Nee, Brabantquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Bah. Girl on girl action bij de printer.
"Oooooch wa bende gij zwanger! Ooooch wa zen ze gegroeid! Oooooch laat 's vuule!"
Vrouwen![]()
Zwangere vrouwenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
"Oooooch wa bende gij zwanger! Ooooch wa zen ze gegroeid! Oooooch laat 's vuule!"
Vrouwen![]()
Huuuuuuuuuuu!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Vrouwen![]()
Hihi, Jasper is bijna ook zwanger!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
"Ja, over een paar jaar weet iedereen hoe dat voelt, ook jij Jasper, want mannen zijn ook een beetje zwanger"![]()
![]()
(waar gebeurt)
Ja, want dat is toch normaal op onze leeftijd, dan MOETEN er wel kinderen komen (tenzij het niet lukt, maar je probeert het in ieder geval wel toch).quote:
Waar gebeurt wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
"Ja, over een paar jaar weet iedereen hoe dat voelt, ook jij Jasper, want mannen zijn ook een beetje zwanger"![]()
![]()
(waar gebeurt)
En laat me raden, de klemmen waren niet bijgeleverd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ding zit allemaal met klemmen vast op haar rug waarschijnlijk
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En laat me raden, de klemmen waren niet bijgeleverd?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen
![]()
(waar gebeurt)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehad
En vervolgens een foto van jezelf posten!quote:
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso zijn mannen helemaal niet 'ook een beetje zwanger'
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom hehquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust..
As if.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom heh
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeurenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik goeie hoop dat het nooit zover zal komen idd
Ik ben zó bang dat ik haar van de trap af zou duwen als ze ooit zou durven suggereren dat 'we' zwanger zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik dat ook zou doen als ik ooit zoveel verder kom heh
Jij hebt het al opgegeven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeuren
Voor je het weet schiet je een one night stand zwanger en zit je de rest van je leven op de bank naar GTST te kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog jong, er kan nog veel gebeuren
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet schiet je een one night stand zwanger en zit je de rest van je leven op de bank naar GTST te kijken.
Die was toch geëmigreerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?
ruilen voor een naaktpic van CL danquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens een foto van jezelf posten!
Nooit meer van gehoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hoe is het nu eigenlijk met Nixxx?
Zie je PM.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ruilen voor een naaktpic van CL dan
echt waar?quote:
Ja tog niet dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is Den Haag tegenwoordig al emigratie?
Deal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ruilen voor een naaktpic van CL dan
"Kankâh! Is die hoeah weer zwangâh!"quote:
jij hebt helemaal geen naaktpic van CLquote:
Niet van CL nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen naaktpic van CL
Die heb ik zelf niet eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen naaktpic van CL
Wil je dat met mij alsjeblieft ook doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ik haar van de trap af zou duwen als ze ooit zou durven suggereren dat 'we' zwanger zijn.
Ik geloof niet dat dit syndroom regionaal gebonden isquote:
Keurslijf van de maatschappijquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is toch normaal op onze leeftijd, dan MOETEN er wel kinderen komen (tenzij het niet lukt, maar je probeert het in ieder geval wel toch).
Hmm, met stretchmarks en aders en tepels als chorizo!quote:
Ze krijgen hooguit een kindje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso zijn mannen helemaal niet 'ook een beetje zwanger'
Mja. Ligt ook wel een beetje aan de interpretatie, maar ik vind altijd: ZIJ is zwnager en WIJ krijgen een kind.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het steevast over 'als 'we' zwanger zijn' en dat zegt ie heel bewust..
Twist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
Spreekt iemand Twist nog wel eens? Zeg dan maar dat Dickies zegt: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'.
Hooguit? Je leven eindigt man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |