Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat jaquote:
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Pffffffffffffffffffhhhghhhahhehehehahhahahaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ach gos vanwege dat waterhoofdje wat op ontploffen staat ja
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan geil bent en hij ziet er goed uit
Menig man zal ook geen nee zeggen als het meisje wat met hem naar zijn slaapkamer loopt zegt "Eigenlijk ben ik lesbisch maar..... ik wil je".
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik zie het problem niet. Gewoon zeggen.
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Dat hoefde ik niet te zeggen, daarom liep ie al met me meequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.
'ik vind je leuk, ik vind je lekker en wil graag met je in bed liggen'.quote:
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gewoon zeggen? Nee? Hell no. Als ik zin heb, heb ik zin. Klaar. Ik ben nog altijd een man hoorDie schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Wat nou?! Het vlees is zwak!quote:
Zou dat dan bij mij ook werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Is dat zo?quote:
Yep hoe meer zaad zielen etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat dan bij mij ook werken?
"O je wil t eens met een man proberen? Nou, vraag je voetbalclub mee!"
Up for thatquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan vragen we gewoon één van d'r vriendinnen mee.
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:
Ik ga het nog een keer meemaken.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Die schopt ook echt geen mooie lesbienne die het eens wil proberen uit z'n bed!
Is leuk en zulksquote:
Nu? Sorry, zal niet meer over gay sex praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de mijne is redelijk hard. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |