Toen was ik nog lesboquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigen
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...quote:
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel de grootste slet van fok...
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu zeg je dat vrouwen sletten zijn?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg dat hw de grootste slet van fok is. You do the math...
Jij hebt'em nog niet gehad?quote:
Hij wil gewoon alles en iedereen.quote:
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ikquote:
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehadquote:
Doe jezelf nu niet tekortquote:
Wat een gemis in je levenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand van fok gehad. Denk ik
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen uitnodiging gehad
Toch maar eens op die PM/DM's ingaan danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You have that Hello Kitty where I'd rather have a big dick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Te drukquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
waarom probeer je zo min mogelijk op fok te komen? zijn we niet meer goed genoeg?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:17 schreef MissMSX het volgende:
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]Wat een klein broekje voor zo'n brede meneer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |