Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat er bij zo'n TT ineens iemand ineens willekeurig 'begraven' of 'crematie' roept
Willekeurig een of ander topic openen en Zyklon B roepen, ongeacht het onderwerp.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, kan ook Zyklon B roepen, maar dan begint men weer te steigeren?
Wiewatwaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dacht je, totdat je die wodka-martini op had.
Ik zie je nog dat bed van die terminale patient volkotsen man.
Dood!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat er bij zo'n TT ineens iemand ineens willekeurig 'begraven' of 'crematie' roept
Gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van vodka-martini schijn ik "raar" te worden, whatever that means
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er na 4 afleveringen mee opgehouden. Te soaperig vond ik toen.
Ik heb de laatste uit, wat een ellende.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppen
Ah, dat verklaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een soort van supernatural doktersromannetje, dus dat kan kloppen
Ik wilde er ooit aan beginnen, maar hoorde te veel klachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de laatste uit, wat een ellende.
GoTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard.
Gelukkig is er GoT. Moet nog steeds aan de 1200+ pagina's van boek 5 beginnen.
Maar ik was al zo ver gekomen, ik moest ze allemaal lezen ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er ooit aan beginnen, maar hoorde te veel klachten
Ik heb nog geen enkel GoT-boek gelezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard.
Gelukkig is er GoT. Moet nog steeds aan de 1200+ pagina's van boek 5 beginnen.
Ik ook niet. Ook daar hoor ik gezeik over van vrienden die een poging begonnen te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel GoT-boek gelezen
Nou ja, het zijn veel karakters natuurlijk. De familiestambomen staan er niet voor niks in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook daar hoor ik gezeik over van vrienden die een poging begonnen te doen.
Meer dat het, net als LOTR, erg saai en omschrijvend en te gedetailleerd beschreven is allemaal. Dat het dus wat saai en taai leest. Maar da's volgens mij met veel fantasy-boeken zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn veel karakters natuurlijk. De familiestambomen staan er niet voor niks in.
Hmm,, geen last van gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer dat het, net als LOTR, erg saai en omschrijvend en te gedetailleerd beschreven is allemaal. Dat het dus wat saai en taai leest. Maar da's volgens mij met veel fantasy-boeken zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |