Hehehehquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.
Hij moest redelijk veel kwijt in de laatste 6 week begreep ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef MarMar het volgende:
Wel heavy die voorbereidingen op zo'n poseerwedstrijd, bohniet echt gezond alles.
roids hebben zn werk gedaanquote:
14> is biggie man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.
Anouk vind dat je het dan toch over 21-23 hebt, ik ben het met Anouk eens.
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baartquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
Jij gaat altijd net te ver he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
Wat vind jij zelf groot dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei degene die nog niet geworpen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zei diegene die nog niet geworpen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vind jij zelf groot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest best wel hard lachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn dikke creatinevingers naast de edit drukte
close hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Snakey het volgende:
Het begint een beetje een eh, lullig topic te worden...
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde handquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
is toch bijna altijd net zo lang als de lengte van je hand?
Gelukkig, want kuttopics zijn er al genoegquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Snakey het volgende:
Het begint een beetje een eh, lullig topic te worden...
Aan de buitenkant, zeg maar. Maar dat is niet het bruikbare deel. Die zit aan je buikkant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
is toch bijna altijd net zo lang als de lengte van je hand?
Dat zou mooi kut zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde hand)
Zegt men.
naar de muis onder je duim. vrouwen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puntje van je wijsvinger naar puntje van je duim wanneer je die vingers zo ver mogelijk gespreid hebt (uiteraard beide van dezelfde hand)
Zegt men.
Klopt het dat je dan ook een kleine kut hebthad?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef MarMar het volgende:
Nog een reden voor me om blij te zijn dat ik geen gozer ben: ik heb kleine handen.
Dat is voor de optimisten ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
naar de muis onder je duim. vrouwen..
Nee, wel kleine tieten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt het dat je dan ook een kleine kut hebthad?
Dan nog, ik speel gitaar en kan 3 accoorden pakken. Daar is mijn kleine snakey niet van gegroeid.quote:
Same met de tits. Kan wel iets meer dan 3 akkoorden thoquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog, ik speel gitaar en kan 3 accoorden pakken. Daar is mijn kleine snakey niet van gegroeid.
Dikke echo jonguh, jeweetzellufufufufuf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Alsof je een hotdog in een bushokje gooit bij MarMar heb ik vernomen
lol ja foutje met carbs en eiwitten, dat moet omgekeerd. Ik eet bijna geen suikers, veelal gewoon parboiled Rice of volkorenbrood.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met high fat bedoel je dus eigenlijk low carb (en moderate protein, waarom eiwitten verlagen?)Alles kan, als je het kunt gebruiken om je doelen te halen. Vetopslag is gecorreleerd aan het aantal kcal wat je eet tov. wat je verbruikt. Hoeveel koolhydraten je eet maakt niks uit.
Als je 4000 kcal aan spek en een vitaminepilletje eet, en dat een maand lang, kom je ook als een gek aan.
Zelf vind ik high fat, low carb erg fijn. Ik zorg wel voor genoeg zetmeel om m'n trainingen goed door te komen.
Vet an sich kom je niet van aan, teveel aan kcal kom je van aan, end of story.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ja foutje met carbs en eiwitten, dat moet omgekeerd. Ik eet bijna geen suikers, veelal gewoon parboiled Rice of volkorenbrood.
Ik zit nu dus met 30/3040 verhoudingen maar vaak valt het vet hoger uit ( rond de 45% met vandaag 51% als uitschieter). Ben er 5 weken mee bezig en merk dat ik niet veel in vet ben aangekomen( in de spiegel bijna geen verschil) en qua energie voor de training zit het wel lekker. Maar zo hoog in vet kan geen kwaad dus?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Potlood test is belangrijker voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same met de tits. Kan wel iets meer dan 3 akkoorden tho
daar zit ik ook niet mee, ik wil weten of het lichamelijk kwaad kan zulke grote hoeveelheden vet te eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vet an sich kom je niet van aan, teveel aan kcal kom je van aan, end of story.
Zwaartekracht is mijn vriendquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Potlood test is belangrijker voor jou.
Ik zou zeggen: opgelost, slotje!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een topic gekilled.SPT / Een gezonder leventje.
Lig niet zo te trollen man. Calorieënquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een topic gekilled.SPT / Een gezonder leventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |