf vragen ;)
pi_129140451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef 2cv het volgende:
Dat moet je aan CarBtch zelf vragen ;)
Ok, :P waneer komt het verslag *O*
  † In Memoriam † vrijdag 19 juli 2013 @ 23:37:02 #61
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129141188
Zodra het af is ;)
pi_129146420
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon :7
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald :D

Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Dingest op 20-07-2013 03:44:06 ]
  Spellchecker zaterdag 20 juli 2013 @ 04:05:42 #63
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_129146525
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald :D

Hoe krijg je het voor elkaar :')
Tevens -purist.
pi_129146541
Goed oefenen :Y
pi_129147347
Mooi dat jullie het gehaald hebben toch :D

Maar die deuk, de Punto en de sloot... ik hoop dat je rijstijl normaal gesproken beter is :P
Schip ahoy!
pi_129150743
quote:

pics :D

ik hoor het al, genoeg meegemaakt :D
  † In Memoriam † zaterdag 20 juli 2013 @ 15:22:09 #67
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129155077
quote:

Die van mij wil ik het liefst met draaiende motor de shredder in gooien. Ik wil hem horen gillen ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.
pi_129162547
Wij hebben die van ons al 2400 km lang horen bulderen, met die uitlaat :')
Het was trouwens erg gezellig bij dat tentje in Barcelona!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef -niemand- het volgende:

[..]

pics :D

ik hoor het al, genoeg meegemaakt :D
Ik zal vanavond eens wat uitzoeken :Y
Maar het was wel weer een bizarre rit :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 08:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooi dat jullie het gehaald hebben toch :D

Maar die deuk, de Punto en de sloot... ik hoop dat je rijstijl normaal gesproken beter is :P
Normaal wel ja :D Hoewel, ik was alleen verantwoordelijk voor de deuk :P Lantaarnpaal op de camping pal in de dode hoek; iets te snel willen vertrekken; niet goed wakker; 'zacht' deel van het plaatwerk met groot gewicht drukken op de juiste hoek en zelfs op 1 meter levert dat een fikse deuk op.

Die andere twee zaken was ik niet, maar dat liep wel allemaal met een sisser af.
pi_129164697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:22 schreef 2cv het volgende:

[..]
ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.
Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juli 2013 @ 23:18:44 #70
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129171850
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Dingest het volgende:
Wij hebben die van ons al 2400 km lang horen bulderen, met die uitlaat :')
Het was trouwens erg gezellig bij dat tentje in Barcelona!
Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juli 2013 @ 23:20:19 #71
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129171928
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef CarBtch het volgende:

[..]

Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.
Is. Wat er niet in/op/aan zit kan ook niet kapot gaan. Maarja, zonder auto vertrekken is ook weer zo wat ...
pi_129175906
Ik moet mijn manier van verslag schrijven iets aanpassen, mss eerst foto's selecteren en de broodnodige tekst toevoegen. Anders gaat het nog een jaar duren :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef 2cv het volgende:

[..]

Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.
Jullie waren sowieso het 4de team wat we zagen, maar het was wel heel toevallig dat we jullie daar tegenkwamen :D Die lui van dat eettentje zaten ook de hele tijd met een schuin oog te kijken van 'vertrekken die lui nog een keer, of wat?' :P We hebben er ook 3,5 uur gezeten of zo.
  † In Memoriam † zondag 21 juli 2013 @ 00:55:13 #73
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129175934
Daarom zat ik er met mijn rug naartoe :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 juli 2013 @ 12:51:37 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_129183501
quote:

:D Mooi avontuur zo! De keuze voor een Saab in plaats van die Polski Fiat lijkt het alleen niet veel makkelijker gemaakt te hebben. Belangrijk is dat jullie het hebben gehaald :). Ik heb daar bij de finish toch extra naar gekeken, en daar heb ik ook de auto van Piet gespot. Ben benieuwd wat voor problemen hij nog heeft gehad onderweg
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_129189727
Wij hadden vooral luxeproblemen: compleet wegbakken in de zon als we 's middags in de file of voor een stoplicht stonden. 8-).
Auto heeft zich perfect gehouden en is eigenlijk alleen maar beter gaan rijden (de lange tijd stilstand was te merken de eerste dag). Scheelt natuurlijk wel dat we de koppakking al vervangen hadden voor vertrek omdat die behoorlijk lekte en we anders Hardenberg niet eens zouden halen (kwamen we helaas pas na de koop achter, anders hadden we 't niet gedaan). Misschien volgend jaar dus voor meer uitdaging gaan: grotere auto met meer vermogen, dan kan er ook meer kapot :'). Maar eerst bedenken of ik volgend jaar überhaupt mee wil en zo ja, in welke samenstelling.

Ik zag jou, Tim, overigens nog binnenkomen bij de finish, toen waren wij er net. Maar je zag me niet zwaaien :)
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')