Tis geen kleintje neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik zelf eigenlijk. Wordt een vrij actieve vakantie. Niet echt veel rust momenten. En het is wel een boek van 1200+ pagina's
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn vakantie is ook geregeld
http://2013.planeur-baill(...)ome-to-bailleau-2013
Weekend festival op Ameland, dan 3 dagen Kopenhagen, 3 dagen Malmö, 3 dagen Stockholm, 3 dagen natuurhotel (daar zou het kunnen!!), 3 dagen Gothenburg en dan de Zwarte Cross. In die steden is het vooral veel dingen bekijken, en onderweg van A naar B ook. Niet echt een chillen op het strand vakantie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis geen kleintje neeMaar ik was er rap aan verslaafd, en dat terwijl ik normaal niet eens van fantasy hou
![]()
Wat voor actieve vakantie als ik vragen mag?
Na zo'n vakantie ben ik toe aan vakantiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weekend festival op Ameland, dan 3 dagen Kopenhagen, 3 dagen Malmö, 3 dagen Stockholm, 3 dagen natuurhotel (daar zou het kunnen!!), 3 dagen Gothenburg en dan de Zwarte Cross. In die steden is het vooral veel dingen bekijken, en onderweg van A naar B ook. Niet echt een chillen op het strand vakantie.
Hehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na zo'n vakantie ben ik toe aan vakantie
Groeten terug!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Stockholm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Van onze Olga blijven ze wel af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Stockholm
Ze heeft geen tieten?quote:
Da's duur, voor een binnenlandse reis!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Q. het volgende:
Zo. Reis van 2500 euro geboekt en bankstel van 800 euro gekocht. Samsom kan tevreden zijn.
De Veluwe is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's duur, voor een binnenlandse reis!
Das incl. bier en tieten bij Q.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij hebben met de vrienden van de week een huisje geboekt van 1800e, in Drenthe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeveel schapen krijg je daar bij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben met de vrienden van de week een huisje geboekt van 1800e, in Drenthe.
Das een fikse gangbang!quote:
Helaas, het is een nette vriendengroep waar een ieder het alleen met zijn/haar partner doet.quote:
Er zal toch wel bier zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |