Kut-NS gooit de prijzen per 1 juli weer omhoog ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De Veluwe is ook niet meer wat het geweest is.
Ik denk niet dat ze die baby's thuis latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ook blij dat er, als er al iets mee gaat, alleen die twee babies meegaan. Heb je niet heel veel last van. Enige wat er dan is, is dat er wat aandacht heen gaat van de moeders en de vrouwen met klapperende eierstokken. Maar daar Catan ik niet minder om (om maar iets te noemen).
Nee, maar er zijn oma's en zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die baby's thuis laten
Je bent niet dik, verdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moesten alleen de tieten dik zijn?
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.quote:
Pics dan maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Het is afwachten. De ene heeft al laten zien dat ze het tof vinden om naar een feestje te gaan met de baby bij oma. De andere moet nog ontploffen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.
Dat je anders niet geboekt had?quote:
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Dan waren het niet mijn vrienden geweest. De meeste mannen en een aantal van de vrouwen zijn enorme speciaalbier liefhebbers.quote:
Ze neukt te weinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:29 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin (24 jaar, werkt fulltime) werd pas gevraagd als vaste oppas voor een paar kleine kutjong. Ze zou dan wel 5 hele euro's per uur krijgen!!
Ja dat snap ik. Maar het is dan een kip-ei verhaal, de meeste mannen knappen hard af op onzekere vrouwen. Zeker als de vrouw in kwestie veel mooier is dan ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.
Ja precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"
Bleek dat die gast iets met een website moest. Als'ie het op een normale manier gevraagd had, had ik het misschien nog wel gratis gedaan ook
Schultenbrau duur? Wat ben jij voor pauperig kamp-plebs? O sorry, reizigers-plebs!quote:
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Vrijwilligers om haar van de onzekerheid af te helpen mogen achter mij in de rij aansluiten.
Rij jij ook in een Saab?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.
Ik ben nog steeds boos op jou!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Wel ja! Negeer mij maar!
Ik heb een veel grotere piemel!
Ik zet de videorecorder alvast aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Q straks bij My big fat gypsy wedding, heel legertje mini Quuskes om de in enoooorme taft en zijde gehulde gebruinde bruid heen
Natuurlijk rijd ik niet in een Saab.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef Godtje het volgende:
Rij jij ook in een Saab?
Hebben ze al die oude wrakken gratis uitgedeeld in den haag?
Ja!quote:
Hai! Alles goed?quote:
Ik rond graag af naar boven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef L-E het volgende:
Alles is meteen weer zo overdreven Air. Het meeste wel!
Stom. Ik was voor de tweede keer in de nacht wakker vanwege een mug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!Heb alleen je advies niet opgevolgd
![]()
Ik kon het niet
Ik kon niet slapen. Ik moest de kleine nog even recht ophouden (nee niet die van mijn man).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stom. Ik was voor de tweede keer in de nacht wakker vanwege een mug.![]()
Had ik vroeger nooit last van. Vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insert Pedo beerquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Zat ik daar, als 13-jarig CL'letje, leuk naar de bios met m'n papaomdat Brad Pitt meedeed
Weet je dat echt niet? Wow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze scene lijkt me behoorlijk waarheidsgetrouw.
Dat is leuk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Nou help ff danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Dat wil ik ook graag maar om een stukje studie af te ronden moet ik dit doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!
Ja dagquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij werkt die.
Maar ik zou gewoon even een Acces DB-tje maken om het uit te proberen
Foutquote:
quote:A. Onjuist. De subquery levert drie waarden op, namelijk 400, 600 en 500. Als
vergelijkingsoperator kunnen we dan geen = gebruiken. Bovendien vergelijk je zo het aantal
calorieën zo met het maximum uit andere kookboeken wat in strijd is met de probleemstelling.
B. Juist. Er moet gebruik gemaakt worden van een gecorreleerde subquery. Een juiste SELECTopdracht
is:
SELECT *
FROM kookboek A
WHERE calorieën =
(SELECT MAX (calorieën)
FROM kookboek
WHERE kookboek = A.kookboek)
De voorwaarde 'kookboek = A.kookboek' zorgt er voor dat het maximum alleen van het eigen
kookboek wordt bepaald.
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit compenseert weer 7000x voor dat ik die film niet ken.
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruikenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.
Daarom gebruik maken van de DB die ws. toch al op zijn laptop staat.
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruiken
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.
hey! Dat is lang geleden! Toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey! Dat is lang geleden! Toch?
Hoe gaat het?
tnxquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.
Overigens nog gefeliciteerd met je trouwen.
Sonosquote:
Ik ken maar 1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet herinnerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:53 schreef MissMSX het volgende:
1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |