Ik vond de Hobbit leuk, maar LOTR heb ik na de intro (en dat was alleen nog de samenvatting van de hobbit eigenlijk) weggelegd. Vreselijk saai.quote:
Done!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Willekeurig een of ander topic openen en Zyklon B roepen, ongeacht het onderwerp.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij zo'n onzeker meisje. Heb wat meer lef:
OUD / Van kleuter tot puber deel 95
Ik moest mij de eerste keer ook door de eerste ~150 bladzijdes heen worstelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de Hobbit leuk, maar LOTR heb ik na de intro (en dat was alleen nog de samenvatting van de hobbit eigenlijk) weggelegd. Vreselijk saai.
Ja misschien is het een kwestie van even doorzetten en in t verhaal komen, maar die tijd/zin had ik toen niet en t is er daarna nooit meer van gekomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest mij de eerste keer ook door de eerste ~150 bladzijdes heen worstelen.
Is ook niet verplichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien is het een kwestie van even doorzetten en in t verhaal komen, maar die tijd/zin had ik toen niet en t is er daarna nooit meer van gekomen.
O gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
American Gods heb ik ook een hele zomer over gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig![]()
Maar hij staat nu zo ongebruikt stof te happen in mijn kast.
Ik lees ook te weinig de laatste tijd. American Gods doe ik ook alweer maanden over.
De buurvrouw heeft je gecensureerd!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is verwijderd ondertussen..quote:
Kun je beter Napalm roepen, want met Zyklon B heb je daarna nog steeds de keuze tussen cremeren of begraven te maken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?
Ah ok, coolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon.
Ik wijs graag met vingertjes.
Tijd genoeg om de resterende GoT boeken uit te lezen dus.quote:
Dat betwijfel ik zelf eigenlijk. Wordt een vrij actieve vakantie. Niet echt veel rust momenten. En het is wel een boek van 1200+ pagina'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd genoeg om de resterende GoT boeken uit te lezen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |