Hehehehquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mijn benen kunnen altijd. Als het kon zou het errday legday zijn.maarja heb geen schouderblessure.
Hij moest redelijk veel kwijt in de laatste 6 week begreep ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef MarMar het volgende:
Wel heavy die voorbereidingen op zo'n poseerwedstrijd, bohniet echt gezond alles.
roids hebben zn werk gedaanquote:
14> is biggie man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mannen vinden dat al als ze meer dan 8 cm hebben hoorde ik vanochtend op de radio nav interview van Linda de Mol met Anouk gister.
Anouk vind dat je het dan toch over 21-23 hebt, ik ben het met Anouk eens.
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baartquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
Jij gaat altijd net te ver he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
Wat vind jij zelf groot dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat je nog geen kinderen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei degene die nog niet geworpen heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alsof de diepte van je kut veranderd als je een kind baart?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zei diegene die nog niet geworpen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vind jij zelf groot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest best wel hard lachenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn dikke creatinevingers naast de edit drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |