Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.quote:
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kom alleen als JB ook komt. Dat is met of zonder etha.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Houden de pubers zich in dit topic een x rustig slaan de hormonen van de bejaarden ineens op hol. T is altijd feest in het gymtopic.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Fanta naakt gaat squatten terwijl ik onder haar op de grond lig met erecte penis.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken verder dan parallel gaan wil je d'r raken...
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Misschien kan sap reversed gaan planken om de klus gedaan te krijgen..
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan nog moet Fanta op de millimeter manouvreren.
Wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet ze wel stukken dieper dan parallel gaan wil je d'r raken...
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
lets sexquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ga ik altijd dieper dan paralell.
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In dat geval moet sap gewoon hopen dat ze die dag slechte benen heeft.
juistemquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Kesefkesef het volgende:
Those who think it's dirty have a choice Pick up the needle, press pause or turn the radio off Will that stop us, Pep? I doubt it All right then, come on, Spin
Dat lukt niet eens met ATG ben ik bang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat lukt niet eens met ATG ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |