Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.
Dit zijn wel de 2 uitersten zeg pff.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.
Anouk vind dat je het dan toch over 21-23 hebt, ik ben het met Anouk eens.
Anouk en Linda bedoel je? Nogal jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit zijn wel de 2 uitersten zeg pff.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
Anouk vind dat je het dan toch over 21-23 hebt, ik ben het met Anouk eens.
Precies, onze benen passen al niet meer in spijkerbroeken, kan je nagaan wat er dan gebeurt.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
Aanschouw brahs. Dertig minuten lang genieten.
Hater, kijk eerst het filmpje, met geluid, oordeel daarna verder.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
tomtesterom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef MarMar het volgende:
Iemand die docu van tomtesterom op belgie 1 gister nog gezien? ga ik nu kijken.
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/ tom test eromquote:
Heb net het filmpje gekeken. Hij ziet er nog niet echt indrukwekkend uit na 8 maandquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.een.be/programmas/tomtesterom/ tom test eromwel grappige naam in deze context sowieso.
Ja sowieso meer dan 8cm, wat is dat voor een lengte?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sappie is groot geschapen jongens.. Moest ik ff zeggen van pastapipos.
HO HO HO hier krijgt frikandelle een steek dames en heren!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.
Lekker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:26 schreef jeurse04 het volgende:
Ben nu bij 3 maanden, wel een indrukwekkend verschil met wat het eerst was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb net het filmpje gekeken. Hij ziet er nog niet echt indrukwekkend uit na 8 maand
Met high fat bedoel je dus eigenlijk low carb (en moderate protein, waarom eiwitten verlagen?)quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef Drinky het volgende:
Stereo, wat is jouw mening over een high fat dieet?
Ik zit nu op EKV verhouding van 30/30/40 qua calorieinname (2620kcal in totaal) maar dacht eraan dit naar 20/30/50 of zelfs 10/30/60 te doen met elke week een dag waarbij ik mijn glycogeen voorraden weer zou aanvullen.
Mijn doel is groeien met zo min mogelijk vetopslag en goede krachtgains te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |