Toen was ik nog lesboquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigen
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...quote:
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...
Jij hebt'em nog niet gehad?quote:
Hij wil gewoon alles en iedereen.quote:
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ikquote:
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehadquote:
Doe jezelf nu niet tekortquote:
Wat een gemis in je levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ik
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehad
Toch maar eens op die PM/DM's ingaan danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Te drukquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
waarom probeer je zo min mogelijk op fok te komen? zijn we niet meer goed genoeg?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:17 schreef MissMSX het volgende:
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]Wat een klein broekje voor zo'n brede meneer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hey ik ook. Seks?quote:
Nog samen met je vriendin?quote:
quote:
Doe ik ook niet.quote:
Als er nog maar gewoon geneukt wordt.quote:
Congrats dude.quote:
Alleen met kerst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als er nog maar gewoon geneukt wordt.
Ik denk eerder dat de kans groot is dat het bier drinken wordt. En discussieren over GoT.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus onze Draenei's gaan niet met mekaar vozen?
Alliancequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dus onze Draenei's gaan niet met mekaar vozen?
Ik speel t al heel lang niet meer. En als ik dan Horde was dan was ik natuurlijk een Bloodelfquote:
Ik ook niet meer. Al lang niet meer. En ook geen andere mmorpg. Nooit weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel t al heel lang niet meer. En als ik dan Horde was dan was ik natuurlijk een Bloodelf
Heb WOW vervangen door Aion. Gratis en met Engelen(was eerst wel betaald toen ik t kocht maar is alter gratis geworden)
Duh. Je hebt een vrouw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
WoW speel ik al jaren niet meer overigens.
Inmiddels speel ik Aion ook al weer een tijd niet meer. Een betaalde MMORPG gaat m sowieso niet meer worden, want ik kan er niet genoeg tijd aan besteden. En ik denk als ik Aion weer opstart dat ik eerst 3 uur aan het updaten benquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Al lang niet meer. En ook geen andere mmorpg. Nooit weer
Ook gratis niet meer. De enorme time-sink en verplichting die er aan hangen vind ik gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels speel ik Aion ook al weer een tijd niet meer. Een betaalde MMORPG gaat m sowieso niet meer worden, want ik kan er niet genoeg tijd aan besteden. En ik denk als ik Aion weer opstart dat ik eerst 3 uur aan het updaten ben
Je kan heus wel met vrouwen gamenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die speelde toch al enkele jaren langer dan mij.
O ik zie geen tijdverplichting hoor. Als ik m nu opstart stata mijn poppetje nog gewoon gezellig te wachten en kan ik doorquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook gratis niet meer. De enorme time-sink en verplichting die er aan hangen vind ik gewoon ronduit kut.
Ik doe eigenlijk alleen nog maar SP games
Tering. Gewoon met het doosje of was het zo'n cartridge?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vroeger mijn moeder wel eens in emkaar gerost met Mortal Kombat!
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan heus wel met vrouwen gamen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan heus wel met vrouwen gamen
Awesome.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.
Je vind ze wellicht niet veel, maar ze zijn er wel degelijk.
Jouw vrouw is cool.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw speelt dagelijks op de Xbox, speelt vooral RPG's, heeft Mass Effect geheel doorlopen op insanity setting en meerdere keren, verdiept zich in lore van diverse RPG's. Leest mijn verzameling comics, leest mijn verzameling fantasy boeken, etc.
Je vind ze wellicht niet veel, maar ze zijn er wel degelijk.
Zo voel ik mij meestal ook als ik iets probeerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Awesome.Mijn vriendin bakt er echt niks van.
Zelfs bij simpele platforms moet ik de moeilijke sprongen e.d. voor d'r doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |