Ik wil ook met Tquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmmpf. Dan moet ik Tegan maar vragen.
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Vraag het haar zelf eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Al een hele tijd niet meer gesproken.
godsammequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Annie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik wel
Maar ik zou ook al met A gaan.
De veiligste manier dus. Komen geen kinderen van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Niet visualiseren... Doe het niet!quote:
RTSen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Verslaafd aan animal crossing, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende simcityquote:
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Pheno het volgende:
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende
nee, helaas niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |