Zo schijnt het toch te heten. Of baby.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg al de zenuwen van het woord 'kindje'.
aders heb ik nu ook alquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, met stretchmarks en aders en tepels als chorizo!
Demon spawn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo schijnt het toch te heten. Of baby.
Ze zal het vast niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Ik heb m'n belofte nooit gebroken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zal het vast niet in dank afnemen.
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ligt ook wel een beetje aan de interpretatie, maar ik vind altijd: ZIJ is zwnager en WIJ krijgen een kind.
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemen
Hoe fucking laf is dat, net alsof de man het zelfde zou moeten doorstaan. Grow a pairquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is dat ze echt samen zwanger zijn en dat het heel belangrijk is om dat ook zo te noemen
In het Brabant is het atijd "hurre mens" of "menne mens"..... dat impliceert dus dat vrouwen geen mensen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.
Ik wwil helemaal niet weten hoe dat voelt als er iets groots door een gat heengaat waar het eigenlijk niet voor bedoe.... o... wacht ff....quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe fucking laf is dat, net alsof de man het zelfde zou moeten doorstaan. Grow a pair
Ja, zij was er idd ook nogal fel op maar hij vindt het oprecht een goed idee. Overigens refereert ze niet naar haar vriend met 'me vent', dus dat valt weer meequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt van die vrouwen die dat eisen van hun man. Meestal refereren ze naar die man met 'me vent'. Dat zegt genoeg.
true that. Maar, kom je aandacht te kort ofzo als je vrouw met zo'n parasiet rond loopt te sjouwen en je staat daarnaast "Jamaar ik ben ook zwanger hoor!" [instert stampvoet-smiley]quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wwil helemaal niet weten hoe dat voelt als er iets groots door een gat heengaat waar het eigenlijk niet voor bedoe.... o... wacht ff....
Precies!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou juist blij zijn als man dat je je snor een beetje kunt drukken
dat word lang wachtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Jullie begrijpen het gewoon niet! Wacht maar totdat jullie zelf zwanger zijn!"
Haha, ja zo komt het wel een beetje over ja. "Ik heb er gvd OOK voor gezorgd!!!"quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
true that. Maar, kom je aandacht te kort ofzo als je vrouw met zo'n parasiet rond loopt te sjouwen en je staat daarnaast "Jamaar ik ben ook zwanger hoor!" [instert stampvoet-smiley]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden, helemaal mee eens.
En dan zeker via de natuurlijke manier verwekken he. Uhu. Smeerpijpquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin zou dan ooit wel een draagmoeder willen. Ik heb geen bezwaar aangezien we dan een mooi en jong ding uitzoeken.
Yep en heb m'n argumenten al klaar. Met IVF is de kans op een meerling veel groter, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeker via de natuurlijke manier verwekken he. Uhu. Smeerpijp
Da's omdat ze standaard 2 bevruchtingen doen omdat de kans dat er één misgaat nogal groot is. Maar je kunt ook gewoon om één bevruchting vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep en heb m'n argumenten al klaar. Met IVF is de kans op een meerling veel groter, bijvoorbeeld.
En een beetje goede motoriek enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou gewoon zeggen: Als ze mijn zaad wil moet ze op zijn minst kunnen aantonen een beetje vruchtbaar te zijn.
Bevrucht zijn ze prima te nassen.quote:
Dat zeg ik er gewoon niet bij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet ze dan eigenlijk ook eitjes van je vriendin? Want dan wordt "via natuurlijke weg" misschien wel een beetje lastig...
balut!quote:
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
*gooit handen in de lucht*
I give up!
*sleept kratjes bier voorraad het topic in*
Bekijk het allemaal maar, breeders!
*stampvoet weg*
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je sleept het bier aan maar gaat er zelf vandoor? Wasdanou?
Een paar weken geleden nog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Er zal vast wel een speeltuin in de buurt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu wel belachelijk veel zin om te wippen.
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nooit vragen waarom als mensen zomaar bier komen brengen!.
Da's wel gay inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag dan ook waarom hij er zelf meteen vandoor gaat als er bier is!
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
De vorige keer waren het er 500, dit keer 100. Gaat de goeie kant op toch?
Dat is ENG!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga es daten met haar zonder een triljoen FOK!kers in de nabije omgeving lamlul!
Optimist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
As dat geen zoenen wordt voor jullie 80e, dan weet ik het ook niet meer.
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |