doeiquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb wel nog iemand nodig om mijn killer squats te filmen
maar nu ff rondje fietsen, later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
Kan je geen andere klant uitzoeken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.quote:
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Houden de pubers zich in dit topic een x rustig slaan de hormonen van de bejaarden ineens op hol. T is altijd feest in het gymtopic.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken verder dan parallel gaan wil je d'r raken...
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Misschien kan sap reversed gaan planken om de klus gedaan te krijgen..
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.
Wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...
lets sexquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |