Nou, even in het algemeen gezegd (om in dit geval Hawaii_Tim niet ten onrechte naar beneden te halen): Al is het ONZ; als iemand een komisch stuk literatuur poogt te produceren, kan hij/zij daar ook inhoudelijk commentaar op verwachten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
Het is hier PTA, niet LIT
Leuk verhaal, het rakelt bij mij ook wat herinneringen op.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef powerflux het volgende:
welja, ontmoedig mensen maar om een verhaaltje te schrijven..
Kom maar op met de anecdotes, ik lees ze met plezier!
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
picsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Die van mij wil ik het liefst met draaiende motor de shredder in gooien. Ik wil hem horen gillen ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Ik zal vanavond eens wat uitzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:46 schreef -niemand- het volgende:
[..]
pics![]()
ik hoor het al, genoeg meegemaakt
Normaal wel jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooi dat jullie het gehaald hebben toch
Maar die deuk, de Punto en de sloot... ik hoop dat je rijstijl normaal gesproken beter is
Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
ondanks dat die minder mankementen vertoond heeft.
Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Dingest het volgende:
Wij hebben die van ons al 2400 km lang horen bulderen, met die uitlaat![]()
Het was trouwens erg gezellig bij dat tentje in Barcelona!
Is. Wat er niet in/op/aan zit kan ook niet kapot gaan. Maarja, zonder auto vertrekken is ook weer zo wat ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef CarBtch het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kon ook niet echt kapot gaan.
Jullie waren sowieso het 4de team wat we zagen, maar het was wel heel toevallig dat we jullie daar tegenkwamenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Agreed ! Grappig om zo eens Fokkers tegen te komen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:37 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |