Klopt, beetje verkeerd geschreven van mij. Ik bedoel niet dat ik core meepak met m'n compounds maar dat ik het op 2e leg day apart train.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is juist goed voor je DL en squats om je core apart te trainen ipv te zeggen dat je je core al meeneemt met die oefeningen. Powerlifters doen zeker 200 reps per week aan core training om sterker te worden op de DL en squat.
Ah okee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, beetje verkeerd geschreven van mij. Ik bedoel niet dat ik core meepak met m'n compounds maar dat ik het op 2e leg day apart train.
Ik doe dan gewoon 3 beenoefeningen, vooral hams (front squat, good mornings + glute ham raise) en daarna een stuk of 4 core oefeningen.
Wheheh, stukje later idd. Ik heb zo'n wekker met een klote geluid, wat je dan ook altijd in reclame's hoortquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee.![]()
Ik ga vanavond even denk ik. Core trainen dan.
Ik heb gisteren een nieuwe alarmtoon op m'n phone ingesteld.... Je raadt het al... pas om 10 uur uit bed. Ik had om 9 uur terug willen zijn van de sportschool.![]()
Ik ga er vanavond weer een rete irritant toontje op zetten. Dan moet ik wel wakker worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh, stukje later idd. Ik heb zo'n wekker met een klote geluid, wat je dan ook altijd in reclame's hoort.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond weer een rete irritant toontje op zetten. Dan moet ik wel wakker worden.![]()
Maar goed, een keertje uitslapen is ook wel lekker. Ik ga vanavond effe en dan nog effe kijken of er geile wijven in de sauna zitten. Beetje gluren enzo...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond weer een rete irritant toontje op zetten. Dan moet ik wel wakker worden.![]()
Maar goed, een keertje uitslapen is ook wel lekker. Ik ga vanavond effe en dan nog effe kijken of er geile wijven in de sauna zitten. Beetje gluren enzo...
Die kan ik nu al geven. Meestal trainen er op woensdagavond een groepje negerinnen die erm, vrij stevig gebouwd zijn zeg maar. Lekker heur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
'Kwacht met smart op de gedetailleerde beschrijvingen.
Pics?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die kan ik nu al geven. Meestal trainen er op woensdagavond een groepje negerinnen die erm, vrij stevig gebouwd zijn zeg maar. Lekker heur.
Als ik daar pics van ga plaatsen moet ik mezelf bannen. En dan kan ik mezelf niet meer unbannen dus dat ik maar niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pics?
Klinkt als mijn ideaalbeeld.
Oja je zit nu in Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik daar pics van ga plaatsen moet ik mezelf bannen. En dan kan ik mezelf niet meer unbannen dus dat ik maar niet.![]()
Ik heb hetzelfde ideaalbeeld. Als je nu op de trein stapt kan je nog net mee waarschijnlijk.
Snakey heeft het goed voor elkaar: in NL trainen met negerinnen, in Spanje met Zweedse blondines.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die kan ik nu al geven. Meestal trainen er op woensdagavond een groepje negerinnen die erm, vrij stevig gebouwd zijn zeg maar. Lekker heur.
Fapmateriaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pics?
Klinkt als mijn ideaalbeeld.
Nice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fapmateriaal.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147450713
Zitten goede exemplaren tussen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
ik heb bruiningscreme met vit d erin gekochtquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef nattehond123 het volgende:
Wie heeft ze zomerkuurtje al klaar?
Thats right, thats me. No shame.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]jij bent dus echt die perv die ik voor ogen had.
Vergeet de mooie slanke spaanse deernes niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Snakey heeft het goed voor elkaar: in NL trainen met negerinnen, in Spanje met Zweedse blondines.
Als ik naar de sauna ga gluren vrouwen juist altijd naar mijquote:
Ben jij ook chubby?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fapmateriaal.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147450713
Zitten goede exemplaren tussen
JB?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik naar de sauna ga gluren vrouwen juist altijd naar mij
Waarom heb jij die status niet??
Waar is die sauna trouwens? Zorg ik dat ik daar niet heen ga met JB
Die status heb ik wel, alleen als ik wil gluren ga ik altijd in het donkerste hoekje zitten. Daar val ik niet op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JackieBrown, zijn virtuele vriendin waarop hij fapt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Party pooper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
JackieBrown, zijn virtuele vriendin waarop hij fapt.
Denk je niet dat je die negerinnen gaat missen als je ooit bij een andere sportschool gaat trainen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die status heb ik wel, alleen als ik wil gluren ga ik altijd in het donkerste hoekje zitten. Daar val ik niet op.![]()
Het is in de David Lloyd, dus je kan als gast met mij mee.
picspicspicsquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel wat flinker dan gemiddeld
Mm, dat is een goede overweging om misschien toch maar nergens anders heen te gaan. Thanks bro!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Denk je niet dat je die negerinnen gaat missen als je ooit bij een andere sportschool gaat trainen?
Oh, in de sauna van die in Blijdorp hebben we wel eens sex gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die status heb ik wel, alleen als ik wil gluren ga ik altijd in het donkerste hoekje zitten. Daar val ik niet op.![]()
Het is in de David Lloyd, dus je kan als gast met mij mee.
Mijn PM kan die pics wel aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel wat flinker dan gemiddeld
Wie? Jij en je rechterhand?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh, in de sauna van die in Blijdorp hebben we wel eens sex gehad
Dat gaat daar prima inderdaad. Die sauna zit lekker ver in het hoekje waar bijna niemand voorbij loopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh, in de sauna van die in Blijdorp hebben we wel eens sex gehad
Is vast wel een topic in B&H waar die pics in gepost kunnen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is vast wel een topic in B&H waar die pics in gepost kunnen worden.Zo extreem zaI de foto niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als ik thuis ben. Laat ik ook gelijk zijaanzicht zien. Ik word gek van m'n poten.
Het hoeft niet speciaal negerinnen te zijn hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Concentreer jij nou maar op die negerinnen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het hoeft niet speciaal negerinnen te zijn hoor.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]Dat is oud; uit onze jeugd. De meesten hier zullen toen ws. nog niet eens geboren zijn.
Wat is dat nou voor een domme vraag?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Gaan jullie naakt in de sauna of met onderbroek?
Hoelang heb je hierover gedaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, wel rare antwoorden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een domme vraag?
wie is jb gvdquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelang heb je hierover gedaan?
Jouw relatie met JB is toch een hoax o.i.d.?
FYI: in een sauna ga je gewoon naakt. Dat onderbroekengedoe slaat nergens op. Handdoek omslaan is natuurlijk prima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, wel rare antwoorden.
Ik ben 1x in sauna geweest, dat was gewoon met onderbroek + handdoek eromheen.
deze was beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]Dat is oud; uit onze jeugd. De meesten hier zullen toen ws. nog niet eens geboren zijn.
Zijn er nog mensen die dat nog steeds geloven dan??quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelang heb je hierover gedaan?
Jouw relatie met JB is toch een hoax o.i.d.?
gast, je loopt hier altijd te trollen, hoe hard wil jij die gangbang??quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, wel rare antwoorden.
Ik ben 1x in sauna geweest, dat was gewoon met onderbroek + handdoek eromheen.
Hopelijk ben ik niet te jong voor jequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het hoeft niet speciaal negerinnen te zijn hoor.
Het is geniaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
Van het meest onderschatte Nederlandstalige album ooit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet al te druk over maken.
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.vervloek fanta met haar 19 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja. Die vrouwen bestaan wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat de leeftijd (van meisjes) voor mannen vrijwel niet uitmaakt.
Terwijl vrouwen doorgaans wel een minimum leeftijd hanteren.
Had bijna seksdate geregeld op FOK! en was iets jonger dan haar "minimum leeftijd" en wil ze niet omdat ze geen pedo is ofzo.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Had bijna seksdate geregeld op FOK! en was iets jonger dan haar "minimum leeftijd" en wil ze niet omdat ze geen pedo is ofzo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]23 jaar niet meer jong noemen.
Ja, maar mannen worden meestal knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen meestal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
mannen worden meestal knapper naarmate ze ouder worden.
23, toen zat ik vet met m'n neus in de verdovende middelen, rookte grammen hashies per dag en deed regelmatig een fles Jack Daniels per dag. Those were the days!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.vervloek fanta met haar 19 jaar
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.
Omdat de meeste jonge knaapjes nog niet weten dat dat ding voor meer dan alleen pissen is bedoeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
20-35 ben je sws het knapstquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.
"just stick it inside her and pee"quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat de meeste jonge knaapjes nog niet weten dat dat ding voor meer dan alleen pissen is bedoeld.
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je wel koud water pissen, anders is er niks aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"just stick it inside her and pee"
Maarja niks mis met plassen, zou een chick wel een wet t-shirt geven door over haar te urineren.
je vergeet de jonge meisjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
23, toen zat ik vet met m'n neus in de verdovende middelen, rookte grammen hashies per dag en deed regelmatig een fles Jack Daniels per dag. Those were the days!!![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunker
Onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunker
owquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels, en ik ben de 35 al even voorbij.
daar had ik geen geld voor, ik moest het doen met mijn skillsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ging naar de hoeren. Geen zin in relaties in de toestand waar ik in was.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bent een uitzondering, jij bent altijd al knap geweest
Milf hunter allert...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bent een uitzondering, jij bent altijd al knap geweest
Lang leve de creatine!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels, en ik ben de 35 al even voorbij.
En dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou sowieso snakey's biografie kopen.
doeiquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb wel nog iemand nodig om mijn killer squats te filmen
maar nu ff rondje fietsen, later!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
Kan je geen andere klant uitzoeken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.quote:
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Houden de pubers zich in dit topic een x rustig slaan de hormonen van de bejaarden ineens op hol. T is altijd feest in het gymtopic.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken verder dan parallel gaan wil je d'r raken...
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Misschien kan sap reversed gaan planken om de klus gedaan te krijgen..
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.
Wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
lets sexquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.
juistemquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Kesefkesef het volgende:
Those who think it's dirty have a choice Pick up the needle, press pause or turn the radio off Will that stop us, Pep? I doubt it All right then, come on, Spin
Dat lukt niet eens met ATG ben ik bang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat lukt niet eens met ATG ben ik bang.
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.
Dit zijn wel de 2 uitersten zeg pff.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.
Anouk vind dat je het dan toch over 21-23 hebt, ik ben het met Anouk eens.
Anouk en Linda bedoel je? Nogal jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit zijn wel de 2 uitersten zeg pff.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
Precies, onze benen passen al niet meer in spijkerbroeken, kan je nagaan wat er dan gebeurt.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
Aanschouw brahs. Dertig minuten lang genieten.
Hater, kijk eerst het filmpje, met geluid, oordeel daarna verder.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
tomtesterom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef MarMar het volgende:
Iemand die docu van tomtesterom op belgie 1 gister nog gezien? ga ik nu kijken.
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/ tom test eromquote:
Heb net het filmpje gekeken. Hij ziet er nog niet echt indrukwekkend uit na 8 maandquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/ tom test eromwel grappige naam in deze context sowieso.
Ja sowieso meer dan 8cm, wat is dat voor een lengte?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.
HO HO HO hier krijgt frikandelle een steek dames en heren!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.
Lekker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
Ben nu bij 3 maanden, wel een indrukwekkend verschil met wat het eerst was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb net het filmpje gekeken. Hij ziet er nog niet echt indrukwekkend uit na 8 maand
Met high fat bedoel je dus eigenlijk low carb (en moderate protein, waarom eiwitten verlagen?)quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Stereo, wat is jouw mening over een high fat dieet?
Ik zit nu op EKV verhouding van 30/30/40 qua calorieinname (2620kcal in totaal) maar dacht eraan dit naar 20/30/50 of zelfs 10/30/60 te doen met elke week een dag waarbij ik mijn glycogeen voorraden weer zou aanvullen.
Mijn doel is groeien met zo min mogelijk vetopslag en goede krachtgains te maken.
Hehehehquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.
Hij moest redelijk veel kwijt in de laatste 6 week begreep ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef MarMar het volgende:
Wel heavy die voorbereidingen op zo'n poseerwedstrijd, bohniet echt gezond alles.
roids hebben zn werk gedaanquote:
14> is biggie man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baartquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
Jij gaat altijd net te ver he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
Wat vind jij zelf groot dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
Zei degene die nog niet geworpen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zei diegene die nog niet geworpen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vind jij zelf groot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest best wel hard lachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn dikke creatinevingers naast de edit drukte
close hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Snakey het volgende:
Het begint een beetje een eh, lullig topic te worden...
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde handquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
is toch bijna altijd net zo lang als de lengte van je hand?
Gelukkig, want kuttopics zijn er al genoegquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Snakey het volgende:
Het begint een beetje een eh, lullig topic te worden...
Aan de buitenkant, zeg maar. Maar dat is niet het bruikbare deel. Die zit aan je buikkant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
is toch bijna altijd net zo lang als de lengte van je hand?
Dat zou mooi kut zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde hand)
Zegt men.
naar de muis onder je duim. vrouwen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde hand)
Zegt men.
Klopt het dat je dan ook een kleine kut hebthad?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef MarMar het volgende:
Nog een reden voor me om blij te zijn dat ik geen gozer ben: ik heb kleine handen.
Dat is voor de optimisten ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
naar de muis onder je duim. vrouwen..
Nee, wel kleine tieten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt het dat je dan ook een kleine kut hebthad?
Dan nog, ik speel gitaar en kan 3 accoorden pakken. Daar is mijn kleine snakey niet van gegroeid.quote:
Same met de tits. Kan wel iets meer dan 3 akkoorden thoquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog, ik speel gitaar en kan 3 accoorden pakken. Daar is mijn kleine snakey niet van gegroeid.
Dikke echo jonguh, jeweetzellufufufufuf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Alsof je een hotdog in een bushokje gooit bij MarMar heb ik vernomen
lol ja foutje met carbs en eiwitten, dat moet omgekeerd. Ik eet bijna geen suikers, veelal gewoon parboiled Rice of volkorenbrood.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met high fat bedoel je dus eigenlijk low carb (en moderate protein, waarom eiwitten verlagen?)Alles kan, als je het kunt gebruiken om je doelen te halen. Vetopslag is gecorreleerd aan het aantal kcal wat je eet tov. wat je verbruikt. Hoeveel koolhydraten je eet maakt niks uit.
Als je 4000 kcal aan spek en een vitaminepilletje eet, en dat een maand lang, kom je ook als een gek aan.
Zelf vind ik high fat, low carb erg fijn. Ik zorg wel voor genoeg zetmeel om m'n trainingen goed door te komen.
Vet an sich kom je niet van aan, teveel aan kcal kom je van aan, end of story.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ja foutje met carbs en eiwitten, dat moet omgekeerd. Ik eet bijna geen suikers, veelal gewoon parboiled Rice of volkorenbrood.
Ik zit nu dus met 30/3040 verhoudingen maar vaak valt het vet hoger uit ( rond de 45% met vandaag 51% als uitschieter). Ben er 5 weken mee bezig en merk dat ik niet veel in vet ben aangekomen( in de spiegel bijna geen verschil) en qua energie voor de training zit het wel lekker. Maar zo hoog in vet kan geen kwaad dus?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Potlood test is belangrijker voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same met de tits. Kan wel iets meer dan 3 akkoorden tho
daar zit ik ook niet mee, ik wil weten of het lichamelijk kwaad kan zulke grote hoeveelheden vet te eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vet an sich kom je niet van aan, teveel aan kcal kom je van aan, end of story.
Zwaartekracht is mijn vriendquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Potlood test is belangrijker voor jou.
Ik zou zeggen: opgelost, slotje!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een topic gekilled.SPT / Een gezonder leventje.
Lig niet zo te trollen man. Calorieënquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een topic gekilled.SPT / Een gezonder leventje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg ik weet nog steeds niet hoe zon potloodtest werkt. Moet je een potlood nou op je stijve tepel latn balanceren?dan heb ik hem gehaald.
met 19 jaar haal je altijd de test, met van die lekkere jonge rechtvooruitstaande tietjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg ik weet nog steeds niet hoe zon potloodtest werkt. Moet je een potlood nou op je stijve tepel latn balanceren?dan heb ik hem gehaald.
Heb je deze ook al op je facebook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lig niet zo te trollen man. Calorieënik heb ze nog nooit gezien hoor
Over trollen gesproken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Neuh, mensen in ketose (Nic1 wil dit gaan proberen) hebben extreem hoog vet, een beetje eiwit (voor echte ketose mag eiwit ivm gluconeogenese ook niet te hoog) en geen carbs. En die gaan er ook prima op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ja foutje met carbs en eiwitten, dat moet omgekeerd. Ik eet bijna geen suikers, veelal gewoon parboiled Rice of volkorenbrood.
Ik zit nu dus met 30/3040 verhoudingen maar vaak valt het vet hoger uit ( rond de 45% met vandaag 51% als uitschieter). Ben er 5 weken mee bezig en merk dat ik niet veel in vet ben aangekomen( in de spiegel bijna geen verschil) en qua energie voor de training zit het wel lekker. Maar zo hoog in vet kan geen kwaad dus?
dat feel wanneer je nooit meer tastosis kan kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Dat feel wanneer je bananen al de hele dag geen sliertjes en geen bruine plekken bevatten.
[ afbeelding ]
Zo goed als niemand gaat dat grapje begrijpen en dan wordt het als bagger gezien. Dus slik het maar in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef fathank het volgende:
@snakes
Ik wilde eigenlijk een grapje maken over ledematen afzagen en afvallen in dat topic, maar 2 grapjes op een dag is ietsbteveel van t goeie (en dat ik mn laatsye waarschuwing voor LIF op zak heb helpt ook niet)
Weet iemand trouwens waar Zeta is? Al een tijdje nidt gespot hier geloof ik.
nooit de drang gehad om dat te meten tbh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zegt men.
ah oke, ik dacht dattie misschien een ban te pakken had (niet geheel ondenkbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo goed als niemand gaat dat grapje begrijpen en dan wordt het als bagger gezien. Dus slik het maar in.
Zeta komt af en toe langswaaien.
waarom de waarschuwing?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef fathank het volgende:
@snakes
Ik wilde eigenlijk een grapje maken over ledematen afzagen en afvallen in dat topic, maar 2 grapjes op een dag is ietsbteveel van t goeie (en dat ik mn laatsye waarschuwing voor LIF op zak heb helpt ook niet)
Weet iemand trouwens waar Zeta is? Al een tijdje nidt gespot hier geloof ik.
ik geloof dat soort dingen pas als er daadwerkelijk een link naar de fb post is.quote:
Viel eigenlijk nog wel mee. Iemand zei verstandige dingen, werd door anderrn voor troll uitgemaakt waarop ik een sarcastische opmerking maakte over de gemiddelde lif-afvaller en de zachte heelmeesters die roepen dat je wel moet blijven genieten. Dat kwam de sfeer niet tem goede volgens bepaalde modsquote:
dat genieten is always off limits, dat weet je toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Viel eigenlijk nog wel mee. Iemand zei verstandige dingen, werd door anderrn voor troll uitgemaakt waarop ik een sarcastische opmerking maakte over de gemiddelde lif-afvaller en de zachte heelmeesters die roepen dat je wel moet blijven genieten. Dat kwam de sfeer niet tem goede volgens bepaalde mods
Die shit is waar. Heedt zelfs een.paginagroot artikel in de gelderlander gestaan paar maanden terug. Mensen trappen er serieus inquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik geloof dat soort dingen pas als er daadwerkelijk een link naar de fb post is.
zoveel bs "grappige" facebook plaatjes gezien.
of al die mensen die die zogenaamde "winacties" delen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die shit is waar. Heedt zelfs een.paginagroot artikel in de gelderlander gestaan paar maanden terug. Mensen trappen er serieus in
heb geen facebook, want het speelt alle info door naar cia en nsa, vuie spionnen dat het zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef seto het volgende:
heb mijn facebook ook even gedeactiveerd
al die stompzinnige posts met "terrasje pakken #lovinglife" en die gare winacties
mis het totaal niet
watte?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
JFM WIE NEUKT MELOENTJE DAN WEET JE DIT AL
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef Curlbrah het volgende:
Hoe moet ik dat laatste voor mij zien? Klinkt ingewikkeld.
heb gister nog gedonerd dus mag weer volop gebruik van maken.quote:
ik zeg altijd, nee, dank je, alsof ze mij die bus aanbiedenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
"Hier heb je weer je kankergeld" Challaz!
ik lag op de bank te meuren, hand in broek en gordijnen helemaal open, komt dat wijf, staart door mijn raam. Ik blijf liggen, belt ze opeens aan. Heb d'r maar 10 cent gegeven met de hand waarmee ik aan mijn peepee zat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg altijd, nee, dank je, alsof ze mij die bus aanbieden
keer een discussie op fok met zo'n collecte wijf, wat blijft aanbellen totdat je open doet en vond dat er verplicht gegeven moest worden voor de hartstichting.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik lag op de bank te meuren, hand in broek en gordijnen helemaal open, komt dat wijf, staart door mijn raam. Ik blijf liggen, belt ze opeens aan. Heb d'r maar 10 cent gegeven met de hand waarmee ik aan mijn peepee zat.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind van die fitness chicks best wel nice, maar dit is gewoon smerig:
[ afbeelding ]
Vooral die linker fotoLijkt net een gebraden kip ofzo, die huid + gare kleur bruin.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:37 schreef THEFXR het volgende:
je zou een ban moeten krijgen omdat je het niet een spoiler post, ik eis nu gewoon 4 chubby big tits!!
Ik denk dat je te jong bent voor haar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou haar zeker wel 1 keertje raken.
Voor het geval dat jullie het je afvragen: Ook zij mag mij gewoon een keer hoofd geven.quote:
Score.quote:
oudquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:06 schreef Drinky het volgende:
Dingen die je af en toe op youtube tegenkomt
Wat de verkeerde copy past actie, had een ander plaatje moeten staan, iets met bloemen een een frisse morgen.jpg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:26 schreef Beach het volgende:
Ik ken negged alleen als PUA term, geen idee wat je bedoelt.
Vind het wel wat hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die linker fotoLijkt net een gebraden kip ofzo, die huid + gare kleur bruin.
PUA'squote:Op donderdag 27 juni 2013 08:26 schreef Beach het volgende:
Ik ken negged alleen als PUA term, geen idee wat je bedoelt.
Ik zou d'r doen. Al vraag ik me af of ik het zou overlevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het zelden met je eens, maarruh, eens.quote:
quote:
Opzich zit er wel wat in. Je moet gewoon 1000 keer vlamhard falen voordat je een beetje een harnas kweekt. Vallen en opstaan. Daar word je hard van en langzaam maar zeker verdwijnt dan je angst. Maar met versieren is falen zo persoonlijk dat niemand het durft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Sorry boy, maar mensen die theorietjes en zelfvertrouwen uit een boekje moeten halen, vervolgens roepen dat je eerst 1000 'approaches' moet doen voordat je zgn. goed bent kan ik neit serieus nemen.
Gelukkig voel ik mij niet aangevallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Sorry boy, maar mensen die theorietjes en zelfvertrouwen uit een boekje moeten halen, vervolgens roepen dat je eerst 1000 'approaches' moet doen voordat je zgn. goed bent kan ik neit serieus nemen.
Er is maar 1 Tyler Durdenquote:
Versieren zit in je of niet. Mensen die moeten leren versieren door boeken te lezen en duurbetaalde seminars te volgen zijn gewoon onzekere beta's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Opzich zit er wel wat in. Je moet gewoon 1000 keer vlamhard falen voordat je een beetje een harnas kweekt. Vallen en opstaan. Daar word je hard van. Maar met versieren is falen zo persoonlijk dat niemand het durft.
Nee ik bedoelde het niet persoonlijk, maar dat is hoe ik het pua wereldje zie vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij niet aangevallen
Noch neem ik aan dat je op mij doelde (want zoals jijomschrijft ben ik niet).
Mijn beeld is zelf genuanceerder. He is maar net hoeveel je je laat meeslepen. Net zoals met BB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het niet persoonlijk, maar dat is hoe ik het pua wereldje zie vanaf de zijlijn.
Ik chargeer graag. Maar als ik hier op FOK! in het PUA topic zo'n flapdrol zie posten over 1000 approaches, ratio's, geweldige dingen met geweldige vrouwen, wijven vingeren in de club, vrouwen afpakken van andere mannen waar die mannen bijzijn etc dan moet ik een beetje huilen van binnen. En de PUA wereld zit vol met zulke zelfvoldane gasten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn beeld is zelf genuanceerder. He is maar net hoeveel je je laat meeslepen. Net zoals met BB.
Je kent hem wel...quote:
Niet mee eens. Zelfvertrouwen kun je best krijgen. Oefening baart kunst. Ook op sociaal gebied. Ja, sommigen hebben talent en anderen zullen hard moeten knokken voor de middenmoot, maar het is te leren. Tja, de 'PUA' community ben ik ook niet zo dol op, maar ik zie wel de voordelen van self improvement.quote:[ afbeelding ]
[..]
Versieren zit in je of niet. Mensen die moeten leren versieren door boeken te lezen en duurbetaalde seminars te volgen zijn gewoon onzekere beta's.
JB was het toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ontmoet mijn vriendin gewoon via FOK.
Ik moest ff spieken naar de bestandsnaam, maar had de naam al eerder hier in 't pua-topic voorbij zien komen.quote:
Ik zie ook absoluut wel de voordelen van self-improvement, maar zeker niet op de gekunstelde manier waarop de gemiddelde 'pua' zichzelf tracht te verbeteren. Als je zak met nootjes maar groot genoeg is kun je van een aap ook een pua maken. Bij veel van die gasten heb ik echt het idee dat ze iemand anders proberen te zijn. Het komt op mij echt heel nep over. Van die gasten die altijd zielig in een hoekje hebben gestaan, een paar boeken hebben gelezen en youtube filmpjes hebben gezien en vervolgens 3x per week in de club staan om dingen uit te proberen die ze gelezen en gezien hebben.quote:[..]
Niet mee eens. Zelfvertrouwen kun je best krijgen. Oefening baart kunst. Ook op sociaal gebied. Ja, sommigen hebben talent en anderen zullen hard moeten knokken voor de middenmoot, maar het is te leren. Tja, de 'PUA' community ben ik ook niet zo dol op, maar ik zie wel de voordelen van self improvement.
Bron: eigen ervaring. Ik heb inmiddels een vriendin, maar in de afgelopen 2 a 3 jaar heb ik meer pussy gehad dan in de 28 jaar ervoor. Dat is me met mijn kalende 1m74 ook niet aan komen waaien.
ik had mijn eerste vriendin op counter-strike ontmoetquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ontmoet mijn vriendin gewoon via FOK.
Tja, dat hele gedoe met 'neggen' en 'peacocking' is ook niet mijn kopje thee, maar ik geef ze op zich wel gelijk. Vergelijk het met wiskunde, je kunt alle theorie leren, maar je leert het pas begrijpen als je teringveel sommetjes maakt. Doen dus. En als je het niet in je hebt, is er niets op tegen om een bepaalde 'voorgebakken' methode toe te passen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moest ff spieken naar de bestandsnaam, maar had de naam al eerder hier in 't pua-topic voorbij zien komen.
[..]
Ik zie ook absoluut wel de voordelen van self-improvement, maar zeker niet op de gekunstelde manier waarop de gemiddelde 'pua' zichzelf tracht te verbeteren. Als je zak met nootjes maar groot genoeg is kun je van een aap ook een pua maken. Bij veel van die gasten heb ik echt het idee dat ze iemand anders proberen te zijn. Het komt op mij echt heel nep over. Van die gasten die altijd zielig in een hoekje hebben gestaan, een paar boeken hebben gelezen en youtube filmpjes hebben gezien en vervolgens 3x per week in de club staan om dingen uit te proberen die ze gelezen en gezien hebben.
En dan alsnog falen, om vervolgens door een of andere pua-meister wijsgemaakt te worden dat ze niet ervaren genoeg zijn en dat ze meer approaches moeten doen.
Baas boven baas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:02 schreef seto het volgende:
[..]
ik had mijn eerste vriendin op counter-strike ontmoet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Shit even doorgelezen... Voor beide kanten valt wat te vertellen, maar ben met fa eens dat er toch echt wel wat in moet zitten van jezelf...
Mensen die shit uit een boek moeten halen hebben sowieso een gigantische achterstand op mensen die gewoon uit zichzelf fatsoenlijk kunnen lullen. Je kan het allemaal zo moeilijk maken als je wilt, maar uiteindelijk komt het maar op 2 dingen neer: je moet in het bezit zijn van een goede kop en je moet in het bezit zijn van een goede babbel.
Daarnaast komen ongetwijfel andere plussen en minnen...maar dat zijn toch wel de belangrijkste 2 om tot pussy te komen. Slechts deel 2 valt gedeeltelijk aan te leren.
quote:
Gelukkig is het nu je exquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn ex ontmoet in een feesttent waar de sjonnies toen optraden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |