Ik wil ook met Tquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmmpf. Dan moet ik Tegan maar vragen.
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Vraag het haar zelf eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Al een hele tijd niet meer gesproken.
godsammequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil niet! Hoe moet KT nu ooit met jou neuken zo?
Annie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, film met Brad Pitt, natuurlijk wil ik wel
Maar ik zou ook al met A gaan.
De veiligste manier dus. Komen geen kinderen van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij. Met een foto van haar op je scherm en een pot met vaseline.
Niet visualiseren... Doe het niet!quote:
RTSen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Verslaafd aan animal crossing, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn type game en verkeerde platform.
Doe mij maar GTA
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende simcityquote:
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Pheno het volgende:
Burgemeester zijn. Maar dan in een werkende
nee, helaas niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus niet een konijn en een tijger kruisen?
Een tijnijn!!!quote:
Als lunch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Misschien dat ik er toch weer eentje neem
Doe het niet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik zou het piano latje iets harder los laten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Maar ze zijn zo schattigquote:
Van de Vorst ziet dieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig
God over een tijdje zie je me bij een huis vol dieren, of hoe heet dat geweldige programma
Je hebt alle eigenschappen al van een catlady. Zet het nou niet door.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo schattig
God over een tijdje zie je me bij een huis vol dieren, of hoe heet dat geweldige programma
Zolang het bij kijken blijft...quote:
Bedankt voor je wijze woordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt alle eigenschappen al van een catlady. Zet het nou niet door.
Dat is wel hoe ik het al een paar jaar zie. En het zal realiteit worden zolang we economie voor milieu- en grondstofproblematiek plaatsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |