Je moet je voeding aanpassen. Dat is in jouw geval duidelijk belangrijker dan sporten. Sporten is ook belangrijk maar wat je met bovenstaande zegt, 6 dagen per week veel lopen en dan 114 kilo bij 1,78 kan alleen maar betekenen dat je teveel eet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef Romanti het volgende:
Hee mensen,
Even een korte omschrijving van mijn dagelijks leventje:
Ik werk 6 dagen in de week. Gedurende die 6 dagen sta en loop ik practisch de hele dag. Ik maak lange dagen en heb daarbij ook behoorlijk wat reistijd (lees: rond 7u vertrek ik sochtends, en ik en rond 21u thuis). Voorheen was het niet anders dan snacks, snelle en vaak ongezonde maaltijden savonds. Oh.. en geen ontbijt. Ik woog destijds 121KG / 1.78m lang
Sinds kort ben ik begonnen met hardlopen (het bekende start to run) en dat gaat mij goed af. Daarbij sla ik geen ontbijt over, als tussendoortje neem ik een stukje fruit, En eet ik wel gezond en beheerst. (Inmiddels 114kg)
Ik ren 3 keer per week (ma/wo/vrij) alleen het gaat mij niet snel genoeg (het afvallen & conditie opbouwen) nou ben ik een ontzettende beginner op dit gebied en moet ik het ook compleet alleen doen. Ik heb geen (sport)partner. Eerlijk gezegd verbaas ik mijzelf met mijn doorzettings vermogen.
Heeft iemand tips of extra oefeningen die zij kunnen aanbevelen. (Op een sportschool na.. ik voel mij daar "nog" niet prettig bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |