FYI: in een sauna ga je gewoon naakt. Dat onderbroekengedoe slaat nergens op. Handdoek omslaan is natuurlijk prima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, wel rare antwoorden.
Ik ben 1x in sauna geweest, dat was gewoon met onderbroek + handdoek eromheen.
deze was beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]Dat is oud; uit onze jeugd. De meesten hier zullen toen ws. nog niet eens geboren zijn.
Zijn er nog mensen die dat nog steeds geloven dan??quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelang heb je hierover gedaan?
Jouw relatie met JB is toch een hoax o.i.d.?
gast, je loopt hier altijd te trollen, hoe hard wil jij die gangbang??quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, wel rare antwoorden.
Ik ben 1x in sauna geweest, dat was gewoon met onderbroek + handdoek eromheen.
Hopelijk ben ik niet te jong voor jequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het hoeft niet speciaal negerinnen te zijn hoor.
Het is geniaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
Van het meest onderschatte Nederlandstalige album ooit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar zou ik me maar niet al te druk over maken.
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.vervloek fanta met haar 19 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja. Die vrouwen bestaan wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat de leeftijd (van meisjes) voor mannen vrijwel niet uitmaakt.
Terwijl vrouwen doorgaans wel een minimum leeftijd hanteren.
Had bijna seksdate geregeld op FOK! en was iets jonger dan haar "minimum leeftijd" en wil ze niet omdat ze geen pedo is ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Had bijna seksdate geregeld op FOK! en was iets jonger dan haar "minimum leeftijd" en wil ze niet omdat ze geen pedo is ofzo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]23 jaar niet meer jong noemen.
Ja, maar mannen worden meestal knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen meestal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
mannen worden meestal knapper naarmate ze ouder worden.
23, toen zat ik vet met m'n neus in de verdovende middelen, rookte grammen hashies per dag en deed regelmatig een fles Jack Daniels per dag. Those were the days!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, zo jong ben ik ook weer niet met m'n 23 jaar.vervloek fanta met haar 19 jaar
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.
Omdat de meeste jonge knaapjes nog niet weten dat dat ding voor meer dan alleen pissen is bedoeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
20-35 ben je sws het knapstquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Is slechts weggelegd voor een select aantal.
"just stick it inside her and pee"quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat de meeste jonge knaapjes nog niet weten dat dat ding voor meer dan alleen pissen is bedoeld.
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je wel koud water pissen, anders is er niks aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"just stick it inside her and pee"
Maarja niks mis met plassen, zou een chick wel een wet t-shirt geven door over haar te urineren.
je vergeet de jonge meisjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
23, toen zat ik vet met m'n neus in de verdovende middelen, rookte grammen hashies per dag en deed regelmatig een fles Jack Daniels per dag. Those were the days!!![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunker
Onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze willen gasten met ervaring en dan bedoel ik niet in de rukbunker
owquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels, en ik ben de 35 al even voorbij.
daar had ik geen geld voor, ik moest het doen met mijn skillsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ging naar de hoeren. Geen zin in relaties in de toestand waar ik in was.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bent een uitzondering, jij bent altijd al knap geweest
Milf hunter allert...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
jij bent een uitzondering, jij bent altijd al knap geweest
Lang leve de creatine!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen rimpels, en ik ben de 35 al even voorbij.
En dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou sowieso snakey's biografie kopen.
doeiquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb wel nog iemand nodig om mijn killer squats te filmen
maar nu ff rondje fietsen, later!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
Kan je geen andere klant uitzoeken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Never Say Never part. 2
The untold story about an ex-junkie who grew up to be the go-to accountant of JB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |