*Kopieert bucketlist van Beestjuh*quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:13 schreef beestjuh het volgende:
Omg.
* beestjuh voegt carbage run toe aan bucket list.
Afgelopen rit was er een Jeep bij waar ze een complete vouwwagen op het dak hadden geknutseld. Lekker hoog en droog slapen. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Hij viel ze in het oog doordat er al een soort podium op het dak zit (alsof ze op dat dak gaan zitten drummenik zie gebroken nekken voor me) maar ze gaan op zoek naar een uitdagender vervoermiddel
Zoals eerder gepost heb ik nog een Amerikaanse Ford Thunderbird met V8-motor en Carbagerunervaring staan. In case you're interestedquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef en_door_slecht het volgende:
Zo, Bonnie und Clyde doen mee!
Het zal dus wel een 850 ofzo worden. Al is een dikke Amerikaan beter passend bij ons thema...
Ah thanks, dan is zelfs dat niet gelukt omdat de site plat lagquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:44 schreef slangpie het volgende:
[..]
Dat stond er nadat je op ok klikte.
[ afbeelding ]
Ik was naar de voetbal en had in het stadion geen internet helaas.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
*Kopieert bucketlist van Beestjuh*
Benieuwd wat er verder op staat
Voor de rest mee eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]Er staat nog niet veel op hoor, dus je komt er vrij makkelijk vanaf... Ben allang blij dat ik inmiddels weer wat wil ondernemen.
Het enige andere op mijn lijst tot dusver is op wintersportvakantie (word vervangen door zomervakantie 'Euro Mountaincoaster-trip') gaan, en een keer gebodypaint gaan stappen (word vervangen door 1 maal lol trappen als Furry in een druk winkelcentrum, heerlijk anoniem) ...
Oh, en dus ook eigenhandig mijn polootje (die als donor-auto staat te corroderen) opknappen zodat ie carbage-waardig wordt.
Als furry? Very cool. Laat maar weten als je een partner in crime nodig hebt!quote:
Ik heb een Altootje, genaamd Hommel. Heel Carbage-run-waardig, maar ik ben te zot op het wagentje om hem ook in te zetten voor deze rally. Ooit... ooit..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als furry? Very cool. Laat maar weten als je een partner in crime nodig hebt!
Zonder het hele topic terug te lezen, wat is jouw vehikel?
Ik zal één dezer dagen een plaatje posten van mijn wrak, zoals ze er nu bij staat.
16:00 was hij geopend en 16:33 vol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Miniem het volgende:
Zondag de 18e was de inschrijving he?
Maar hoelaat ging deze nou open? om 0.00 uur?
Zou voor volgend jaar graag op de hoogte willen blijven van wanneer de inschrijving weer is.
Wil me dan ook inschrijven.
Schrijf je in op de wachtlijst, ik kreeg dit jaar een smsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Miniem het volgende:
Zondag de 18e was de inschrijving he?
Maar hoelaat ging deze nou open? om 0.00 uur?
Zou voor volgend jaar graag op de hoogte willen blijven van wanneer de inschrijving weer is.
Wil me dan ook inschrijven.
Ik heb er even naar gezocht in het topic, een Amerikaan met V8 spreekt me wel aan. Alleen deze is niet helemaal wat ik me bij een 'dikke Amerikaan' voorstel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost heb ik nog een Amerikaanse Ford Thunderbird met V8-motor en Carbagerunervaring staan. In case you're interested
Het ding is iets meer dan vijf meter lang, dus zeker niet klein. Hij is echter wel kleiner dan bijvoorbeeld de Caprice die ook mee deed, en inderdaad niet bepaald een gangsterbak. Hij is echter zeker wel tofquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gezocht in het topic, een Amerikaan met V8 spreekt me wel aan. Alleen deze is niet helemaal wat ik me bij een 'dikke Amerikaan' voorstel.
Veel ervaring heb ik er niet mee, maar ik denk dat ik maar eens ga werken aan een bodykit voor een 850. Zo'n 850 is met wat fantasie best een goede basis voor de auto van Bonnie und Clyde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |