Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuisquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Flauw, perfect goed topic om PvdA te bashen gewoon te sluiten.
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij gebrek aan goede argumenten hoort het gewoon niet in POL thuis
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de PVV-website misschien, om in het gevlei bij de GBL te komen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA bashen is niet enkel een goed argument, maar ook een burgerplicht.
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De GBL heeft er niks mee uit te staan, diens economische beleid belachelijk maken is evengoed een burgerplicht.
Om vervolgens smekend aan het bureautje te komen zitten omdat je weer 's geld nodig hebt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Bankiers door het slijk halen, dát is pas een burgerplicht.
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.quote:
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen SC, maar opbouwende kritiek en beargumentatie om het topic weer open te krijgen.
Post dan ook eens wat zinnigs.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niets inhoudelijks gezien, alleen maar bagger.
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Post dan ook eens wat zinnigs.
Boeiend.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het gesloten topic gedaan, van mij hoeft het dan ook niet meer open.
Done, heb er gelijk centraal tagje aangekoppeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef freako het volgende:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestop
Kunnen deze twee topics toegevoegd worden aan deze reeks:
Topicreeks: De PVV
Dan open je hem in V&A ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Faux. het volgende:
POL / Hoe duur is jouw stem?
Waarom dicht? Vind het wel interessant eigenlijk, voor hoeveel verkoopt een burger zijn democratie?
quote:
Omdat het verkopen van je stem strafbaar is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom is de discussie niet interessant?
Je bent bang dat er serieus stemmen verhandeld gaan worden door dat topic?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het verkopen van je stem strafbaar is.
donequote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef Kowloon het volgende:
Wie wil even de overbodige spatie (cookie wetgeving -> cookiewetgeving) uit mijn topictitel verwijderen?
POL / Cookiewetgeving en de ziekelijke regelzucht van Kamerleden
Neuh, het lijkt mij alleen een stap in een bedenkelijke richting om dit uberhaupt te faciliteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent bang dat er serieus stemmen verhandeld gaan worden door dat topic?
je schat de users laag in. jammer van de discussie en het interessante vraagstuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, het lijkt mij alleen een stap in een bedenkelijke richting om dit uberhaupt te faciliteren.
Ik heb deze net gemaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
Wat is het livetopic? Deze gewoon: POL / Gemeenteraadsverkiezingen #7: Woensdag stemmen. Of is het er nog niet?
Ah ik was net te vroeg dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb deze net gemaakt.
POL / [Live] Nederland kiest: de uitslagenavond #1
Ik ga kijken of we kunnen mergen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef freako het volgende:
Nu er elke dag een PVV'er uit de fractie stapt, is het misschien handiger om er 1 topic van te maken?
POL / Opnieuw PVV-Kamerlid uit fractie om uitspraken Wilders
POL / PVV-er Van Vliet stapt uit PVV-fractie wegens Marokkanen uitspraak.
Klopt.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:14 schreef OeJ het volgende:
Dus het Marokkanenprobleem mag wel in een apart topic (2 zelfs!) besproken worden, maar dit niet?Heel apart.
Eens, het is hetzelfde onderwerp: een PVV-lid wat de fractie verlaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef freako het volgende:
Nu er elke dag een PVV'er uit de fractie stapt, is het misschien handiger om er 1 topic van te maken?
POL / PVV verliest meerdere politici
POL / PVV-er Van Vliet stapt uit PVV-fractie wegens Marokkanen uitspraak.
We houden het bovenste topic aan. Die andere zakt vanzelf weg.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eens, het is hetzelfde onderwerp: een PVV-lid wat de fractie verlaat.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef Goldar het volgende:
Voor de rest kom je met een hoop kul om het goed te praten.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef Tempeliertje het volgende:
De moraliteit in Mein Kampf ligt nog hoger dan in de islamitische geschriften.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:40 schreef Goldar het volgende:
Je mist duidelijk enig historisch besef, in dat opzicht ben je net zo erg als een moslims extremist
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:42 schreef Goldar het volgende:
Dat je even je grote bek houdt. (...) Je bent zelf een racist die geen reet snapt van religie en histori
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Goldar het volgende:
maar als je nadenkt snap je ook dat (...)
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Goldar het volgende:
Je bent echt een idioot zonder enige kennis.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
al is dit wel heel veel onwetendheid.
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Nadenken is kennelijk niet jouw ding.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:59 schreef Goldar het volgende:
Op stormfront horen racisten als jij thuis. (...) Jij kan duidelijk niet het verschil maken tussen wat er op papier staat en wat er in de werkelijkheid gebeurt. (...) Verder heb je schijnbaar een blinde adoratie voor het Jodendom en ben je niet in staat objectief te kijken en ga je maar met termen roepen waar je duidelijk de inhoud niet van kent. (...) Als ik jou was zou ik terug naar je LWO school gaan en wat beter opletten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef geavanceerd het volgende:
Ik snap dat de realiteit heel anders is dan wat jou in je geschiedenislesjes is verteld.
Mijn hemel, wat gênant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef Goldar het volgende:
Jou probleem is dat je niet verder kijkt naar wat de oorzaken zijn.
Tem, waarom is deze nou gesloten POL / Wat als Wilders dit had geroepen?? ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef Tem het volgende:
Ieder zijn stijlMaar iets vruchtbaarder en minder op de man mag inderdaad wel.
Om op deze manier voor dat soort zaken aandacht te vragen vind ik niet correct, schiet zijn doel voorbij en kan verkeerd worden geïnterpreteerd. Wat als topics zijn sowieso niet al te interessant want:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:07 schreef Handheld het volgende:
[..]
Tem, waarom is deze nou gesloten POL / Wat als Wilders dit had geroepen?? ?
Ik vind het behoorlijk vreemd dat pedofielen bijna geen rechten hebben terwijl ze op dat moment nog niks strafbaars hebben gedaan.
Ze worden de wijk uitgepest, adres wordt publiek gemaakt en een hetze tegen ze.
Ik ben benieuwd wat de mensen hier op Fok zouden denken als hij dat had geroepen? Ik denk namelijk dat het grootste gedeelte van de bevolking dat helemaal niet erg had gevonden.
Terwijl in principe dit ook tegen artikel 1 van de grondwet zou zijn geweest, maar door de nog grotere onderbuik gevoelens tegen pedofielen en het bijna maatschappelijk geaccepteerd is om een hetze tegen ze te voeren zou dat minder slecht ontvangen zijn geweest door alle vrienden in het land.
Graag zou ik dat hier besproken hebben, waarom die dan op slot gaat is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |