Toen was ik nog lesboquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigen
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...quote:
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...
Jij hebt'em nog niet gehad?quote:
Hij wil gewoon alles en iedereen.quote:
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ikquote:
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehadquote:
Doe jezelf nu niet tekortquote:
Wat een gemis in je levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ik
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehad
Toch maar eens op die PM/DM's ingaan danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Te drukquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
waarom probeer je zo min mogelijk op fok te komen? zijn we niet meer goed genoeg?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:17 schreef MissMSX het volgende:
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]Wat een klein broekje voor zo'n brede meneer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hey ik ook. Seks?quote:
Nog samen met je vriendin?quote:
quote:
Doe ik ook niet.quote:
Als er nog maar gewoon geneukt wordt.quote:
Congrats dude.quote:
Alleen met kerst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als er nog maar gewoon geneukt wordt.
Ik denk eerder dat de kans groot is dat het bier drinken wordt. En discussieren over GoT.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus onze Draenei's gaan niet met mekaar vozen?
Alliancequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus onze Draenei's gaan niet met mekaar vozen?
Ik speel t al heel lang niet meer. En als ik dan Horde was dan was ik natuurlijk een Bloodelfquote:
Ik ook niet meer. Al lang niet meer. En ook geen andere mmorpg. Nooit weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel t al heel lang niet meer. En als ik dan Horde was dan was ik natuurlijk een Bloodelf
Heb WOW vervangen door Aion. Gratis en met Engelen(was eerst wel betaald toen ik t kocht maar is alter gratis geworden)
Duh. Je hebt een vrouw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
WoW speel ik al jaren niet meer overigens.
Inmiddels speel ik Aion ook al weer een tijd niet meer. Een betaalde MMORPG gaat m sowieso niet meer worden, want ik kan er niet genoeg tijd aan besteden. En ik denk als ik Aion weer opstart dat ik eerst 3 uur aan het updaten benquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Al lang niet meer. En ook geen andere mmorpg. Nooit weer
Ook gratis niet meer. De enorme time-sink en verplichting die er aan hangen vind ik gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels speel ik Aion ook al weer een tijd niet meer. Een betaalde MMORPG gaat m sowieso niet meer worden, want ik kan er niet genoeg tijd aan besteden. En ik denk als ik Aion weer opstart dat ik eerst 3 uur aan het updaten ben
Je kan heus wel met vrouwen gamenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die speelde toch al enkele jaren langer dan mij.
O ik zie geen tijdverplichting hoor. Als ik m nu opstart stata mijn poppetje nog gewoon gezellig te wachten en kan ik doorquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook gratis niet meer. De enorme time-sink en verplichting die er aan hangen vind ik gewoon ronduit kut.
Ik doe eigenlijk alleen nog maar SP games
Tering. Gewoon met het doosje of was het zo'n cartridge?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vroeger mijn moeder wel eens in emkaar gerost met Mortal Kombat!
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan heus wel met vrouwen gamen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan heus wel met vrouwen gamen
Awesome.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.
Je vind ze wellicht niet veel, maar ze zijn er wel degelijk.
Jouw vrouw is cool.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.
Je vind ze wellicht niet veel, maar ze zijn er wel degelijk.
Zo voel ik mij meestal ook als ik iets probeerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Awesome.Mijn vriendin bakt er echt niks van.
Zelfs bij simpele platforms moet ik de moeilijke sprongen e.d. voor d'r doen.
Had ik met een neefje van 12 een keer, mocht even GTA doen bij mij thuis maar stond al erg snel oude oma's in elkaar te trappen. Denk dat z'n ouders niet blij waren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik heb met mijn pa wel eens GTA gespeeld. The sick fuck dattie bleek te zijn
Mijn vader pikte alleen maar straathoertjes op om ze na de seks dood te slaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Had ik met een neefje van 12 een keer, mocht even GTA doen bij mij thuis maar stond al erg snel oude oma's in elkaar te trappen. Denk dat z'n ouders niet blij waren.
Old habits die hard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader pikte alleen maar straathoertjes op om ze na de seks dood te slaanShould I be worried?
1.1 > 1.2 > 4.1 > 4.2 > 8.*quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat was het.
1.1 > 1.2 > 2.1 > 2.2 > 4.1 > 4.2 > 8.*
Toch is het leukste een volledige run. Best te doen in een uurtjequote:
Whehehehequote:
Ik ben ook niet zo'n fanatieke gamer, maar het is leuk tijdverdrijf. De laatste Tomb Raider was echt wel tofquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha@pa barbusse!
Ik geloof dat het tussen mij en een gamende man nooit zou gaan werken. Dwz als hij veel gamet (gamed?). Ik begrijo er gewoon de lol niet van
Ik heb het eeuwen niet gespeeld. ik had de hobby om de snelste tijd neer te zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch is het leukste een volledige run. Best te doen in een uurtje.
Ik vind moderne spellen op zich wel tof enzo qua verhaal, maar dan moet je continu blijven spelen anders kan je het niet oppakken. Dat lukt mij niet meer dus vergeet ik meestal na een dag of 3 hoe het allemaal moet en laat ik het verder liggen.
Of zo'n gamerchick met snor en zonder deoquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n gamerchick met snor en zonder deo
HEUL tof!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fanatieke gamer, maar het is leuk tijdverdrijf. De laatste Tomb Raider was echt wel tof
quote:
Als hij gelukkig met haar is zie ik daar het probleem niet van in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n gamerchick met snor en zonder deo
Ik heb een snor. En deo!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anders had ik ook gewoon met jou kunnen trouwen.
Hij had je bedrogen op jullie huwelijksnacht. Met een 'hetero'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anders had ik ook gewoon met jou kunnen trouwen.
Ik bedrieg niemand!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij had je bedrogen op jullie huwelijksnacht. Met een 'hetero'.
Meer tijd om bier te drinken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij had je bedrogen op jullie huwelijksnacht. Met een 'hetero'.
Indeedquote:
Wat een engeltje ben je ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedrieg niemand!Hooguit de bij mij onbekende vriendinnen van die hetero's.
Waarom eigenlijk mannen neuken die een vriendin hebben? Geeft het een kick of is het puur toeval dat het zo gebeurd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedrieg niemand!Hooguit de bij mij onbekende vriendinnen van die hetero's.
Ik heb echt in tijden niet zo'n leuk en spannend spel gespeeldquote:
Praktisch ende efficient.quote:
Hij stelt een triotje voor maar verzwijgt zijn seksuele voorkeur tot het voor hem te laat is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk mannen neuken die een vriendin hebben? Geeft het een kick of is het puur toeval dat het zo gebeurd?puur interesse, vroeg het mij al tijden af
Semi toeval. En liefst hebben ze geen vriendin hoor!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk mannen neuken die een vriendin hebben? Geeft het een kick of is het puur toeval dat het zo gebeurd?puur interesse, vroeg het mij al tijden af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
"He? Wat voel ik toch? Wat is er.... AU!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij stelt een triotje voor maar verzwijgt zijn seksuele voorkeur tot het voor hem te laat is.
Bwehehehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Afgelopen zondag ook weer. En godver wat was ie leuk! Maar dan loop je samen over straat en dan hoor je "Hmmz, als ik maar geen maten van me tegenkom want dan moet ik ze ineens uit gana leggen wie je bent.". Pardon? Goddammit het zal toch weer eens niet he!
Ik maak vaak (slechte) grappen maar als ik serieus ben snap ik niet dat je er steeds mee door gaat.\quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Afgelopen zondag ook weer. En godver wat was ie leuk! Maar dan loop je samen over straat en dan hoor je "Hmmz, als ik maar geen maten van me tegenkom want dan moet ik ze ineens uit gana leggen wie je bent.". Pardon? Goddammit het zal toch weer eens niet he!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Die zijn gefrustreerd omdat hun boek zegt dat je elkaar niet mag neuken als je van hetzelfde geslacht bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Q. het volgende:
Maar dat is nog altijd minder erg dan een stel gefrustreerde mocro's tegenkomen terwijl je hand in hand loopt.
Ik ga toch niet halverwege zeggen "Ja dan ga je maar naar huis hoor!"quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak vaak (slechte) grappen maar als ik serieus ben snap ik niet dat je er steeds mee door gaat.\
Stiekem vindt je het gewoon lekker.
Als hij maten tegenkomt hem gewoon flink op zijn bek pakkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
*afkloppen* Mij nog nooit gebeurd. M'n vrienden helaas welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Q. het volgende:
Maar dat is nog altijd minder erg dan een stel gefrustreerde mocro's tegenkomen terwijl je hand in hand loopt.
Alles wat niet mag is juist extra interessant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zijn gefrustreerd omdat hun boek zegt dat je elkaar niet mag neuken als je van hetzelfde geslacht bent.
Je bent de vrouw die op een foute man valt. De verkeerde keuzes in geliefde of aantrekking tot de verkeerdequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch niet halverwege zeggen "Ja dan ga je maar naar huis hoor!"![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach gosquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
Maar een bunny voor mijn topic
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent de vrouw die op een foute man valt. De verkeerde keuzes in geliefde of aantrekking tot de verkeerde
Zelfs deze hebben een betere keuzequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op straat? Dat is voor plebejers.quote:
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uitquote:
Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat jaquote:
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Pffffffffffffffffffhhhghhhahhehehehahhahahaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat ja
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Dat hoefde ik niet te zeggen, daarom liep ie al met me meequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.
'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Wat nou?! Het vlees is zwak!quote:
Zou dat dan bij mij ook werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Is dat zo?quote:
Yep hoe meer zaad zielen etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat dan bij mij ook werken?
"O je wil t eens met een man proberen? Nou, vraag je voetbalclub mee!"
Up for thatquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:
Ik ga het nog een keer meemaken.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Die schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Is leuk en zulksquote:
Nu? Sorry, zal niet meer over gay sex praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.
Ik word er wel vrolijk van jaquote:
Wat was er niet mooi aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe mooie jurk die ik had besteld is helemaal niet mooi
nu heb ik weer alleen maar praktische kleren gekocht
ik hou niet zo van praktische kleren
Pics ter beoordeling!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe mooie jurk die ik had besteld is helemaal niet mooi
nu heb ik weer alleen maar praktische kleren gekocht
ik hou niet zo van praktische kleren
En van dat harde vlees ook!quote:
een vormloze zakquote:
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehadquote:
Dan doe je 'm eerst uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehad
bah daar is echt niks aanquote:
Dat beoordelen wij wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had pas ook zoeen tent. Moest ik even blijven zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zoHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je ook even je hand zo op je heup zetten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
het had zo moeten zijnO, dat is wel wat voor mij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zoTap tap tap
quote:
neeeee echt dit staat niemandquote:
het had zo moeten zijnGewoon de hele dag met je handen in je zij gaan staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zo
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
dat ding zit allemaal met klemmen vast op haar rug waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Die dame van de foto doet het er anders vrij goed in.
ja ik vertrouw dus nooit meer iets waarbij ze zo staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag met je handen in je zij gaan staan
het had zo moeten zijnDat heb je wel eens met gordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zo
L'Amour menaçant:
Zelf nog altijd niks ook al kwijl ik het bij anderen altijd onderquote:
vrouwenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Bah. Girl on girl action bij de printer.
"Oooooch wa bende gij zwanger! Ooooch wa zen ze gegroeid! Oooooch laat 's vuule!"
Vrouwen![]()
Nee, Brabantquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
"Oooooch wa bende gij zwanger! Ooooch wa zen ze gegroeid! Oooooch laat 's vuule!"
Vrouwen![]()
Zwangere vrouwenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen![]()
Huuuuuuuuuuu!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen![]()
Hihi, Jasper is bijna ook zwanger!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
"Ja, over een paar jaar weet iedereen hoe dat voelt, ook jij Jasper, want mannen zijn ook een beetje zwanger"![]()
![]()
(waar gebeurt)
Ja, want dat is toch normaal op onze leeftijd, dan MOETEN er wel kinderen komen (tenzij het niet lukt, maar je probeert het in ieder geval wel toch).quote:
Waar gebeurt wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
"Ja, over een paar jaar weet iedereen hoe dat voelt, ook jij Jasper, want mannen zijn ook een beetje zwanger"![]()
![]()
(waar gebeurt)
En laat me raden, de klemmen waren niet bijgeleverd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ding zit allemaal met klemmen vast op haar rug waarschijnlijk
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En laat me raden, de klemmen waren niet bijgeleverd?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
![]()
(waar gebeurt)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En vervolgens een foto van jezelf posten!quote:
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso zijn mannen helemaal niet 'ook een beetje zwanger'
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom hehquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust..
As if.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom heh
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeurenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik goeie hoop dat het nooit zover zal komen idd
Ik ben zó bang dat ik haar van de trap af zou duwen als ze ooit zou durven suggereren dat 'we' zwanger zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom heh
Jij hebt het al opgegeven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeuren
Voor je het weet schiet je een one night stand zwanger en zit je de rest van je leven op de bank naar GTST te kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeuren
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet schiet je een one night stand zwanger en zit je de rest van je leven op de bank naar GTST te kijken.
Die was toch geëmigreerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?
ruilen voor een naaktpic van CL danquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens een foto van jezelf posten!
Nooit meer van gehoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?
Zie je PM.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ruilen voor een naaktpic van CL dan
echt waar?quote:
Ja tog niet dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is Den Haag tegenwoordig al emigratie?
Deal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ruilen voor een naaktpic van CL dan
"Kankâh! Is die hoeah weer zwangâh!"quote:
jij hebt helemaal geen naaktpic van CLquote:
Niet van CL nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen naaktpic van CL
Die heb ik zelf niet eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen naaktpic van CL
Wil je dat met mij alsjeblieft ook doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik haar van de trap af zou duwen als ze ooit zou durven suggereren dat 'we' zwanger zijn.
Ik geloof niet dat dit syndroom regionaal gebonden isquote:
Keurslijf van de maatschappijquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is toch normaal op onze leeftijd, dan MOETEN er wel kinderen komen (tenzij het niet lukt, maar je probeert het in ieder geval wel toch).
Hmm, met stretchmarks en aders en tepels als chorizo!quote:
Ze krijgen hooguit een kindje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso zijn mannen helemaal niet 'ook een beetje zwanger'
Mja. Ligt ook wel een beetje aan de interpretatie, maar ik vind altijd: ZIJ is zwnager en WIJ krijgen een kind.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust..
Twist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Hooguit? Je leven eindigt man.quote:
Zo schijnt het toch te heten. Of baby.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg al de zenuwen van het woord 'kindje'.
aders heb ik nu ook alquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, met stretchmarks en aders en tepels als chorizo!
Demon spawn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo schijnt het toch te heten. Of baby.
Ze zal het vast niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Ik heb m'n belofte nooit gebroken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zal het vast niet in dank afnemen.
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ligt ook wel een beetje aan de interpretatie, maar ik vind altijd: ZIJ is zwnager en WIJ krijgen een kind.
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemen
Hoe fucking laf is dat, net alsof de man het zelfde zou moeten doorstaan. Grow a pairquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemen
In het Brabant is het atijd "hurre mens" of "menne mens"..... dat impliceert dus dat vrouwen geen mensen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.
Ik wwil helemaal niet weten hoe dat voelt als er iets groots door een gat heengaat waar het eigenlijk niet voor bedoe.... o... wacht ff....quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe fucking laf is dat, net alsof de man het zelfde zou moeten doorstaan. Grow a pair
Ja, zij was er idd ook nogal fel op maar hij vindt het oprecht een goed idee. Overigens refereert ze niet naar haar vriend met 'me vent', dus dat valt weer meequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.
true that. Maar, kom je aandacht te kort ofzo als je vrouw met zo'n parasiet rond loopt te sjouwen en je staat daarnaast "Jamaar ik ben ook zwanger hoor!" [instert stampvoet-smiley]quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wwil helemaal niet weten hoe dat voelt als er iets groots door een gat heengaat waar het eigenlijk niet voor bedoe.... o... wacht ff....
Precies!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou juist blij zijn als man dat je je snor een beetje kunt drukken
dat word lang wachtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Jullie begrijpen het gewoon niet! Wacht maar totdat jullie zelf zwanger zijn!"
Haha, ja zo komt het wel een beetje over ja. "Ik heb er gvd OOK voor gezorgd!!!"quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
true that. Maar, kom je aandacht te kort ofzo als je vrouw met zo'n parasiet rond loopt te sjouwen en je staat daarnaast "Jamaar ik ben ook zwanger hoor!" [instert stampvoet-smiley]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden, helemaal mee eens.
En dan zeker via de natuurlijke manier verwekken he. Uhu. Smeerpijpquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin zou dan ooit wel een draagmoeder willen. Ik heb geen bezwaar aangezien we dan een mooi en jong ding uitzoeken.
Yep en heb m'n argumenten al klaar. Met IVF is de kans op een meerling veel groter, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeker via de natuurlijke manier verwekken he. Uhu. Smeerpijp
Da's omdat ze standaard 2 bevruchtingen doen omdat de kans dat er één misgaat nogal groot is. Maar je kunt ook gewoon om één bevruchting vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep en heb m'n argumenten al klaar. Met IVF is de kans op een meerling veel groter, bijvoorbeeld.
En een beetje goede motoriek enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou gewoon zeggen: Als ze mijn zaad wil moet ze op zijn minst kunnen aantonen een beetje vruchtbaar te zijn.
Bevrucht zijn ze prima te nassen.quote:
Dat zeg ik er gewoon niet bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet ze dan eigenlijk ook eitjes van je vriendin? Want dan wordt "via natuurlijke weg" misschien wel een beetje lastig...
balut!quote:
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
*gooit handen in de lucht*
I give up!
*sleept kratjes bier voorraad het topic in*
Bekijk het allemaal maar, breeders!
*stampvoet weg*
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?
Een paar weken geleden nog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Er zal vast wel een speeltuin in de buurt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu wel belachelijk veel zin om te wippen.
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!.
Da's wel gay inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
De vorige keer waren het er 500, dit keer 100. Gaat de goeie kant op toch?
Dat is ENG!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!
Optimist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Ik wil ook met Tquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmmpf. Dan moet ik Tegan maar vragen.
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Vraag het haar zelf eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Al een hele tijd niet meer gesproken.
godsammequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Annie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik wel
Maar ik zou ook al met A gaan.
De veiligste manier dus. Komen geen kinderen van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Niet visualiseren... Doe het niet!quote:
RTSen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Verslaafd aan animal crossing, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende simcityquote:
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Pheno het volgende:
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende
nee, helaas niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?
Een tijnijn!!!quote:
Als lunch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Misschien dat ik er toch weer eentje neem
Doe het niet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik zou het piano latje iets harder los laten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Maar ze zijn zo schattigquote:
Van de Vorst ziet dieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig
God over een tijdje zie je me bij een huis vol dieren, of hoe heet dat geweldige programma
Je hebt alle eigenschappen al van een catlady. Zet het nou niet door.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig
God over een tijdje zie je me bij een huis vol dieren, of hoe heet dat geweldige programma
Zolang het bij kijken blijft...quote:
Bedankt voor je wijze woordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt alle eigenschappen al van een catlady. Zet het nou niet door.
Dat is wel hoe ik het al een paar jaar zie. En het zal realiteit worden zolang we economie voor milieu- en grondstofproblematiek plaatsen.quote:
Straatarm onder een boomquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel hoe ik het al een paar jaar zie. En het zal realiteit worden zolang we economie voor milieu- en grondstofproblematiek plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |