Dat verneukt het volledig inderdaad.quote:
Daarom ook blij dat er, als er al iets mee gaat, alleen die twee babies meegaan. Heb je niet heel veel last van. Enige wat er dan is, is dat er wat aandacht heen gaat van de moeders en de vrouwen met klapperende eierstokken. Maar daar Catan ik niet minder om (om maar iets te noemen).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Kinderen op een vriendenweekend
Hoewel ik wel altijd meega op het vriendenweekend van mijn ouders
Kut-NS gooit de prijzen per 1 juli weer omhoog ja?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De Veluwe is ook niet meer wat het geweest is.
Ik denk niet dat ze die baby's thuis latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ook blij dat er, als er al iets mee gaat, alleen die twee babies meegaan. Heb je niet heel veel last van. Enige wat er dan is, is dat er wat aandacht heen gaat van de moeders en de vrouwen met klapperende eierstokken. Maar daar Catan ik niet minder om (om maar iets te noemen).
Nee, maar er zijn oma's en zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die baby's thuis laten
Je bent niet dik, verdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moesten alleen de tieten dik zijn?
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.quote:
Pics dan maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Het is afwachten. De ene heeft al laten zien dat ze het tof vinden om naar een feestje te gaan met de baby bij oma. De andere moet nog ontploffen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog. Het is bij sommige mensen al een godswonder dat ze hun eigen kroost een dagje alleen laten, laat staan baby's langer dan 5 uur.
Dat je anders niet geboekt had?quote:
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die leiden de aandacht wel af van de rest hoop ik.
Dan waren het niet mijn vrienden geweest. De meeste mannen en een aantal van de vrouwen zijn enorme speciaalbier liefhebbers.quote:
Ze neukt te weinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom ben je zo onzeker over je lichaam?
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:29 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin (24 jaar, werkt fulltime) werd pas gevraagd als vaste oppas voor een paar kleine kutjong. Ze zou dan wel 5 hele euro's per uur krijgen!!
Ja dat snap ik. Maar het is dan een kip-ei verhaal, de meeste mannen knappen hard af op onzekere vrouwen. Zeker als de vrouw in kwestie veel mooier is dan ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vrij zeker er van, ze vind het alleen kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |