Da's omdat ze standaard 2 bevruchtingen doen omdat de kans dat er één misgaat nogal groot is. Maar je kunt ook gewoon om één bevruchting vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep en heb m'n argumenten al klaar. Met IVF is de kans op een meerling veel groter, bijvoorbeeld.
En een beetje goede motoriek enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou gewoon zeggen: Als ze mijn zaad wil moet ze op zijn minst kunnen aantonen een beetje vruchtbaar te zijn.
Bevrucht zijn ze prima te nassen.quote:
Dat zeg ik er gewoon niet bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet ze dan eigenlijk ook eitjes van je vriendin? Want dan wordt "via natuurlijke weg" misschien wel een beetje lastig...
balut!quote:
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
*gooit handen in de lucht*
I give up!
*sleept kratjes bier voorraad het topic in*
Bekijk het allemaal maar, breeders!
*stampvoet weg*
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?
Een paar weken geleden nog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Er zal vast wel een speeltuin in de buurt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu wel belachelijk veel zin om te wippen.
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!.
Da's wel gay inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
De vorige keer waren het er 500, dit keer 100. Gaat de goeie kant op toch?
Dat is ENG!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!
Optimist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |