Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat jaquote:
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Pffffffffffffffffffhhhghhhahhehehehahhahahaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat ja
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Dat hoefde ik niet te zeggen, daarom liep ie al met me meequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.
'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Wat nou?! Het vlees is zwak!quote:
Zou dat dan bij mij ook werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Is dat zo?quote:
Yep hoe meer zaad zielen etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat dan bij mij ook werken?
"O je wil t eens met een man proberen? Nou, vraag je voetbalclub mee!"
Up for thatquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:
Ik ga het nog een keer meemaken.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Die schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Is leuk en zulksquote:
Nu? Sorry, zal niet meer over gay sex praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.
Ik word er wel vrolijk van jaquote:
Wat was er niet mooi aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe mooie jurk die ik had besteld is helemaal niet mooi
nu heb ik weer alleen maar praktische kleren gekocht
ik hou niet zo van praktische kleren
Pics ter beoordeling!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe mooie jurk die ik had besteld is helemaal niet mooi
nu heb ik weer alleen maar praktische kleren gekocht
ik hou niet zo van praktische kleren
En van dat harde vlees ook!quote:
een vormloze zakquote:
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehadquote:
Dan doe je 'm eerst uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehad
bah daar is echt niks aanquote:
Dat beoordelen wij wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga toch geen pics plaatsen van het lelijkste dat ik ooit heb aangehad
Ik had pas ook zoeen tent. Moest ik even blijven zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zoHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je ook even je hand zo op je heup zetten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
het had zo moeten zijnO, dat is wel wat voor mij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zoTap tap tap
quote:
neeeee echt dit staat niemandquote:
het had zo moeten zijnGewoon de hele dag met je handen in je zij gaan staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zo
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
dat ding zit allemaal met klemmen vast op haar rug waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Die dame van de foto doet het er anders vrij goed in.
ja ik vertrouw dus nooit meer iets waarbij ze zo staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag met je handen in je zij gaan staan
het had zo moeten zijnDat heb je wel eens met gordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het gaat van je schouders kei wijd uit. Totaal geen taille of zo
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zelf nog altijd niks ook al kwijl ik het bij anderen altijd onderquote:
vrouwenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Bah. Girl on girl action bij de printer.
"Oooooch wa bende gij zwanger! Ooooch wa zen ze gegroeid! Oooooch laat 's vuule!"
Vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |